کاشت موی طبیعی به روش میکروگرافت در یک جلسه در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی کاشت موی طبیعی به روش میکروگرافت در یک جلسه در اصفهان

🔴 کلینیک تخصصی کاشت مو مختاری

🔹 تیم کاشت موی آرامو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه کاشت موی طبیعی به روش میکروگرافت در سراسر اصفهان میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کلینیک تخصصی کاشت مو مختاری :

✅ کاشت موی طبیعی

✅ کاشت موی طبیعی به روش میکرو گرفت در یک جلسه

✅ کادر مجرب

✅ کلینیک تخصصی

✅ کاشت مو زیر نظر پزشکان مجرب

 

🔸 شماره تماس و واتس اپ 09227923177

🔸آدرس اصفهان خیابان هشت بهشت غربی

چرا کاشت مو به روش میکروگرافت

مشکل طاسی یا کم‌مویی در مردان و زنان در نواحی موی سر، ابرو و ریش با استفاده از روش‌های متفاوتی درمان می‌شود. درمان دارویی، برخورداری از طب سنتی و داروهای گیاهی از درمان‌های اولیه‌ برای ترمیم ریزش مو هستند. در صورتی که این روش‌های درمانی بی‌نتیجه باشند، از روش‌های مدرن کاشت مو استفاده خواهد شد. به عنوان آخرین مرحله،‌ پروتز مو یا موی مصنوعی برای ترمیم موها به کار برده می‌شود. این روش‌ در شرایطی است که کاشت طبیعی مو به هر روشی برای فرد مناسب نباشد. البته اگر چه کاشت موی مصنوعی تا حدودی مشکل را برطرف می­‌کند اما در مواردی خود نیز مشکل آفرین خواهد بود. گاها پروتز مو باعث افزایش ریزش مو، آسیب­‌های پوستی می‌شود. بنابراین تنها راه مطمئن در درمان طاسی یا کم مویی کاشت مو یا پیوند موی طبیعی است.
کافی است کمی در اینترنت جستجو کنید تا با روش‌­های مختلف کاشت مو آشنا شوید. این متدها، تفاوت­‌هایی با هم دارند برای مثال کاشت مو به روش sut در مقایسه با روش fit، در مرحله برداشت مو به جای استفاده از هولدرهای دستی از هولدرهای اتوماتیک استفاده می‌­گردد. در واقع تفاوت این روش با روش fit در اتوماتیک بودن هولدر آن است. روش Sut بدین شکل است که بدون استفاده از تیغ جراحی و داشتن درد و خونریزی، با استفاده از دستگاه­‌های تمام اتوماتیک که ضریب خطای آن­‌ها کاملا پایین است، برداشت فولیکول مو صورت می­گیرد. سپس با استفاده از پانچ، برش­‌های کم و خفیفی در پوست اعمال می­‌شود تا فولیکول­‌های مورد نظر به قسمت طاس سر پیوند شوند.

بدون شک زیبایی یکی از مهم‌ترین نیازهای هر شخصی در زندگی است. نقش مو نیز در زیبایی افراد انکارناپذیر است چرا که یکی از اجزایی است که در نزدیکی صورت قرار دارد و زیبایی صورت را تکمیل می‌کند. با این حال افراد زیادی هستند که با مشکلات فراوانی در زمینه مو مواجه هستند. این مشکلات باعث شده که این افراد از لحاظ روحی دچار احساساتی مانند کمبود اعتماد به نفس بشوند. کاشت مو یکی از روش‌هایی است که علم پزشکی برای این افراد ابداع کرده است. این روش‌ها امروزه توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان انجام می‌شوند و همیشه نتایج مطلوبی به همراه دارد. یکی از این روش‌های درمانی، کاشت مو به روش میکرو گرافت است که اجرای آن بسیار آسان و سریع است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران