پوشش سقف خدایاری – مرکز طراحی و اجرا سقف شیروانی و فروش ورق شیروانی ، پشم شیشه ، توری پلاستیکی ، فوم و پلی کربنات در تهران و سراسر کشور

در تهران ، تهران

معرفی پوشش سقف خدایاری – مرکز طراحی و اجرا سقف شیروانی و فروش ورق شیروانی ، پشم شیشه ، توری پلاستیکی ، فوم و پلی کربنات در تهران و سراسر کشور

🔴 مجموعه پوشش سقف خدایاری

🔹 مجموعه پوشش سقف خدایاری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و اجرا سقف شیروانی و فروش ورق شیروانی ، پشم شیشه ، توری پلاستیکی ، فوم و پلی کربنات در تهران و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه پوشش سقف خدایاری :

✅ طراحی انواع سقف های شیروانی

✅ اجرای اردواز ، سوله ، خرپا جوشی ، آلاچیق ، ویلا ، زیرکوب سالنها ، حیاط خلوت وتمام کارهای شیروانی

✅ باانواع ورقهای رنگی گالوانیزه ، ایرانیت فایبرگلاس ، سفال پرچین ، طرح سفال وغیره….

✅ اجرای شیروانی سوله خرپا درتمام نقاط کشور

✅ اجراوطراحی ویلا آلاچیق سردرب باانواح ورقهای رنگی گالوانیزه پرچین و غیره…

✅ فروش ورقهای شیروانی پشم شیشه ، توری مرغی فایبرگلاس ، پیچ توری پلاستیکی فوم پل کربنات کانتن پلاس وغیره….

✅ تعمیر سالن‌های قدیمی درهمه شهرستان ها

✅ خریدار ورقهای باز شده سوله

✅ فروش تمام وسایل شیروانی

ازقبیل:

✅ ورقهای رنگی وساده درطرحهای زوزنقه ، شادولاین ، کرکره و طرح سفال

✅ درهمه رنگ باقیمت مناسب موجود است

✅ فروش پشم شیشه ، توری ، توری پلاستیکی ، فوم ، پل کربنات ، فایبرگلاس ، کارت پلاس ، ایرانیت سیمانی ، ایرانیت شانی ، اردواز ، پیچ ، الکترود ، صفحه برش وغیره ….

✅ اجرای شیروانی درتمام نقاط کشور

✅ تعمیرات تمام سالن های قدیمی

✅ درشهرستان ها حتی ایام تعطیل

✅ خریدار ورق های دست دوم وسوله

و…

 

🔸 با مدیریت  امین خدایاری

🔸 شماره تماس  09336674093

🔸 شماره تماس  09122778036

🔸 شماره تماس  02155310429

🔸 آدرس  تهران خزانه بخارایی خیابان پرستویی پلاک ۲۰۱

 

مزایای اجرای سقف شیروانی چیست؟

سقف شیروانی یکی از محبوب ترین انواع سقف ها است. و مدل نمای خانه محسوب می شود که در کشور ما طرفداران بسیاری دارد . خصوصاً در مناطق شمالی از آن استفاده های فراوانی می شود. جالب است بدانید این محبوبیت اجرای سقف شیروانی در ایران اختصاصی نیست و در کشورهای خارجی نیز وجود دارد. به طور مثال اجرای سقف شیروانی در کشورهای ایالات متحده و کانادا نیز از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. شرکت های بزرگ و مجهزی نیز برای اجرای سقف شیروانی در این کشورها وجود دارد. از سقف شیروانی که نوعی سقف و نمای سنتی به حساب می آید، بیشتر در خانه های ویلای استفاده می شود.

انواع مختلفی نیز از سقف شیروانی هم از جهت اندازه و شکل و هم از جهت جنس وجود دارد. که البته در این جا قصد و هدف ما پرداختن به آن ها نیست. در این نوشتار قصد داریم تا به بررسی مزایا مختلف اجرای سقف شیروانی. به این ترتیب شما قادر خواهید بود تا شناخت خوبی از این نوع سقف به دست آورید. و در انتخاب خود تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

مزایای اجرای سقف شیروانی
در ابتدا به مزایای اجرای سقف شیروانی می پردازیم. همان گونه که مشخص است اجرای سقف شیروانی مزایای بسیاری دارد. وگرنه دلیل استفاده‌ی گسترده از این نوع سقف در ایران و دیگر نقاط جهان توجیه پذیر نبود. اولین و شاید مهم ترین مزیت اجرای سقف شیروانی این است که ساخت و نصب این نوع سقف به دلیل شکل و طرح ساده‌اش بسیار ساده تر و ارزان تر از انواع دیگر است. هم چنین با استفاده از سقف شیروانی، یک فضای تازه و جدید در زیر آن به وجود می آید که می توان از آن استفاده های مختلفی کرد. وگرنه در انواع دیگر سقف چنین فضایی به این شکل به وجود نخواهد آمد یا به این اندازه بزرگ نیست.

مزیت بزرگ دیگر آن که در واقع دلیل اصلی اجرای سقف شیروانی در ایران می باشد، این است که به علت شیبدار بودن، آب باران و برف را به صورت خودکار به پایین منتقل می کند. هم چنین در صورت بارش سنگین برف نیز سقف به هیچ وجه دچار مشکل نمی شود. و برف روی آن به راحتی می تواند زدوده شود. هم چنین بد نیست بدانید که سقف های شیروانی به تهویه هوا نیز کمک می کنند و شکل آن ها کمک می کند تا هوا در خانه به صورت بهتری جریان داشته باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران