کلید سازی مغانلو – بهترین مرکز فروش ، تعمیر و خدمات قفل و کلید درب منزل و خودرو در البرز – باغستان

در البرز

معرفی کلید سازی مغانلو – بهترین مرکز فروش ، تعمیر و خدمات قفل و کلید درب منزل و خودرو در البرز – باغستان

🔴 کلید سازی مغانلو

🔹 کلید سازی مغانلو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش ، تعمیر و خدمات قفل و کلید درب منزل و خودرو در البرز – باغستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کلید سازی مغانلو :

✅ امکان اضافه نمودن کلید برای اتومبیل

✅ امکان ساخت کلید حتی در صورت نداشتن کارت کد

✅ تعمیر قفل اتومبیل_ تعمیر قفل مرکزی

✅ باز کردن درب بسته منزل، اتومبیل و دربازکن های برقی

✅ ساخت ریموت برای اتومبیل و دربازکن های برقی

✅ نصب و تعمیر قفل برقی و جک آرام بند

✅ ایمن سازی درب های چوبی و ضدسرقت

و…

 

🔸 با مدیریت  حبیب و خشور مغانلو

🔸 شماره تماس  02634923143

🔸 شماره تماس  09306340705

🔸 شماره تماس  09129257613

🔸 آدرس  باغستان، اشتراکی شمالی جنب گلستان ۲۵

 

خدمات کلید سازی چیست؟

توانایی تشخیص مشکل

بسیاری از کلید سازان حرفه ای به خوبی می توانند مشکل را تشخیص دهند و بهترین راهکار را جلوی پای شما بگذارند. این افراد که سال ها در صنعت کلید سازی شبانه روزی فعالیت داشته اند به خوبی می دانند که جلب رضایت مشتریان چقدر ارزشمند است و تلاش می کنند که هزینه های اضافی را بر آن ها تحمیل نکنند. تشخیص به موقع و درست مشکل باعث می شود تا شما نیاز به هزینه های مالی بیشتر نداشته باشید و با کمترین هزینه اقدام به تعمیر و رفع مشکل کنید.

شناخت انواع قفل های ساده و پیچیده

یکی از مهم ترین تخصص ها و انواع خدمات کلید سازی شناخت او از مدل های مختلف قفل های ساده و پیچیده است. روز به روز شغل کلید سازی تبدیل به شغلی دشوارتر می شود. زیرا ترکیب آن با تکنولوژی موجب شده تا انواع قفل های مدرن وارد بازار شوند که مکانیزم و ساختار آن ها با یکدیگر متفاوت است. به طور مثال قفل دیجیتالی که نیاز به کلید ندارد و با اثر انگشت باز می شود به روش دیگری تعمیر می شود. یک کلید ساز با تجربه و خوش نام می داند که باید دائما به روز باشد و اطلاعات خود را افزایش دهد. در دنیای امروز که ساختمان های لوکس و سر به فلک کشیده ساخته می شوند استفاده از قفل دیجیتالی و مدرن نیز رواج پیدا کرده است. زیرا این قفل ها نه تنها ایمن هستند بلکه از زیبایی قابل قبولی نیز برخوردار می باشند که برای بسیاری از افراد مهم است.

توانایی کار با ابزارهای تخصصی

شغل کلید سازی مانند تمام مشاغل تخصصی دارای ابزار است. کلید ساز علاوه بر ارائه انواع خدمات کلید سازی باید به نحوه کار با این ابزارها نیز تسلط داشته باشد. زیرا هر قفل و کلیدی نیاز به یک ابزار دارد. به طور مثال اگر قصد دارید از روی کلید اصلی یک کلید یدک بسازید باید از ابزار مخصوص به آن استفاده کنید. اما اگر کلید اصلی را گم کرده اید و می خواهید از روی قفل اقدام به ساخت کلید کنید باید از ابزار دیگری بدین منظور استفاده کنید.
در حین ساخت کلید باید از وسایلی مانند اره کمانی استفاده کنید تا بتوانید به خوبی آن را برش دهید. بعد از برش و پرداخت باید به کمک دستگاهی به نام پلیسه گیر اقدام به پلیسه گیری کلید کنید. این مرحله که جزو مراحل پایانی ساخت کلید محسوب می شود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. زیرا اگر کلید به خوبی پلیسه گیری نشود در قفل گیر می کند و توانایی باز کردن آن را نخواهد داشت. چه بسا که ممکن است در قفل بشکند و مشکلات بعدی را به وجود آورد.

هزینه کلید سازی

هزینه کلید سازی بر اساس فاکتورهای مختلف و انواع خدمات کلید سازی تعیین می شود. زیرا شغل کلید سازی در دسته مشاغل خدماتی تقسیم بندی می شود و نمی توان یک تعرفه ثابت را برای آن در نظر گرفت. به طور مثال باز کردن قفل منزل با باز کردن قفل خودرو هزینه های مختلفی دارد که در هنگام مراجعه کلید ساز به محل به شما اعلام خواهد شد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران