اکستنشن مژه رزلش کلینیک – آموزش و انجام خدمات اکستنشن مژه در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی اکستنشن مژه رزلش کلینیک – آموزش و انجام خدمات اکستنشن مژه در اصفهان

🔴 مجموعه اکستنشن مژه رزلش کلینیک

🔹 مجموعه اکستنشن مژه رزلش کلینیک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش و انجام خدمات اکستنشن مژه در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه اکستنشن مژه رزلش کلینیک :

✅ انجام کلیه ی خدمات مربوط به اکستنشن مژه و همچنین تدریس و آموزش اکستنشن مژه

✅ همه ی خدمات فوق زیر نظر مربی سرکار خانم رزا جلالی فر مدرک اخذ نموده از لوتوس روسیه صورت می پذیرد

✅ همراه با تخفیف ویژه ی حمایت از مشتریان

و…

 

🔸 با مدیریت  رزا جلالی فر

🔸 شماره تماس  09133322024

🔸 آدرس  اصفهان خیابان محتشم کاشانی

 

اکستنشن مژه چیست؟

صنعت زیبایی برای جذابیت بیشتر مژه‌ها روش‌های متنوعی را طی سال‌های اخیر ارائه کرده است. از ریمل‌های حجم دهنده و بلند کننده گرفته تا سرم‌های معجزه‌آسای رشد مژه! اما هیچ روشی به ‌اندازه اکستنشن مژه سروصدا نکرده است. هنگامی‌که اکستنشن مژه برای اولین بار وارد بازار شد، به نظر می‌رسید که یک روش نسبتاً بدون درد برای داشتن مژه‌های بلند بدون دردسرهای مژه‌های چسبی مصنوعی که به‌سادگی می‌افتادند و مایه عذاب مراسم و مناسبت‌ها بودند، است. اما مانند هر سرویس زیبایی جدید، اشکالات و نواقص اکستِنشن مژه هم به‌سرعت آشکار شد.

از آن جا که درآمد شغل آرایشگری کم نیست، افراد مبتدی وارد صحنه شدند و به دلیل عدم مهارت کافی، موارد زیادی مبنی بر تحریک و عفونت و آسیب‌دیدگی مژه‌های طبیعی گزارش شد. از طرفی انجام این ترفند زیبایی، نسبتاً گران است. اما آیا تمام حرف‌هایی که درباره اکستنشن مژه می‌شنوید، ارزش آن را دارد که هر روز با یک مجموعه بی‌عیب‌ونقص از مژه‌های نیمه دائمی از خواب بیدار شوید؟ قبل از اینکه به این سؤال پاسخ دهید، بهتر است همه چیز را درباره اکستنشن مژه بدانید.

اکستنشن مژه چیست؟
اکستنشن مژه الیاف نیمه دائمی است که به مژه‌های طبیعی شما متصل می‌شود تا حاشیه مژه بلند، پر و تیره به نظر برسد. در این روش الیاف اکستنش مژه به‌صورت جداگانه با استفاده از یک چسب نیمه دائمی به هر یک از مژه‌های طبیعی فرد اضافه می‌شود. مواد مصرفی اکستِنشن مژه از سالنی به سالن دیگر متفاوت است، اما معمولاً اکستنشن مژه از الیاف مصنوعی، موی راسو یا مانند آن تهیه می‌شود. بیشتر آرایشگران، انواع مختلف آن را در طول، رنگ و الگوهای فر مژه متنوعی ارائه می‌کنند تا مشتری مژه‌های مورد علاقه‌اش را خودش انتخاب کند. این ویژگی باعث شده است که افراد با سلیقه‌های مختلف، به اکستنشن مژه جذب شوند.

انواع اکستنشن مژه
آرایشگران برای اکستنشن مژه از ۳ نوع ماده مختلف برای تقویت و پرپشت کردن مژه استفاده می‌کنند. موی حیواناتی مثل راسو، ابریشم یا الیاف مصنوعی. اکثر آن‌ها از شما درباره انتخاب انواع اکستِنشن مژه سؤال نمی‌کنند. لذا اگر نگران هستید که از موی راسو استفاده شود خودتان از آن‌ها سؤال کنید. تقریباً تفاوت آن‌چنانی در مواد مورداستفاده وجود ندارد اما اکستنشن مژه ابریشمی ظاهری طبیعی‌تر دارد درحالی‌که مژه‌هایی با الیاف مصنوعی ضخیم‌تر و تیره‌تر هستند. پس اگر دوست دارید چشم‌هایتان را در معرض توجه قرار دهید و چهره‌ای جسورانه داشته باشید الیاف مصنوعی برازنده‌تان است.

انواع اکستنشن مژه در طول‌ها و رنگ‌ها و اندازه‌های فر متنوعی وجود دارد. معمولاً آرایشگر شما، از طول‌های مختلف برای ایجاد جلوه در چشم‌هایتان استفاده می‌کند. مژه‌های بلندتر در گوشه‌های خارجی چشم و مژه‌های کوتاه‌تر در گوشه‌های داخلی چشمتان استفاده می‌شوند. برای اینکه بدانید کدام یک از انواع اکستنشن مژه برای شما مناسب است، مقاله ای که در این خصوص در بیوتایل تهیه شده است را مطالعه کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران