گالری زیور آلات در اهواز – ساخت و فروش زیورآلات

در خوزستان ، اهواز

معرفی گالری زیور آلات در اهواز – ساخت و فروش زیورآلات

🔴 گالری زیور آلات متالیکمون

🔹 گالری زیور آلات متالیکمون یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت و فروش انواع زیورآلات در اهواز و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گالری زیور آلات متالیکمون:

✅ ساخت زیورآلات با بهترین متریال

✅ تمامی اتصالات و زنجیرها با ضمانت ثبات اعم از رنگ ثابت و معمولی

✅ سفارش باسلیقه مشتری پذیرفته میشود

✅ ارسال به سراسر ایران

و…

 

🔸 با مدیریت  معصومه سادات ملائکه پور

🔸 شماره تماس  ۰۹۲۲۹۱۸۲۱۶۰

🔸 آدرس  خوزستان اهواز

انواع زیورآلات و موارد استفاده آن‌ها چیست ؟

زیورآلات مدل‌های مختلفی را در بر می‌گیرد که هر کدام برای عضو خاصی از بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر چند اکثر آن‌ها برای خانم‌ها تدارک دیده می‌شود ولی در بین آن‌ها مواردی نیز وجود دارد که قابل استفاده برای آقایان نیز هست.

گردنبند و زنجیر

گردنبند یک زیورآلات متداول است که اکثرا برای خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی مدل‌هایی از آن‌ها مانند پلاک‌های کوچک نیز برای آقایان قابل استفاده است. زنجیر و گردنبند بر روی گردن قرار می‌گیرد و مدل‌های کوتاه و بلند دارد.

چوگر یک گردنبند خاص است که اخیرا رایج شده است و برای زینت گردن‌های بلند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع زیورآلات به صورت چرم و پارچه نیز تولید می‌شود و کاملا بر روی گردن ثابت می‌شود و حالت آویز ندارد. ولی برخی از مدل‌های آن یک آویز از جواهرات دیگر نیز دارد.

گوشواره و گل گوش

برای تزئین گوش، از گوشواره یا گل گوش استفاده می‌شود؛ که به دو صورت آویزان و ثابت تولید می‌شود. این زیورآلات نیز ممکن است از جنس طلا یا سایر فلزات و به همراه نگین‌هایی با سنگ‌های گران قیمت و معمولی تهیه شود.

تنوع گوشواره‌ها آن‌قدر زیاد است که قدرت انتخاب بالایی را به خریدار می‌دهد. فرق گوشواره با گل گوش در این است که گوشواره به صورت آویزان از گوش است ولی گل گوش مانند یک نگین یا زیورآلات طرح دار به گوش متصل می‌شود و حالت ثابت دارد.

دستبند و النگو

دست‌ها نیز از قلم هنرمندان تولیدکننده زیورآلات نیفتاده‌اند و مدل‌های مختلفی از النگو و دستبند در بازار این لوازم دیده می‌شود. دستبند و النگو هر دو بر روی دست قرار می‌گیرند و با هم تفاوت‌هایی دارند.

دستبند معمولا با یک گیره بسته می‌شود. برخی از مدل‌های آن نیز به صورت فنری باز و بسته می‌شوند؛ اما النگو مانند یک حلقه بزرگ است که باید دست را در آن فرو کرد.

پوشیدن دست بند معمولا راحت‌تر از النگو است.

برخی از انواع زیورآلات دستبند دارای یک انگشتر همراه خود است که با زنجیر به هم متصل شده‌اند.

انگشتر و حلقه

شاید بیشترین استفاده از زیورآلات از این نوع باشد. به خصوص حلقه که در فرهنگ اکثر کشورها به عنوان نشان متأهل بودن افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد. انگشتر و حلقه زیورآلات مخصوص انگشتان هستند و با توجه به فرهنگ جامعه و سلیقه فردی بر روی انگشتان مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انگشتر و حلقه گاهی با نگین‌هایی از جنس الماس، یاقوت، زمرد، فیروزه، عقیق و … تزئین می‌شوند.

انگشتر و حلقه بین آقایان نیز متداول است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران