گالری چاپ چشمک – بهترین مرکز چاپ عکس روی قاب گوشی، لیوان و مکعب روبیک در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی گالری چاپ چشمک – بهترین مرکز چاپ عکس روی قاب گوشی، لیوان و مکعب روبیک در مشهد

🔴 مجموعه گالری چاپ چشمک

🔹 مجموعه گالری چاپ چشمک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه چاپ عکس روی قاب گوشی، لیوان و مکعب روبیک در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه گالری چاپ چشمک :

✅ ارائه کلیه خدمات تخصصی چاپ عکس دلخواه بر روی قاب گوشی، لیوان، مکعب روبیک و…

✅ چاپ عکس مورد نظر شما با استفاده از بهترین متریال موجود در بازار

✅ چاپ عکس روز تولد، ولنتاین، روز مادر، روز پدر و… بر روی قاب گوشی در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیتی ماندگار

✅ ارسال به سراسر ایران با تضمین کیفیت

و…

 

🔸 با مدیریت  پوریا بابایی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

انواع محصولات چاپ روی لیوان (ماگ) مناسب برای تمامی اهداف شخصی و تجاری چیست؟

چاپ روی لیوان یا چاپ روی ماگ یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین هدایایی است که می توانید برای عزیزان خود تهیه کنید. جذابیت، سادگی و در عین حال تأثیرگذاری و ماندگاری بالای این نوع لیوان ها (ماگ) به قدری است که امروزه بسیاری از شرکت ها و برندهای معتبر نیز با درج لوگو شرکت خود بر روی آنها به برندسازی و تبلیغات می پردازد. چاپ روی ماگ به دلیل خلاقانه بودن و همیشه در دسترس بودن آنها و جنبه کاملا کاربردی که دارند باعث شده تبلیغات و یا عکس آنها روی ذهن مخاطب یا عزیزان شما ماندگار شوند. در ادامه به انواع محصولات، مزایا و انواع روش های چاپ لیوان به همراه اشتباهات چاپی رایج خواهیم پرداخت.

انواع محصولات چاپ روی لیوان (ماگ) مناسب برای تمامی اهداف شخصی و تجاری
چاپ روی لیوان سرامیکی: چاپ بر روی لیوان سرامیکی یکی از پرفروش ترین انواع لیوان یا ماگ است که به دلیل پایین تر بودن قیمت اولیه این نوع لیوان ها و همچنین کیفیت عالی هر نوع طرح و الگو یا نوشته بدون محدودیت رنگ می باشد. طرح هایی که بر روی این لیوان ها به چاپ می رسد به هیچ کمرنگ یا پاک نمی شوند. این نوع لیوان ها هم برای هدیه به عزیزان و هم به عنوان لیوان تبلیغاتی گزینه مناسبی هستند.
چاپ روی لیوان جادویی: چاپ روی لیوان حرارتی یا جادویی جذابیت بسیار زیادی دارد که اخیرا وارد دنیای مد و چاپ شده اند. این لیوان در سطح خارجی خود از یکسری سنسور حرارتی ساخته شده اند که در حالت سرد مشکی هستند اما پس از ریخته شدن مایعات داغ مثل چایی، قهوه و غیره، به رنگ سفید تبدیل می شوند. شما می توانید طرح دلخواه خود را برای این ماگ یا لیوان ها چاپ کنید که جذابیت زیادی به عنوان هدیه نفیس برای عزیزان و مخصوصا اهداف تبلیغاتی دارد. این نوع محصول چاپ لیوان نیز محدودیت رنگ و نوع طرح ندارد.
چاپ لیوان دسته رنگی و داخل رنگی: این نوع لیوان ها فرقی با لیوان های سرامیکی ندارند با این تفاوت که دسته و سطح داخلی آنها با رنگ های متفاوت تزئین شده است. بهترین و بیشترین نوع کاربرد چنین لیوان هایی برای شرکت های تجاری است. چاپ عکس روی ماگ دسته رنگی و داخل رنگی این مزیت را دارد که شرکت ها می توانند از رنگ مشابه با لوگو و نشان تجاری خود استفاده کرده و به این طریق از شیوه ای خلاقانه برای برندینگ و بازاریابی استفاده کنند. تمامی رنگ و طرح ها قابل سفارش هستند. البته انواع قاشق دار نیز موجود است که همرنگ با دسته و داخل لیوان هستند.
چاپ ماگ یا لیوان اکلیلی: نوع خاصی از چاپ عکس روی لیوان روی لیوان های اکلیلی است که رنگ زیبا، براق بودن و جلوه و نمود عالی طرح و لوگو شما آنها را خیلی خاص کرده است. در این نوع لیوان ها قسمت سفید طرح شما چاپ نمی شود و به جای آن رنگ زمینه لیوان مشخص خواهد بود. این نوع چاپ لیوان برای خرید یک هدیه لوکس و خاص یا محصول تبلیغاتی گزینه بسیار محبوبی است.
چاپ لیوان دسته قلبی: این نوع لیوان ها هیچ تفاوتی با لیوان های سرامیکی به جز ظاهر قلبی شکل دسته ندارند. عدم محدودیت رنگ، شفافیت و درخشندگی بالا و ظاهر بسیار زیبا عامل اصلی فروش این نوع لیوان ها می باشد.
چاپ روی لیوان شیشه ای: چاپ بر روی لیوان های شیشه ای برای اهداف تبلیغاتی با تصاویر خاص که بخش سفید رنگ آن کمتر است گزینه بهتری به شمار می رود. در این نوع لیوان قسمت سفید رنگ طرح، الگو یا عکس شما چاپ نمی شود و بدنه شیشه ای لیوان معلوم خواهد بود.
چاپ روی ماگ یا لیوان تمام رنگی: این نوع لیوان ها دارای یک رنگ ثابت با تنوع رنگ بالا در تمامی قسمت ها هستند. نکته بسیار مهم ترکیب شدن رنگ زمینه با رنگ طرح مدنظر شماست که خروجی آن رنگی متفاوت خواهد بود. به همین دلیل توصیه می کنیم برای طرح های مشکی رنگ و تصاویر مختلف به جز چهره اشخاص از این مدل استفاده کنید. این مدل از انواع چاپ روی لیوان ارزان محسوب می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران