تولید کننده کفپوشهای گرانولی در استان خراسان رضوی – مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی تولید کننده کفپوشهای گرانولی در استان خراسان رضوی – مشهد

🔴 گروه صنعتی آکو

🔹 گروه صنعتی آکو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید کننده کفپوشهای گرانولی در استان خراسان رضوی – مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 تنها تولید کننده کفپوشهای گرانولی در ابعاد یک در یک مترمربع در استان خراسان

🔹 ابعاد ۱۰۰ در ۱۰۰ سانتی متر مربع به قطر ۲۰ و ۲۵ میلیمتر

🔹 کفپوش گرانولی نوعی از کفپوش لاستیکی می باشد که از گرانول یا ضایعات 🔹 لاستیک ساخته می شود و از آن برای پوشاندن سطوح مختلف استفاده می گردد و از آنجایی که عمده کاربرد آن پارک ها و محیط های بازی هستند به کفپوش پارکی نیز یاد می شوند کفپوش از ترکیب گرانول لاستیک با مش مناسب و چسب لاستیک صنعتی پس از پروسه حرارت دهی در قالب های مخصوص تولید می گردد

🔹 کفپوش گرانولی بسیار مناسب برای افرادی است که ساعت های بسیاری را می ایستند چون باعث می شود خستگی از از بین برود و فشار کمتری از طرف سطح بر شخص وارد شود

🔹 کفپوش گرانولی یکی از مقاوم ترین کفپوش ها است مناسب برای مکان هایی می باشد که فشار بالایی به کفپوش وارد می شود

🔹 همچنین این کفپوش ها عایق بسیار خوبی برای صدا می باشد و استفاده از آن در مکان‌های شلوغ و پرسروصدا باعث می‌شود تا محیط آرام تری داشته باشید

 

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۰۵۵۳۴۵۱۶

🔸 شماره تماس ۰۹۳۳۲۱۷۵۵۸۸

🔸آدرس خراسان رضوی مشهد انتهای طبرسی شمالی  نرسیده به کمربندی سبز ستایش 13 گروه صنعتی آکو

 

کف پوش گرانولی چیست؟

برای تولید کفپوش گرانولی از دانه‌های گرانول استفاده می‌شود. گرانول اصطلاحی است که برای نامیدن دانه‌های ریز پلیمری حاصل از بازیافت ضایعات پلاستیکی و لاستیکی، به کار می‌رود. اولین بار در سال ۱۹۸۵ و از بازیافت لاستیک اسقاطی تولید شد و امروزه تولید گرانول به صنعتی پیشرو تبدیل شده است. لاستیک‌های فرسوده زیادی به صورت روزانه در انبارها دپو می‌شوند. سالانه چندین هزار تن لاستیک فرسوده تولید می‌شود که با تبدیل به گرانول می‌توان از آن‌ها استفاده مفید کرد. دانه‌های گرانول از ترکیب لاستیک با مش مناسب و چسب لاستیک صنعتی، در قالب‌های مخصوصی حرارت دهی و تولید می‌شوند و خاصیت ارتجاعی و ضربه گیر دارند که این خاصیت باعث می‌شود برای تولید کفپوش‌های گرانولی یا لاستیکی مورد استفاده قرار گیرند.

هر چه گرانول مورد استفاده یک‌دست‌تر باشد، از کیفیت بالاتری برخوردار است و کفپوش تهیه شده از آن با کیفیت‌تر خواهد بود. همچنین هر چه تراکم بیشتر و فضاهای خالی بین گرانول‌ها کمتر باشد استحکام و سختی آن بیشتر خواهد بود.

موارد استفاده از کفپوشهای گرانولی

کفپوش لاستیکی یا گرانولی با استحکام و ماندگاری مناسب در مکان‌هایی که در معرض تردد زیاد، وزن‌های بالا و عوامل محیطی شدیدی هستند استفاده می‌شوند مانند پارک‌ها، حیاط مهد کودک، حیاط مدرسه ها، پیاده روها، استخرها، باشگاه بدنسازی و ورزشی و اصطبل حیوانات.

هرچند شکل ظاهری کفپوش‌های گرانولی مختلف هم یکسان هستند ولی تراکم مناسب، نوع متریال و فرمولاسیون، تفاوت فراوانی در کیفیت و کارکرد کفپوش‌های لاستیکی به وجود می‌آورد. نامناسب بودن تراکم کفپوش می‌تواند باعث ترک خوردن، پوسته پوسته شدن و کاهش عمر و کارکرد این محصول گردد. هر چه تراکم کفپوش‌ها بالاتر باشد ذرات لاستیک به هم چسبیده و فشرده هستند و سختی و دوام بالاتری در مقابل فشارهای مختلف دارند.
مزایای کفپوشهای گرانولی

دوام و ماندگاری بالای کفپوش مدیون مقاومت بالای آن است. به علت خاصیت الاستیسیته این کفپوش‌ها تمام ضربه‌ها را به خود جذب می‌کند. در باشگاه‌های بدن‌سازی که انواع وزنه‌های سنگین استفاده می‌شوند انتخاب مناسبی هستند.

این کفپوش‌ها در برابر تابش نور خورشید مقاومند و تغییر رنگ نمی‌دهند. در مقابل باران و برف هم مقاومت بالایی دارند بنابراین قابل استفاده در فضاهای باز مثل پارک بازی یا حیاط مدارس هستند.

کفپوشهای گرانولی در ضخامت‌های ۲۰، ۲۵ و ۳۰ میلی‌متر تولید می‌شوند و ابعاد معمول آن‌ها ۵۰*۵۰ سانتی‌متر و یا ۱*۱ متر است البته می‌توان به صورت سفارشی در ابعاد دیگری هم درخواست تولید آن را داد. این نوع کفپوش‌ها در رنگ‌بندی‌های مختلف و مناسب با محیطی که قرار است مورد استفاده قرار گیرند، وجود دارند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران