خدمات تاتو صورت و بدن در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی خدمات تاتو صورت و بدن در شیراز

🔴 آوا تاتو

🔹 آوا تاتو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات تاتو صورت و بدن در شیراز میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 خدمات تتو با سابقه ۵ ساله، دارای مدرک بین المللی با بهترین مواد آمریکایی، تضمینی، بدون درد و خونریزی با ماندگاری بالای سال پذیرفته میشود عکس های بالا همه نمونه کارهای خودم هستن .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آوا تاتو :

✅ کادر و سایه ۱۵۰

✅ کادر ابرو ۱۰۰

✅ خط چشم۱۵۰

✅ بن مژه (بالا) ۱۰۰

✅ بن مژه (سورمه )۱۰۰

✅ خط لب ۱۵۰

✅ رژ لب ۲۵۰

✅ فیبروز ۲۵۰

✅ هاشور۲۵۰

✅ طرح بدن از ۷۰ به بالا

و….

 

جهت هماهنگی فقط تماس پاسخگو هستم .
این آگهی فقط ویژه بانوان می باشد هر گونه مزاحمت پیگرد قانونی دارد.

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس شیرازبنی هاشمی بلوارعرفان شرقی کوچه ۱۵

تاتو چیست و انواع تاتو صورت

تتو یا خالکوبی در واقع کشیدن نقش و نگار هایی بر روی بدن است که ممکن است به دلیل زیبایی و یا موارد متفرقه ای باشد. در انواع تتوی صورت و بدن رنگدانه هایی به کمک سوزن به زیر پوست تزریق می شوند. این دسته از خالکوبی ها می توانند تا مدت ها بر روی بدن باقی بمانند. امروزه تاتو صورت به عنوان یک روش زیبایی کاربرد دارد که باعث فرم دادن به اجزای صورت همچون ابرو، لب و … می شود و همچنین نواقص را می پوشاند. آرایش دائم ابرو شامل تمامی زیر مجموعه های تتو ابرو می شود که با دستگاه های متفاوت انجام می شود. آرایش دائم چشم که محبوب خانوم های شاغل و کسانی است که وقت کافی برای آرایش ندارند.

انواع تتو صورت:

امروزه انجام تتو برای انجام آرایش دائمی یک گزینه معمولی به شمار می آید اما تاتو بر روی صورت به دلیل ماندگاری طرح در دراز مدت یک روش جدید است که دارای علاقه مندان بسیاری نیز می باشد. تاتو صورت به وسیله دستگاه های همچون گان، دوگان و پن انجام می شود. معمولا تاتو بدن و صورت برای پوشاندن جای زخم، بریدگی و … استفاده می شود. تاتوی های صورت و بدن با توجه به اینکه در معرض نور خورشید قرار می گیرند عموما دارای ماندگاری کمتری هستند و به صورت دوره ای نیاز به ترمیم خواهند داشت.
انواع تتو لب:

میکروبلیدینگ لب

میکروپگمنتیشن لب

در میکروبلیدینگ تلاش می شود تا به کمک سوزن های خالکوبی، رنگدانه ها به لایه های سطحی پوست لب تزریق شوند که با این کار لب ها پررنگ تر به نظر می آیند. این روش ماندگار زیادی ندارد و هر ۵ الی ۶ ماه نیاز به ترمیم خواهد داشت.

در تکنیک میکروبلیدینگ، رنگ ها به عمق بیشتر پوست نفوذ می نمایند و طبیعتا ماندگاری بیشتری نیز خواهند داشت. معمولا این روش در حدود ۲ تا ۵ سال نیز با توجه به نوع پوست، آب و هوا و .. می تواند باقی بماند. اما در تتوی خط لب، تلاش می شود تا بر روی خط بیرونی لب، خط لب باریکی به عنوان یک آرایش دائمی کشیده شود که علاوه بر پوشاندن نواقص چهره و فرم دهی به لب ها باعث بزرگتر نشان دادن لب ها نیز گردد.
انواع تتو خط چشم:

بن مژه

خط چشم دائمی

بن مژه که به آن هاشور و یا میکروپیگمنتیشن نیز گفته می شود، تلاش می شود تا به کمک رنگ دانه هایی که بین تار های مژه تزریق می شود؛ تراکم آن را بیشتر نشان داد. در این روش به کمک یک سوزن مخصوص، جوهر وارد فضای خالی بین مژه ها می شود. این گزینه معمولا برای افرادی که فرصت کافی برای آرایش روزانه ندارند، گزینه مناسبی محسوب می شود.

یکی دیگر از خالکوبی خط چشم، خط چشم دائمی می باشد. در این روش بر اساس نوع و فرم چشم یک خط باریک دنباله دار بر روی پلک فوقانی کشیده می شود. البته سایه چشم می تواند به صورت شیدینگ باشد و یک سایه دائمی با رنگ های معمول همچون مشکی و دودی بر پلک ایجاد نماید. این آرایش ماندگار برای بانوان ورزشکار و افرادی که فرصت آرایش ندارند، یک گزینه کاربردی است. شیدینگ باعث می شود تا چشم ها درشت تر به نظر برسند. این تکنیک می تواند با کمک خط چشم دائمی یک روش کاربردی برای تکمیل آرایش چشم محسوب شود.

انواع تتو ابرو:

تتوی ابرو
شیدینگ ابرو

امروزه بسیاری از بانوان برای اینکه به ابروهای خود فرم مخصوص بدهند از تتو استفاده می کنند. تاتو ابرو دارای انواع مختلفی است. در سنتی ترین حالت، یک قاب برای ابرو روی صورت کشیده می شود و درون قاب کاملا پر می شود. در این روش ابرو ها کاملا حالت طبیعی خود را از دست می دهند. در روش هاشور با کمک سوزن های بسیار ریز تارهای مو را همانند مو واقعی ترسیم می کنند. نتیجه ی کار ابرویی قرینه بدون نقص و طبیعی خواهد بود.

در سایه ابرو که یک تاتو طبیعی نیز به شمار می آید از رنگ های روشن استفاده می شود. این کار ضمن حفظ حالت طبیعی ابرو ، نقاط کم پشت ابرو را پوشش می دهد. برای خالکوبی ابرو روش دیگری به نام شیدینگ وجود دارد که زیبایی طبیعی به ابرو می بخشد. در این تکنیک برای تاج ابرو تراکم کمتر و در قسمت انتهایی ابرو تراکم بیشتر در نظر می گیرند.این گزینه برای افرادی که به دنبال ابرو های فانتزی هستند، مناسب می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران