مرکز آرایش دائم (میکروبلیدینگ)صحرا – بهترین مرکز انجام خدمات زیبایی در یزد

در یزد ، یزد

معرفی مرکز آرایش دائم (میکروبلیدینگ)صحرا – بهترین مرکز انجام خدمات زیبایی در یزد

🔴 مرکز آرایش دائم (میکروبلیدینگ)صحرا

🔹 مرکز آرایش دائم (میکروبلیدینگ)صحرا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات زیبایی در یزد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مرکز آرایش دائم (میکروبلیدینگ)صحرا :

✅ کلیه خدمات آرایش دائم

✅ میکروبلیدینگ

✅ فیبروز

✅ نانو بروز

✅ بولد بروز

✅ رژ لب دائم

✅ خط چشم

✅ بن مژه

و…

 

🔸 با مدیریت  همافلاح

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۰۶۷۸۰۵۱

🔸 آدرس  خیابان مسکن-خیابان صحرا-بن بست ۳۱صحرا -آرایشگاه صحرا

 

مزایای میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

میکروبلیدینگ ابرو
میکروبلیدینگ ابرو، یک روش جدیدی برای تتوی ابرو است که به صورت هاشورهای بسیار ظریف و به شکل موی طبیعی ابرو با فرم منحنی و دارای قوس طبیعی روی سطح پوست انجام می شود و ابروهای خوش فرم و پر پشت و قرینه را شکل می دهد.

در میکروبلیدینگ ابرو با استفاده از بلید (تیغ)، پوست را برش داده و رنگ را به لایه های زیرین زخمی شده منتقل می کنند.

با پارگی اپیدرم، رنگ به میزان بسیار بیشتر و با عمق نفوذ بالاتر به لایه های زیرین پوست انتقال می یابد و راز انتقال رنگ، در میکروبلیدینگ نیز به همین دلیل است.

چون رنگ به صورت سطحی وارد پوست می شود، ممکن است کمرنگ شده و نیاز به چند نوبت ترمیم داشته باشد. بهبود زخم میکروبلیدینگ ابرو در مرحله اول حدود 2 هفته تا یکماه زمان می برد و ترمیم آن بین یکماه تا دوماه بعد از اولین میکروبلیدینگ ابرو انجام می شود.

مزایای میکروبلیدینگ ابرو
اولین مزیت میکرو کردن ابروها این است که بخاطر اینکه از قلمی بسیار ظریف استفاده می شود، خیلی سطحی و طبیعی بوده درحالیکه قلم روش های دیگر بسیار ضخیم و غیر طبیعی است.
میکروبلیدینگ ابرو روشی موقتی و نیمه دائمی است و به راحتی پاک می شود چون بسیار سطحی و ظریف است ولی در روش های دیگر بسیار عمیق تاتو می شود.
یکی دیگر از مزایای میکرو کردن ابرو ها که باعث شده طرفدارن بسیاری را جذب نماید این است که زیبایی و ظرافت و حالت سه بعدی و طبیعی ایجاد می کند ولی در روش های دیگر به خاطر عدم ظرافت و کادر بندی، حالت تک بعدی و غیر طبیعی دارد.
در میکروبلیدینگ ابرو می توان فقط بخشی از ابرو را تتو کرد و تارهای نازکی را به آن اضافه کرد و امکان نازک و پهن ابرو در آینده وجود دارد ولی در روش های دیگر جوهر در سرتاسر ابرو تزریق می شود و باید کادر بندی شود و تمام ابرو را تتو کرد.
از مزایای میکروبلیدینگ ابرو این است که به دلیل تزریق جوهر در بافت ابتدایی و سطحی پوست، درد و التهاب و تورم کمتری ایجاد می شود اما در روش های دیگر به علت عمیق بودن این عمل، التهاب و درد و تورم شدیدی ایجاد می شود.
در میکروبلیدینگ ابرو دقت بیشتری به دلیل دستی بودن این روش وجود دارد ولی در روش های دیگر به دلیل استفاده از دستگاه احتمال خطا بیشتر است.
از مزایای میکروبلیدینگ ابرو این است که بخاطر اینکه خیلی سطحی بوده باعث ریزش ابرو نمی شود بلکه با تحریک سلول های آن قسمت باعث رویش مجدد موهای ابرو می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران