ارائه خدمات میکروبلیدینگ ابرو در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی ارائه خدمات میکروبلیدینگ ابرو در مشهد

🔴 مهیار نظیری

🔹 مهیار نظیری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات میکروبلیدینگ ابرو در مشهد میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهیار نظیری :

✅ فیبروز ابرو

✅ ژل

✅ بـوتاکس

✅ آنزیم

✅ زاویه سازی صورت

✅ ژل لب

✅ انجام کلیه زیبایی صورت

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس مشهد. هاشمیه 11پ۲٠

مزایای میکروبلیدینگ ابرو

نیمه دائمی بودن

این تکنیک نیمه دائمی است. یعنی نه آنقدر طولانی باقی می‌ماند که نتوانید ابروهای خود را برای مدت‌های طولانی تغییر شکل دهید و نه آنقدر زود از بین می‌رود که ارزش هزینه کردن نداشته باشد. با میکروبلیدینگ تا مدت‌ها از آرایشگاه رفتن و اصلاح دائم ابروها خلاص می‌شوید.

ایجاد ظاهر زیبا و آراسته

یکی از دغدغه‌های خانم‌ها به خصوص زنان شاغل، این است که صبح بعد از بیدار شدن از خواب، فرصت کمی برای آرایش و مرتب کردن ظاهر خود دارند. با میکروبلیدینگ، ابروهای شما همیشه در بهترین حالت ممکن قرار دارد و بدون نیاز به هیچ آرایش و اصلاحی می‌توانید با خیال راحت بیرون بروید و از داشتن ظاهری زیبا و آراسته در تمام طول روز لذت ببرید.

ظاهر طبیعی

قبلا روش‌هایی مثل تاتو برای اصلاح فرم و شکل ابروها وجود داشت که ظاهری بسیار غیرطبیعی داشت. در میکروبلیدینگ، خطوط بسیار ریز و باریک درست مثل تارهای ابرو روی پوست طراحی می‌شود. به همین خاطر ظاهری بسیار طبیعی دارد. البته هر چقدر که متخصص مربوطه، تجربه و مهارت بیشتری داشته باشد، ظاهر نهایی ابروهای شما، طبیعی‌تر و زیباتر است.

صرفه‌جویی در وقت و هزینه

بسیاری از خانم‌ها هر روز دقایق زیادی را صرف آرایش کردن می‌کنند. علاوه بر آرایش کردن، چند وقت یک بار برای اصلاح ابروهای خود باید به آرایشگاه مراجعه کنند. استفاده از مواد آرایشی و سر زدن دائم به آرایشگاه‌ها، هم هزینه زیادی دارد و هم وقت زیادی از شما می‌گیرد. با میکروبلیدینگ تا مدت‌ها نیازی به پرداخت این هزینه‌ها ندارید و وقت بسیار کمی برای آرایش بقیه صورت خود صرف می‌کنید.

ظاهر آراسته برای کسانی که نمی‌توانند آرایش کنند

افراد مختلف به دلایل متعددی ممکن است در آرایش کردن ناتوان باشند. مثلا با برداشتن عینک خود نتوانند به درستی آرایش کنند یا از لنزهای تماسی استفاده می‌کنند یا به مواد آرایشی حساسیت دارند. این افراد لازم نیست خود را از آرایش داشتن به کلی محروم کنند. برخی دیگر از افراد نیز برای حفظ سلامت پوست خود ترجیح می‌دهند دائما از مواد آرایشی استفاده نکنند. این افراد ترجیح می‌دهند که آرایش‌های دائم یا نیمه دائم را امتحان کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران