کاشت ناخن ، لمینت و لاک ژل در اسلامشهر – تهران

در تهران ، تهران

معرفی کاشت ناخن ، لمینت و لاک ژل در اسلامشهر – تهران

🔴 فاطمه ایمانی

🔹 فاطمه ایمانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه کاشت ناخن ، لمینت و لاک ژل در اسلامشهر – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فاطمه ایمانی :

✅ کاشت ناخن با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت

✅ کاشت ، لمینت، لاک ژل

و…

بهترین هارو با ما تجربه کنین

 

🔸 شماره تماس ۰۹۹۰۹۳۵۶۷۱۸

🔸 شماره تماس ۰۹۳۶۲۱۴۹۸۶۵

🔸آدرس تهران – اسلامشهر ۲۰ متری امام خمینی

 

لاک های موقت یا لاک ژلیش چه هستند؟

لاک های موقت که به نام ژلیش معروف شدهاند، در واقع همان لاک کلاسیک هستند که با ژل اکریلیک مخلوط شده است. این نوع لاک بعد از گذاشته شدن روی ناخن باید با اشعه UV خشک شود. لاک های موقت مانند لاک های کلاسیک مایع هستند، با این تفاوت که براق ترند و به سادگی و به کمک استون پاک نمی شوند. دوام لاک ژلیش حداقل ۱۸ روز است.
طرز استفاده از لاک ژله ای

معمولا در آرایشگاه بعد از پاک کردن و مرتب کردن ناخن ها و گرفتن کوتیکول ناخن ها، ژلیش را مانند لاک کلاسیک روی ناخن میزنند. بعد از زدن لایه نخست باید دست را برای ۳۰ ثانیه داخل دستگاه UV یا LED گذاشت و بعد لایه دوم را روی ناخن زد و مجدد ناخن ها را داخل دستگاه LED یا UV گذاشت. کلی مراحل زدن ژلیش روی ناخن، حدود ۲۵ تا ۳۰ دقیقه طول میکشد.
روش پاک کردن لاک ژلیش

۲ هفته بعد از زدن ژلیش روی ناخن با بلند شدن ناخن فاصله ای بین ریشه ناخن و لاک ایجاد می شود. در این هنگام باید ژلیش را از روی ناخن برداشت یا دوباره رنگ آن را تجدید کرد. برای این کار بهتر است به آرایشگاه مراجعه کنید. آرایشگر پنبه ای را با استون صددرصد، نمناک می کند و روی ناخن می گذارد و با فویل آلومینیومی آن را میپوشاند. بعد از ۱۵ دقیقه ژلیش پاک می شود. با کمک کیت های مخصوصی که در بازار به فروش میرسد هم میتوان این کار را در خانه انجام داد.
لاک ژلیش بهتر است یا لاک کلاسیک ؟

لاک ژلیش برای افرادی که مایل اند همیشه لاک داشته باشند و در عین حال خانم های پرمشغله ای هستند و فرصت کافی برای لاک زدن مرتب ندارند یا خانم هایی که مرتب با آب و مواد شوینده سر و کار دارند و از دستکش استفاده نمی کنند، انتخاب خوبی است چون تا ۱۵ روز مانند روز نخست براق و زیباست و به مرور لاک نوک ناخن ها پاک نمی شود و زیبایی اش را از دست نمیدهد.

مزایای استفاده از لاک ژل :

• از مزایای استفاده از لاک ژل می توان گفت این نوع لاک برای افرادی که دارای ناخن های نازک و شکننده هستند بسیار مناسب می باشد.
• لاک ژل دوام قابل قبولی دارد. این محصول برای افرادی که زمان کافی برای مراقبت از ناخن هایشان و یا مراجعه ی هفتگی به مانیکوریست را ندارند بسیار مناسب می باشد.
• می توانید لاک ژل را تمدید کنید. نیازی نیست برای مانیکور ناخن هایتان منتظر رشد ناخن هایتان بمانید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران