تیم کاشت مو دانش در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی تیم کاشت مو دانش در شیراز

🔴 تیم کاشت مو دانش در شیراز

🔹 تیم کاشت مو دانش یکی از بنام ترین فعالان در زمینه کاشت مو و ریش و ابرو در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تیم کاشت مو دانش در شیراز :

✅ کاشت مو و ریش و ابرو

✅ پکیجVIPما:یک شب اقامت رایگان، انجام آزمایشات با نصف قیمت،یک جلسهprp رایگان

✅ تضمین درکاشت با تراکم بالا و قیمت مناسب

✅ کاشت برای کسانی که بانک موی ضعیف دارند با برداشت از ریش به روش ترکیبی

✅ کاشت تا21هزار تار موی واقعی در ٢ روز بدون بیهوشی و درد و جراحی

✅ خط رویش طبیعی

✅ مشاوره رایگان

✅ کاشت با جدید ترین متد روز به روش FIT

✅ زیر نظر پزشک متخصص پوست و مو

✅ پیگیری تا زمان رویش مو و نتیجه قطعی توسط تکنسین حرفه ای و مجرب و مرتبط،با٨سال سابقه کار

✅ در کلینیک مجاز زیر نظر علوم پزشکی

💯 اعتماد از شما و زیبایی و کیفیت از ما 💯

💥 توجه داشته باشید شما فقط یکبار فرصت برای زیبایی وکاشت مو خود دارید پس درست انتخاب کنید💥

🌹 می توانید جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره به ما اعتماد کنید و تماس بگیرید 🌹

 

 

🔸 با مدیریت  آقای دانشور

🔸 شماره تماس  09177893017

🔸 آدرس  شیراز

 

کاشت ریش چیست؟

اگر از ریزش و کمبود ریش رنج می‌برید و یا می‌خواهید ریش ضخیم‌تری داشته باشید و برای رسیدن به آن هدف تمام راه‌های ممکن را انجام داده‌اید، دیگر نگران نباشید زیرا فقط با این مقاله به اطلاعاتی که برای رسیدن به این هدف نیاز دارید، دست پیدا خواهید کرد. کاشت ریش مشکل کم پشتی یا نداشتن ریش در مردان را به سادگی رفع می‌­کند. کاشت ریش یک جراحی زیبایی است و مزایای فراوانی برای آقایان دارد.

همانطور که از نام آن پیداست، روشی است که به موجب آن، فولیکول‌های موی سالم فرد اهدا کننده (معمولاً بیمار) گرفته می‌شوند و سپس به پوست ناحیه صورت پیوند زده می‌شوند تا ظاهر ریش یا سبیل طبیعی به نظر برسد. موهایی که برای پیوند استفاده می‌شوند از ناحیه‌ای گرفته می‌شود که چندان قابل مشاهده نیست مانند قسمت پشت سر شما. دلیل این امر حفظ تراکم موهای طبیعی صورت است. جراح شما باید در کاشت فولیکول‌های مو در زاویه طبیعی بسیار ماهر باشد، بنابراین الگوی رشد موی اصلی را نشان می‌دهد. به طور متوسط​​، جراح شما برای ارائه بهترین نتیجه ممکن به 4000-7000 فولیکول مو احتیاج دارد، اما گاهی اوقات فقط 2500 فولیکول نیاز است تا تراکم ریش کاملی به شما بدهد.

پس از پیوند موفقیت آمیز ریش بعد از 2-3 هفته، متوجه خواهید شد که موهای کاشته شده شروع به ریزش می‌کنند (ریختن). با این حال، این کاملاً طبیعی است که موهای جدید شروع به رشد می‌کنند. در این مرحله ممکن است تعجب کنید که پیوند فولیکول مو از نواحی اهداکننده مانند پا یا قفسه سینه امکان پذیر است. جراح شما آن را به عنوان آخرین راه حل در نظر خواهد گرفت، زیرا ضروری است که موهای اهدا کننده از نظر تراکم و بافت به موهای موجود در صورت شباهت داشته باشند.

2 روش قابل توجه برای کاشت ریش وجود دارد:

استخراج واحد فولیکولار: (FUE) FUEمحبوب ترین روش است، در این روش درمانی فولیکول‌های مو از ناحیه اهدا کننده گرفته می‌شوند و سپس در ناحیه مورد نظر (ریش یا سبیل) کاشته می‌شوند.
پیوند واحد فولیکولار: (FUT) در این روش درمانی، یک نوار کوچک از بافت از ناحیه اهدا کننده گرفته می‌شود، این روش جای زخم جزئی را بجای خواهد گذاشت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران