تولید و فروش مخازن و تانکر های آب پلی اتیلن

در یزد ، یزد

معرفی تولید و فروش مخازن و تانکر های آب پلی اتیلن

🔴 شرکت تولیدی و بازرگانی رادمهرپلاست

🔹 گروه تولیدی و بازرگانی رادمهرپلاست مفتخر است که با کیفیت ترین مخازن آب پلی اتیلن و سایر مخازن صنعتی و خانگی را در ابعاد و اندازه های مختلف عرضه نماید. همچنین شرکت رادمهرپلاست با توجه به تجربه چندین ساله فروش انواع مخازن پلی اتیلنی و شناخت نیاز مشتریان و همچنین شناسایی کم و کاستی های مخازن دیگر ، اقدام به تولید مخازنی باکیفیت و تنوع بالا نموده است تا مشتریان گرامی با اطمینان خاطر بتوانند مخازن رادمهرپلاست را با توجه به فضای مورد نیاز خود و همچنین با کمترین هزینه انتخاب و خریداری نمایند.

🔹 از مزایای مخازن پلی اتیلن شرکت رادمهرپلاست می توان به سهولت در جابجایی و نصب مخزن ، مقرون به صرفه بودن مخازن پلی اتیلنی نسبت به مخازن فلزی ، مقاومت در برابر گرما ، سرما و خوردگی ، آنتی باکتریال و ضد جلبک بودن ، طول عمر بالای این مخازن و … اشاره کرد. نشان استاندارد ، سیب سلامت و نام تجاری هر محصول نیز روی آن حک شده است.

🔹 مخازن رادمهرپلاست کاملا یکپارچه و بدون درز و همچنین به صورت تک لایه تا چند لایه تولید می شوند. ضخامت مخازن با افزایش وزن قابل افزایش است. مواد اولیه این مخازن فود گرید کاملا بهداشتی 3840 می باشد. درب مخازن متناسب با حجم مخزن و به صورت پیچی طراحی شده است.

🔹 شرکت رادمهرپلاست این افتخار را دارد که با عنایت شما مشتریان عزیز و کیفیت بالای مخازن به یکی از معتبر ترین برند ها در زمینه تولید و فروش مخازن پلی اتیلن در استان یزد تبدیل شود. هدف ما ، جلب رضایت شماست.

 

🔸 شماره تماس 6-35204004-035

🔸 شماره تماس 3-09911514001

🔸 شماره تماس 09910766701

🔸 آدرس دفتر فروش : یزد ، میدان دروازه قران ، ابتدای بلوار فقیه خراسانی ، جنب کوچه آرمان

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران