حفر چاه های ساختمانی ( چاه فاضلاب ، چاله ستون و … ) در گرگان

در گلستان ، گرگان

معرفی حفر چاه های ساختمانی ( چاه فاضلاب ، چاله ستون و … ) در گرگان

🔴 غلامرضا حسین آبادی

🔹 غلامرضا حسین آبادی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حفر چاه های ساختمانی ( چاه فاضلاب ، چاله ستون و … ) در گرگان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات غلامرضا حسین آبادی :

✅ حفرچاهای ساختمانی درابعاد مختلف

✅ اجرچینی

✅ تعویض لوله های فاضلاب

✅ حفرچاله ستون

و….

 

🔸 شماره تماس 09387003682

🔸آدرس گرگان

فواید حفر چاه فاضلاب چیست ؟

در گذشته بیشتر از حفر چاه جذبی برای دفع فاضلاب استفاده می‌شود و معمولا هم نتیجه می‌داد. نکته‌ی مثبت این روش این بود که کمترین آسیب به محیط زیست می‌رسید. با گذشت زمان و پیشرفت بشریت، چاه‌های فاضلاب جایگزین شدند. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این نوع چاه‌ها این است که سریع‌تر از گذشته قابل استفاده هستند و زودتر دفع می‌شوند. البته نباید این قضیه را کتمان کرد که چاه‌های فاضلاب مضرات فراوانی برای محیط زیست دارند.

نکات مهم در حفر چاه فاضلاب

حفر چاه فاضلاب باید به دست افراد متخصص و کاربلد صورت گیرد. از همین رو، توضیه‌ی ما این است که برای انجام این کار حتما با خونه‌سازها تماس حاصل فرمایید. حفر چاه فاضلاب بدون این دسته از افراد و با تجهیزات غیراستاندارد، پیامدهای جبران‌ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

نکته‌ی مهم دیگر این است که پیش از حفر چاه فاضلاب جدید، چاه قدیمی باید به خوبی ترمیم شود و اثری از آن باقی نماند. در غیر این صورت، با حفر چاه فاضلاب جدید مشکلاتی برای استفاده کنندگان به وجود خواهد آمد.

قطر چاه فاضلاب

حال به این بحث می‌رسیم که یک چاه فاضلاب استاندارد باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. مواردی نظیر قطر و عمق چاه فاضلاب به عواملی نظیر جنس خاک، شیب زمین و محل آب‌های زیرزمینی بستگی دارد. پس نتیجه می‌گیریم که باز هم نمی‌توان مقدار دقیقی برای مسائلی نظیر قطر چاه فاضلاب تعیین کرد، اما در مواقع حفر چاه‌ها، متخصصان حتما عوامل گفته شده را مدنظر قرار می‌دهند.

نحوه اجرای چاه فاضلاب

نحوه اجرای چاه فاضلاب به طور صحیح از جمله مواردی است که بسیار مهم است و هر گونه سهل انگاری در اجرای آن و یا نداشتن تخصص در این زمینه، مشکلاتی را بوجود می آورد. رعایت اصول ایمنی به هنگام حفر چاه توسط کارگران مقنی و نیز رعابت اصول درست حفر چاه فاضلاب و رعایت فاصله چاه از دیوار همسایه یا چاه آب، همه از جمله مواردی است که بر روی نحوه اجرای چاه فاضلاب تاثیرگذار هستند.

کول گذاری چاه فاضلاب

جهت جلوگیری از ریزش خاک به دورن چاه فاضلاب از کول گذاری چاه فاضلاب استفاده می شود. امروزه کول به دو شکل گرد با نام میله و بیضی شکل با نام انباری برای مصارف خانگی استفاده می شود و معمولا از جنس بتن ساخته می شود. قطر کول معمولا ۶۰ یا ۷۰ یا ۸۰ یا ۹۰ و یا ۱۰۰ سانتی متر است.

برای ساخت کول در داخل آن از تسمه فنری استفاده می کنند به این جهت که در صورت ضربه دیدن یا شکستن کول، هنگام حمل، فرم آن تا هنگام گذاشتن در داخل چاه بهم نخورد. البته داخل کول می شود از میلگرد نیز برای استحکام بیشتر استفاده کرد اما به دلیل قیمت بالای میلگرد، این امر توصیه نمی شود.

جلوگیری از زود پر شدن چاه فاضلاب

برای جلوگیری از پر شدن سریع چاه‌های فاضلاب می‌توان مواردی را رعایت کرد. مثلا از ورود موارد روغنی، اشیا و موها تا حد امکان از درون چاه‌ها جلوگیری کنیم تا چاه نگیرد و بالا نزند. ضمنا حفر چاه فاضلاب ممکن است قبلا به شیوه‌ای غیراصولی صورت گرفته باشد که در این صورت باید نسبت به رفع آن اقدام نمایید تا در آینده به مشکل نخورید. از وارد شدن برخی دیگر از جامدات همچون مصالح ساختمان به درون چاه‌ها هم خودداری کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران