برق کشی ساختمان داودی – انجام خدمات برق کشی ، تعمیرات و عیب یابی برق ساختمان در آبادان و خرمشهر

در خوزستان ، آبادان

معرفی برق کشی ساختمان داودی – انجام خدمات برق کشی ، تعمیرات و عیب یابی برق ساختمان در آبادان و خرمشهر

🔴 مجموعه برق کشی ساختمان داودی

🔹 مجموعه برق کشی ساختمان داودی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات برق کشی ، تعمیرات و عیب یابی برق ساختمان در آبادان و خرمشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه برق کشی ساختمان داودی :

✅ برق کشی صفر تاصد خانه

✅ ویلایی وساختمانی

✅ تعمیرات برق

✅ عیب یابی

✅ اتصالات

✅ به صورت حرفه ای مجهز به دستگاهای بروز

✅ نصب ایفون صوتی تصویری

✅ سفارش اجناس برقی پزیرفته میشود

✅ در خدمت شما هستیم به صورت شبانه روزی

✅ سرعت عمل وکیفیت بالای کار ما نشان قدرت است

✅ در ابادان و خرمشهر

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

شایع ترین علت نوسان برق در ساختمان چیست؟

1- اتصالی یا جرقه الکتریکی
علت نوسان برق در ساختمان می تواند نشات گرفته از وجود خرابی و اتصالی در برق ساختمان باشد. استفاده از سیم های غیر استاندارد و بی کیفیت می تواند در مواقع بار الکتریکی زیاد، موجب اتصالی و معیوب شدن سیم ها و اتصالات شود. همچنین، برخورد رعد و برق با سیم ها و اتصالات نیز می تواند آسیب دیدگی و خرابی خطوط برق را در پی داشته باشد. علاوه بر این، اتصالی سیم های برق می تواند منجر به کاهش طول عمر و خرابی و آسیب دیدن وسایل و لوازم برقی شود.

برای حل این مشکل در ابتدای امر می بایست: از خرابی و فرسودگی سیم ها و اتصالات سیستم برق داخلی ساختمان اطمینان حاصل نمود. در صورت فرسودگی و خرابی سیم ها، برای تعویض سیم های برق بایستی از برقکاران حرفه ای کمک بگیرید زیرا برقکاری ساختمان امری تخصصی بوده و مستلزم یادگیری و آموزش برق کشی ساختمان به صورت حرفه ای می باشد.

استفاده از سیم های استاندارد و باکیفیت و مرغوب، در کاهش و به حداقل رساندن مشکلات ناشی از نوسان و اضافه بار الکتریکی مؤثر و تاثیرگذار است.

2- اضافه بار الکتریکی علت نوسان برق ساختمان
جریان الکتریکی اضافه و مازاد را می توان از دیگر دلایل و علت نوسان برق در ساختمان برشمرد. در برخی مواقع توان مصرفی تجهیزات و لوازم روشنایی مانند لامپ، از میزان وات قابل تحمل آن بسیار بیشتر و بالاتر می‌باشد. در چنین شرایطی و به علت تولید گرمای زیاد، احتمال ذوب شدن عایق ها و سوکت های سیم ها و اتصالات افزایش پیدا می کند. همچنین، گرمای زیاد موجب تولید جرقه و حتی بروز حوادثی خطرناک مانند آتش سوزی می شود.

خاموش شدن مرتب و پیاپی جریان برق ساختمان، حکایت از وارد شدن بار الکتریکی اضافه و مازاد به مدار دارد.

استفاده از دستگاه استبلایزر یا تثبیت کننده جریان برق، از بهترین راهکارها برای رفع این مشکل می باشد. جبران افت ولتاژ و تثبیت جریان برق، از وظایف این دستگاه به شمار می آید. دستگاه استبلایزر ضمن جلوگیری از نوسان و افت ولتاژ الکتریکی، مانع از قطع شدن جریان برق و متعاقب آن، آسیب و صدمه دیدن لوازم و وسایل برق می‌شود.

3- عدم وجود قطع کننده جریان الکتریکی مدار
از دیگر دلایل و علت کم و زیاد شدن برق می توان به عدم وجود قطع کننده جریان برق باقی مانده در مدار الکتریکی (RCCB)، اشاره نمود. کلید محافظ جان از تجهیزاتی بوده که در مواقع بروز نوسان و اختلاف میان جریان رفت و برگشت، نسبت به قطع مدار اقدام می کند. در نتیجه این امر از بروز حوادث احتمالی نظیر برق گرفتگی و آتش سوزی به نحو مطلوب جلوگیری می شود. عدم تعبیه این تجهیز می تواند مشکلات متعددی را در مواقع نوسان جریان الکتریکی برای لوازم برقی ایجاد کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران