کارگاه تولید ، فروش و پخش انواع موزاییک پلیمری در رودهن

در تهران ، رودهن

معرفی کارگاه تولید ، فروش و پخش انواع موزاییک پلیمری در رودهن

🔴 کارخانه تولید موزائیک نگین

🔹 کارخانه تولید موزائیک نگین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید ، فروش و پخش انواع موزاییک پلیمری در رودهن می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کارخانه تولید موزائیک نگین :

✅ تولید موزائیک پلیمری کف و نمای ساختمان در سایزهای مختلف و رنگهای گوناگون و متنوع

✅ به سفارش مشتری

✅ به قیمت عمده فروشی

✅ انواع جدول ، باغچه ای ، نرده سه راهی ، پله و زیر پله و درپوش دیوار

و…

 

🔸 شماره تماس  09926844377

🔸 شماره تماس  09195338708

🔸 آدرس  رودهن ، مهرآباد ، نبش خیابان گاز روبروی درمانگاه مهر آور ، کارخانه تولید موزائیک نگین

 

موزاییک پلیمری چیست؟

موزاییک چیست؟
موزاییک حیاطی، موزاییک پلیمری، موزاییک واش بتن
موزاییک یک واژه عمومی و برگرفته از عبارت انگلیسی Mosaic است. در گذشته به چینش منظم سنگ های کوچک طبیعی کنار یکدیگر و امروزه به چیدمان و دکوراسیون انواع کفپوش با بن مایه بتن، موزاییک گفته می شود. موزاییک ها از مصالح پرکاربرد در صنعت ساختمان به شمار می روند، انواع گوناگون دارند و به روش های متفاوت نیز تولید می شوند. در حالت کلی موزاییک چنین تعریف می شود، کفپوشی متراکم است که با بتن و افزودنی های دیگر بتن شکل می گیرد و به عمل می آید. موزاییک از ترکیب سیمان، ماسه، پودر سنگ، مواد پلیمری (در موزاییک های پلیمری)، سنگ دانه (در موزاییک حیاطی و واش بتن) و آب تشکیل می شود که به شیوه های ویبره ای (لرزشی) و پرسی نیز متراکم و فشرده می شود. موزاییک ها تک لایه و یا دو لایه هستند، موزاییک های دو لایه از لایه های زیرین (نارین) و لایه ی رویه (رنگ و طرح موزاییک) تشکیل می شوند. لایه ی زیرین ضخامت بیشتر را دارند که از سیمان، ماسه و آب تهیه می شوند که این بخش تحمل فشار زیاد را هم دارد. لایه ی رویه بیشتر تزئینی است که طرح، رنگ و نقش موزاییک را شامل می شود.

موزاییک به دلیل گوناگونی اش کاربرد بسیاری نیز دارد از کف حیاط و محوطه ساختمان خصوصی، مفروش کردن پیاده رو در فضاهای عمومی، کف باغ و ویلا تا حتی نمای داخلی و خارجی ساختمان و همچنین پشت بام و روف گاردن نیز می توان از انواع موزاییک بهره برد. استفاده از موزاییک در اروپا بویژه در کشورهای آلمان و ایتالیا خیلی رایج و پرطرفدار می باشد.

پلیمر چیست؟
پلیمر Polymer از ترکیب دو واژه پلی به معنی زیاد و مر به معنی واحد، ایجاد شده است. که در تعریفی ساده می توان گفت ساختارهای مولکولی هستند به صورت طبیعی و یا غیر طبیعی که انواع طبیعی پلیمر همیشه در طبیعت وجود داشته و اگر بخواهیم تعریفی از نوع غیر طبیعی ماده پلیمر داشته باشیم می توانیم بگوییم، کلمه پلیمر به معنای تعداد زیادی واحد تکرار شونده است. واحدهای تکرارشونده ای که عموماً از کربن و هیدروژن و گاهی از اکسیژن، نیتروژن، سولفور، کلر، فلور، فسفر و سیلیکون ساخته میشوند. برای ایجاد زنجیرهای از این واحدها، مِرها به صورت شیمیایی به یکدیگر قلاب یا به اصطلاح پلیمریزه میشوند. به هم متصل کردن تعداد بیشماری کاغذ رنگی برای ایجاد حلقهای کاغذی، یا قلاب کردن صدها تکه کاغذ به یکدیگر به صورت یک زنجیر و یا مهرههای به ریسمان کشیده شده همگی میتوانند به درک بهتر پلیمرها کمک کنند.

پلیمرها میتوانند به صورت زنجیری تک بعدی با قابلیت ذوب مجدد ظاهر شوند. این زنجیرها به عنوان پلیمرهای ترموپلاستیک و نیز پلیمرهای خطی شناخته میشوند. بطری، فیلم، لیوان و فیبرهای پلاستیکی همگی از جمله پلاستیکهای ترموپلاستیک محسوب میگردند. پلیمرها همچنین میتوانند به صورت شبکهای سه بعدی که پس از تشکیل از قابلیت ذوب مجدد برخوردار نیستند، ظاهر شوند. چنین شبکه هایی پلیمرهای ترموست نامیده میشوند. رزینهای اپوکسی و رزین هایی که در ساخت موزاییک های پلیمری استفاده می شوند از جمله پلاستیکهای ترموست هستند. در صنعت موزاییک سازی این پلیمرها را با نام فوق روان کننده می شناسند که در بخش بعدی به تعریف آنها پرداخته ایم.

نام و اسامی دیگر موزاییک پلیمری
موزاییک پلیمری در بین تولیدکنندگان و مشتری و همچنین مهندسان عمران و ساختمان با نام های متفاوتی شناخته می شود به همین دلیل لیستی از تمامی اسامی این محصول برای شما فراهم کرده ایم، این اسامی به ترتیب تعداد استفاده نوشته شده.

موزاییک پلیمری
موزاییک رزینی
سنگ مصنوعی سمنت پلاست
بتن پلیمری
سنگ پلیمری
کفپوش پلیمری
کفپوش بتنی پلیمری

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران