بهترین روانشناس در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین روانشناس در مشهد

🔴 دکترامیرنیکوخلق

🔹 دکترامیرنیکوخلق یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات روانشناسی در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 روانشناس کودک،نوجوان،فردی وخانواده

🔴 خدمات

*روان درمانی تخصصی اختلالات بالینی (کودک، نوجوان، فردی و خانواده)
* درمان و توانبخشی اختلالات عصبی تحولی (اتیسم، نقص توجه بیش فعالی، اختلالات یادگیری، اختلالات ارتباطی و …)
* درمان اختلالات اضطرابی، افسردگی، وسواس، استرس، فوبیا و …
* روابط بین فردی
*مشاوره پیش از ازدواج، تعارضات زوجین و تعارضات والدین نوجوان
* سنجش هوش، استعداد و شخصیت *رویکرد درمانی:
REBT
CBT
ACT

🔴 سوابق تحصیلی و حرفه ای

*دکترای تخصصی روانشناسی
*دارای پروانه اشتغال تخصصی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران
* استاد دانشگاه
*برگزارکننده دوره جامع تشخیص، ارزیابی و توانبخشی اختلال طیف اتیسم
* مدرس کشوری و استانی کارگاه های تخصصی اختلالات بالینی
* کارشناس برنامه های رادیویی و تلویزیونی
*مؤلف و نویسنده کتاب های تخصصی اختلالات بالینی

لطفابعد ازتماس،جهت خدمات روانشناختی ازدکتر نیکوخلق وقت بخواهید.

 

🔸 شماره تماس ۰۹۲۱۹۴۰۴۲۹۳

🔸آدرس مشهد

 روان شناس کیست ؟

از گذشته تا کنون، افرادی بوده اند که نیاز داشتند با یک نفر صحبت کنند و مشکلات خود را با آن ها در میان بگذارند و از آن ها راه حل های مناسب برای مقابله با آن مشکلاتشان بخواهند، امروزه این کار را روان شناس ها برای افراد انجام می دهند. شاید خیلی از افراد ندانند که روان شناس کیست و چه کار هایی می توانند انجام دهد، در این باره باید بگوییم که به یک متخصص حرفه ای و حاذق در بخش‌ های سلامت روانشناس می گویند و هم چنین متخصص درمان مشکلات بهداشت روانی و رفتار انسانی نیز می باشند.

مشکلات روانی

شاید خیلی از افراد تصور کنند که کسانی باید یه این نوع متخصص مراجعه کنند که مشکلات روانی دارند و به نوعی از مشکلات روانی خود رنج می برند. در این باره باید بگوییم که این تصور کاملا غلط است، چرا که همه ی افراد می توانند به این متخصصان برای مشکلاتی که در زندگی خود دارند، مراجعه کنند. فقط افرادی که مشکلات روانی و یا عصبی دارند، مراجعه کنندگان این نوع متخصصان نیستند و افراد کاملا عادی نیز می توانند برای بهبود شرایط زندگی خود و با حتی ترک عادت های نامناسب خود به این پزشکان مراجعه کنند و از راهنمایی های آن ها بهره ببرند. هم چنین بهتر است که تفاوت میان روانشناس و روانپزشک را بدانید، تفاوت این دو پزشک در این است که یک روانشناس در درجه اول، به بیمار افسرده از طریق مشاوره و روان ‌درمانی (گفتار درمانی هم به آن می گویند) کمک می‌ کند.

روان شناس به چه کسی گفته می شود

همان طور که در قسمت قبل گفتیم، به یک متخصص حرفه ای و حاذق در بخش‌ های سلامت روانشناس می گویند و هم چنین متخصص درمان مشکلات بهداشت روانی و رفتار انسانی نیز می باشند. هم چنین بهتر است که بدانید بسیاری از روانشناسان در رشته روانشناسی بالینی آموزش خواهند دید. این رشته از روانشناسی شامل آموزش تخصصی مشکلات سلامتی ذهنی و مشکلات روانی می باشد. روانشناسان بالینی می توانند در حوزه های مختلفی مانند پزشکی قانونی، روان پزشکی عصبی و آموزشی تخصص داشته باشند و یا در این حوزه ها به تخصص خود ادامه بدهند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران