بهترین مرکز تعمیرات آبگرمکن و پکیج در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی بهترین مرکز تعمیرات آبگرمکن و پکیج در اصفهان

🔴 مجموعه تاسیسات فنی ریخته گران

🔹 مجموعه تاسیسات فنی ریخته گران یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات آبگرمکن و پکیج در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه تاسیسات فنی ریخته گران :

✅ فروش نصب و تعمیر سرویس انواع سیستم های خانگی پکیج آبگرمکن بخاری کولر و لباسشویی

✅ تعمیرات پمپ وتانک

و…

 

🔸 شماره تماس  09140086048

 

علائم نیاز به تعمیر آبگرمکن دیواری چیست؟

موارد متعددی می‌تواند منجر به نیاز به تعمیرات آبگرمکن دیواری شود. در اینجا برخی از مشکلات رایج انواع آبگرمکن دیواری را بررسی می کنیم که با مشاهده هر کدام باید اقدام به عیب یابی و تعمیر آبگرمکن کنید:

آبگرمکن شما روشن می‌شود، اما آب را به خوبی گرم نمی‌کند.
آبگرمکن پس از روشن شدن، به سرعت خاموش می‌شود.
آب خروجی آبگرمکن اصلا گرم نیست.
آب گرم، رنگ، بو و طعم بدی دارد.
با وجود فشار خوب آب، آب گرم خیلی کم فشار است.

علت‌های زیادی برای رخ دادن این موارد هست. گاهی اوقات هر یک از این مشکلات رایج به خرابی همزمان چند قطعه (خرابی شمعک، مشکل در جرقه زن و …) مربوط می‌شود. به همین دلیل، برای بررسی دقیق علت مشکل آبگرمکن، باید تعمیرکار در محل حاضر شود و پس از بررسی، به شما بگوید که مشکل از کجا است و به چه طریقی می‌توان آن را رفع کرد.

در صورتی که به صورت دوره‌ای اقدام به سرویس آبگرمکن نکرده باشید، که شامل خدماتی مانند جرم گیری آبگرمکن یا تنظیم شعله است؛ در حالت پیش بینی نشده‌ای مجبور به تعمیرات آبگرمکن می‌شوید.

 

عیب یابی آبگرمکن دیواری (بررسی مشکلات)
در ادامه برای شما به عیب یابی آبگرمکن پرداخته ایم و 7 مشکل رایج‌ را که بهتر است هر کسی آن را بداند آورده‌ایم. برخی از آن‌ها، به شکلی است که خودتان می‌توانید با کمی مهارت در تعمیر، به انجام آن اقدام کنید.

درست است که همه اقدامات فنی باید توسط افراد متخصص صورت گیرد. اما برخی از آن‌ها، این گونه نیستند. پیشنهاد می‌کنیم به دقت بررسی کنید که آیا مشکل پیش آمده، جزء همین 7 موردی است که در ادامه برای شما نوشته شده است؛ یا نه.

جالب است بدانید که خاموش شدن، روشن نشدن آبگرمکن و همین طور گرم نکردن آب از سری موارد پر درخواست کاربران در خدمات سرویس و تعمیر آبگرمکن دیواری بوده که در ادامه اطلاعات جامعی در این خصوص ارائه می‌شود.

مورد اول در عیب یابی آبگرمکن دیواری: گرم نشدن آب آبگرمکن
اگر با حالتی مواجهه هستید که ظاهراً آبگرمکن روشن می‌شود اما آب را به خوبی گرم نمی‌کند، دو علت عمده را باید بررسی کنید.

پس لازمست اول به دنبال علت کم بودن شعله آبگرمکن دیواری بگردید. این نکته را هم در کنار موارد بالا در نظر داشته باشید که گاهی اوقات مشکل گرم نشدن آب با دنبال کردن مراحل تنظیم شعله آبگرمکن دیواری رفع خواهد شد.

در صورتی که شعله وضعیت مطلوبی دارد اما باز هم آب گرم نمی‌شود، بهتر است رسوب زدایی آبگرمکن دیواری انجام شود.

 

مورد دوم در عیب یابی آبگرمکن دیواری: کم شدن فشار آب گرم
برای اینکه بفهید علت کم شدن فشار آب گرم در آبگرمکن دیواری چیست، پیشنهاد می‌کنیم که مطلب مفصلی که در این باره نوشته‌ایم، نگاهی بیندازید. در آنجا راه افزایش فشار خروجی را هم کامل شرح داده‌ایم. برای عیب یابی باید قطعات متعدد آبگرمکن از فیلتر آب گرفته تا شیپوره توسط متخصص بررسی شود، اما عمده ترین دلیل کم شدن فشار آب خروجی، رسوب گرفتن مبدل حرارتی است.

در صورت رسوب گرفتگی در مبدل حرارتی، انتقال گرما به درستی صورت نمی‌گیرد و منجر به گرم نشدن آب می‌شود. در چنین مواقعی برای تعمیر آبگرمکن ، باید اقدام به شسشتوی لوله‌ها و مبدل با اسید کنید. به هیچ وجه این کار را خودتان انجام ندهید. با توجه به خطرات اسید آبگرمکن، مواردی مانند سوختگی پوست و … کاملا محتمل است.

می‌توان از اقدامات پیشگیرانه‌ای مثل نصب فیلتر رسوب گیر آبگرمکن دیواری برای جلوگیری از تکرار سریع این مشکل بهره برد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران