باشگاه پسران آبی سرزمین پارسی – تست گیری و استعدادیابی بازیکن فوتبال در ساری و سراسر کشور

در مازندران ، ساری

معرفی باشگاه پسران آبی سرزمین پارسی – تست گیری و استعدادیابی بازیکن فوتبال در ساری و سراسر کشور

🔴 باشگاه پسران آبی سرزمین پارسی

🔹 باشگاه پسران آبی سرزمین پارسی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تست گیری و استعدادیابی بازیکن فوتبال در ساری و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات باشگاه پسران آبی سرزمین پارسی :

✅ تست گیری واستعدادیابی

✅ بازیکنان سراسرکشوروجابجایی بازیکنان خوب وباکیفیت به لیگ آسیاویژن تهران ولیگهای کشور

✅ امکانات هم زمین تمرین عالی استخرسالن بدنسازی وخوابگاه برای بازیکنان غیربومی

✅ مسابقات لیگ تهران و محل تمرینات تیم ساری

و…

 

🔸 سرمربی ساجدخویی

🔸 با مدیریت  محمددارابی ( صاحب باشگاه ومدیرعامل )

🔸 شماره تماس  09179721223

🔸 شماره تماس  09350779974

🔸 آدرس  ساری

استعدادیابی در فوتبال یعنی چه ؟

بازیکن با استعداد چه کسی است ؟
فرد یا بازیکن با استعداد در فوتبال بازیکنی است که در گروه سنی خود از تکنیک و قابلیت های فوتبالی، بالاتر از حد متوسط را داشته باشد و سطوح جسمانی و پیکره بندی فیزیکی و حتی ذهنی روانی لازم برای عملکرد مناسب در فوتبال را داشته باشد.

استعدادیابی در فوتبال یعنی چه ؟
عملی که با آن می توان کودکان و نوجوانان را به شرکت در بازی فوتبال تشویق کرد تا با انجام تست ها و پارامترهای در نظر گرفته شده و گرفتن نمره قبولی، شانس موفقیت را در رشته فوتبال داشته باشند، این پارامترها طوری طراحی شده اند که ظرفیت اجرایی فرد را بر اساس بلوغ،آمادگی جسمانی و سابقه ژنیتیکی پیش بینی می کنند .

استعدادیابی در فوتبال می تواند به بازیکنان علاقه مند به این رشته پر طرفدار کمک کند، اعتماد به نفس زیادی را کسب کنند و با معرفی به تیم های خوب ، زیر نظر مربیان و کادر فنی خوب سریع تر پیشرفت کنند.

البته استعدادیابی معایب خود را دارد، اینکه برای پیدا کردن تعداد اندکی بازیکن با استعداد باید تعداد زیادی بازیکن مورد تست قرار بگیرند( مثلا در تست گیری یک تیم ۱۰۰۰ نفر شرکت می کنند ولی مربی فقط می تواند انگشت شمار بازیکن انتخاب کند.) مربی همیشه باید توجه ویژه و یکسانی به تمام بازیکنان داشته باشد و ممکن است استعدادی در این میان از چشم مربی دور بماند و یا بازیکنی در تست بسیار خوب باشد و بعد مدتی افت کند. پس نمی توان امروز استعدادیابی کرد و در آینده همین امروز را از بازیکن انتظار داشت.

استعدادیابی سخت، پرهزینه و وقت گیر است، چرا می گوییم سخت و پرهزینه، زیرا انتخاب بازیکن مورد انتظار ممکن است راحت باشد ولی بعد از هزینه برای بازیکن معلوم نیست در آینده بازیکن چه تغییراتی داشته باشد، مثلا بازیکنی تکنیکی و ریز نقش است ولی چون قوای جسمانی لازم را ندارد انتخاب نمی شود و بعدا و با گذشت چند سال می بینید که به یک باره بازیکن عضلانی شده است، و یا همین برعکس می شود، شما این بازیکن را انتخاب می کنید چون انتظار دارید در آینده آمادگی جسمانی لازم را بدست بیاورد ولی هیچ تغییری نمی کند. پس قبول کنیم که انتخاب برای تیم و کادر در تست ها بسیار سخت است و یک انتخاب اشتباه می تواند هزینه های زیادی را به دنبال داشته باشد.

افراد به خصوص کودکان و نوجوانان در طول زمان تغییر می کنند، در کودکی مهارت ها را بهتر از همسالان انجام می دهد در بزرگسالی برعکس ،در کودکی از نظر جسمانی ضعیف است اما یکدفعه عضلانی می شود از نظر فراگیری کند است یکباره عوض می شود و بر عکس،هم صادق است .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران