انجام کلیه خدمات ناخن در تهران – شریعتی

در تهران ، تهران

معرفی انجام کلیه خدمات ناخن در تهران – شریعتی

🔴 سولماز قشقایی

🔹 سولماز قشقایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه در انجام کلیه خدمات ناخن در تهران ، محدوده شریعتی میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سولماز قشقایی :

✅ انجام کلیه خدمات ناخن

✅ کاشت ژل

✅ مانیکور و پدیکو

✅ لاکژل ناخن طبیعی

✅ لمینت

✅ با بهترین برند های روسی

 

🔸 شماره تماس  09927008858

🔸آدرس تهران – محدوده شریعتی

کاشت ناخن چیست؟

خانم‌ها به دلایل متفاوتی کاشت ناخن را انجام می‌دهند. برخی از خانم‌ها تنها برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌هایشان. به عنوان مثال برخی خانم‌ها برای پوشاندن ناخن‌های بی‌رنگ و شکننده‌شان از آن استفاده می‌کنند. البته کاشت ناخن برای خانم‌هایی که عادت به جویدن دارند و یا ناخن‌هایشان ضعیف و شکننده است بسیارمناسب می‌باشد.

انواع روش کاشت ناخن

1. کاشت ناخن قالبی
ناخن قالبی، یکی از بی‌کیفیت ترین نوع کاشت ناخن است. در این نوع کاشت ناخن، مواد مورد نیاز کاشت را بر روی ناخن مصنوعی قرار می‌دهند و بعد مواد ضد قارچ را روی ناخن می‌ریزند و در پایان ناخن مصنوعی را روی ناخن طبیعی قرار داده و برای مدتی فشار می‌دهند تا به خوبی در محل قرار گیرد. به دلیل آنکه این نوع کاشت نیازی به سوهان کشی ندارد پس از مدتی دچار هوا گیری می‌شود و ظاهر بدی پیدا می‌کند
کاشت این مدل ناخن برای کسانی که ناخن‌هایشان یکدست نیست مناسب نمی‌باشد. برای این نوع کاشت باید ناخن‌های دو دست یک شکل و یک دست باشند.

2. کاشت ناخن پودری
کاشت ناخن پودری از نظر مقاومت و زیبایی، یکی از بهترین کاشت‌های ناخن است. در این روش کاشت ناخن مصنوعی از ابتدای ناخن طبیعی می‌چسبد و تا هر اندازه‌ای که بخواهید می‌توانید آن را کوتاه کنید. در نهایت به آن مواد ضد قارچ و مواد کاشت را می‌زنید. در پایان کاشت ناخن پودری، ناخن‌ها نیاز به سوهان کشی دارند. این روش بسیار وقت گیر است و برای کسانی که حوصله و وقت این روش را ندارند توصیه نمی‌شود.
کاشت ناخن پودری برای کسانی که وقت کافی ندارند مناسب نیست زیرا نیاز است که وقت زیادی برای ترمیم آن بگذارند.

3. کاشت ناخن ژله‌ای
مواد کاشت ناخن ژله‌ای به صورت آماده موجود می‌باشند. شیوه کاشت ناخن ژله‌ای با کاشت ناخن پودری یکی است و تنها تفاوت آن‌ها در مورد استفاده از آن‌ها است.
این ناخن‌ها مناسب افرادی است که عادت به جویدن ناخن‌های خود دارند زیرا به علت کنده نشدن و بد مزه‌گی مواد این عادت از سر آن‌ها می‌افتد. البته افرادی که پس از کاشت ناخن ژله‌ای حساسیت پیدا کردند و پوست‌شان دچار اگزما شده است باید هرچه زودتر این کاشت ناخن را بردارند.

4. کاشت ناخن میکس
کاشت ناخن میکس همانطور که از نام آن پیداست در آن از کاشت پودری و ژله‌ای استفاده می‌شود. در این نوع کاشت پس از استفاده از ضد قارچ مراحل کاشت ناخن پودری آغاز می‌شود و در پایان آن سوهان کاری انجام می‌شود. پس از انجام سوهان کاری یک لایه ژل روی ناخن قرار می‌گیرد و بعد انگشت وارد دستگاه UV می‌شود.

5. کاشت ناخن به روش فیبر یا گیاهی

6. کاشت ناخن به روش دیپینگ

7. کاشت ناخن با فرمر

8. کاشت ناخن گریم

9. کاشت ناخن سیلک

10. کاشت ناخن هایلایت (بیبی بومر)

11. کاشت ناخن موقت یا تیپ گذاری

12. کاشت ناخن کروم

13. کاشت ناخن ماربل

14. کاشت ناخن فلای آن

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران