خدمات پزشکی و پرستاری در منزل در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی خدمات پزشکی و پرستاری در منزل در سراسر تهران

🔴 حسين قرباني

🔹 حسين قرباني  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حسين قرباني  :

✅ تزريقات(عضلاني/زيرجلدي/وريدي)

✅ سرم تراپي-تقويتي

✅ تزريق تخصصي بيماران خاص

✅ تزريق تخصصي بيماران كرونا

✅ تسكين درد

✅ گرفتن نوارقلب EKG وتفسير

✅ تعبيه سوندادراي ومعده

✅ تعبيه سوندادري ومعده

و….

 

🔸 شماره تماس 09123375408

🔸آدرس تهران – بیمارستان سوم شعبان

 

وظایف پرستار بیمار در منزل چیست ؟

همانطور که از نام آن مشخص است، وظایف پرستار بیمار در منزل مراقبت و نگهداری از بیمار در خانه خود می باشد. البته گاها خانواده ها برای مراقبت بهتر از بیمار خود در بیمارستان و یا خانه سالمندان و یا سایر موسسات نیز پرستار بیمار استخدام می‌کنند. اما بطور کلی پرستاری که قرار است از بیمار مراقبت کند حتما باید تخصص و تجربه کافی در زمینه بیماری مربوطه را داشته باشد. علاوه بر این اکثر پرستاران بیمار مدرک بهیاری و یا پرستاری دارند.

دادن دارو به بیمار طبق تجویز پزشک معالج، بررسی وضعیت بیمار مثل چکاپ زمانبندی شده فشار خون، تعویض پانسمان، تزریقات، انجام فیزیوتراپی در منزل و … همه از مواردی است که برستار حرفه ای و با تجربه در حین انجام خدمت بصورت کلی برای بیمار انجام می‌دهد. البته در موارد خاص مثل موارد زیر ممکن است پرستار وظایف تخصصی تری نیز داشته باشد:

پرستاری از بیماران جراحی شده و در بستر
پرستاری از بیماران سرطانی
پرستاری از بیماران اعصاب و روان
پرستاری از بیماران جراحی شده
پرستاری از بیماران ICU، CCU،CVA،CP، MS

انجام پانسمان و تزریقات و فیزوتراپی در منزل

یکی از وظایفی که پرستار بیمار با توجه به تخصص خود به عهده دارد، انجام تزریقات و همچنین شستشوی زخم، تعویض بانداژ و پانسمان بیمار و یا انجام فیزیوتراپی در منزل است. بیمارانی که در دوران نقاهت پس از جراحی هستند و یا افرادی که دچار زخم بستر شده‌اند، همگی نیازمند این قبیل مراقبت ها و خدمات می‌باشند.

رسیدگی به وضعیت درمانی بیمار در منزل

پرستار بیمار طبق زمانبندی مشخص شده توسط پزشک معالج دارو را به بیمار یادآوری می‌کند و وظیفه دارو دادن به وی را برعهده خواهد داشت. علاوه بر این پرستار موظف است در صورت نیاز بصورت روزانه و هفتگی فشار خون و یا میزان قند خون وی را اندازه‌گیری نماید. پرستار با توجه به درخواست پزشک می‌تواند گزارشات دوره‌ای از وضعیت بیمار برای وی تهیه و ارسال نماید.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران