مجری تخصصی سقف وافل در گیلان و رشت

در گیلان ، رشت

معرفی مجری تخصصی سقف وافل در گیلان و رشت

🔴 شرکت فلات فیروزان

🔹 شرکت فلات فیروزان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه مجری تخصصی سقف وافل در گیلان و رشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 شرکت فلات فیروزان با بهره گیری از تکنولوژی های نوین در صنعت ساختمان و با اجرای ساختمانهای متعدد با سیستم وافل، آماده همکاری با کارفرمایان محترم میباشد، لذا علی رقم تخصص در اجرای سقف وافل در اجرای ساختمان بصورت صفر کلید و با سیستم های دیگر مانند کوبیاکس، یوبوت، تیرچه و تیرچه پیش تنیده نیز آماده همکاری میباشد.

 

🔸 با مدیریت آقای مهندس محمدیان

🔸 شماره تماس  09112375394

🔸 شماره تماس  09116377647

🔸 آدرس  گیلان – رشت

 

سوالات مرتبط با سقف وافل چیست؟

1.بزرگترین مزیت سقف وافل چیست؟
سقف وافل مزایای زیادی نسبت به سایر روش های اجرایی دارد اما در رابطه با بزرگترین و مهمترین آنها میتوان به صرفه ی اقتصادی و مدت زمان اجرای کمتر و مقاومت و ایمنی بیشتر آن اشاره کرد.

2.بیشترین کاربرد سقف وافل کجاست؟
بیشترین کاربرد سقف وافل معمولا در ساخت سقف های با دهانه ی بیش از 12 متر و همچنین مکان هایی که وزن زیادی به سقف وارد نمی شود مانند فرودگاه ها ، ایستگاه های مترو و سالن ها و ….

3.قیمت سقف وافل به چه شکل محاسبه می شود؟
قیمت اجرای سقف وافل وابسته به مواد و مصالحی است که درآن به کار می رود به عنوان مثال قالب های وافل ، بتن مصرفی ، میلگرد و دیگر مصالح از موارد تاثیر گذار در این زمینه هستند .

4.سرعت اجرای سقف وافل چگونه است؟
در مقایسه با سقف های یوبوت و کوبیاکس خیلی سریع تر اجرا می شود چراکه به دلیل وزن کمتر با تعداد جک کمتری قابل اجراست و میتوان مستقیما وافل ها را به روی زیرسازی اجرا کرد و همچنین میلگرد گذاری و آماتوربندی دریک مرحله انجام میشود.

5.شرکت شما در کدام شهرها فعالیت دارد؟
شرکت فلات فیروزان در استان گیلان و شهر رشت فعالیت دارد .

6.متریال به کار رفته در سقف وافل چیست؟
از مهمترین متریال به کار رفته در اجرای سقف وافل می توان به جک ها و پایه های اطمینان ، قالب های وافل ، میلگرد ها برای میلگردگذاری و بتن اشاره کرد .

7.سقف وافل تخت چیست؟
در واقع سقف وافل تخت یک روش اجرایی در سقف وافل است که در مقابل ان روش اجرای مدولار وجود دارد و از مزایای روش تخت میتوان تسریع در زمان اجرا ، ایمنی کارگران ، چیدمان بهتر قالب ها و کیفیت بیشتر بتن ریزی اشاره کرد.

8.سقف وافل لانه زنبوری چیست و چه مزیتی دارد؟
سقف لانه زنبوری در واقع همان سقف وافل است که از مزیت های زیادی برخوردار است که ازمهم ترینشان می توان به صرفه ی اقتصادی ، ایمنی و استحکام بیشتر ، سرعت اجرای کمتر اشاره کرد .

9.رابطه ی ضخامت سقف وافل و کیفیت چیست؟
ضخامت سقف وافل از 30 سانتی متر تا 50 سانتی متر بسته به نوع سازه متغیر است . دال های کاربردی در سقف وافل در برابر جمع شدگی مقاومت بسیار خوب و مناسبی دارند و از لحاظ کیفیت امتیاز برتری نسبت به سایر سقف ها دارد .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران