فروش برچسب کارت بانکی ، کارت بازی و جاکلیدی در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی فروش برچسب کارت بانکی ، کارت بازی و جاکلیدی در تبریز

🔴 سینا سلیمی

🔹 سینا سلیمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش برچسب کارت بانکی ، کارت بازی و جاکلیدی در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سینا سلیمی :

✅ فروش برچسب عابر بانک

✅ کارت بازی سنگ کاغذ قیچی

✅ جا کلیدی

✅ آویز های المان

✅ با کیفیت عالی

✅ بازار فروش مناسب

✅ خروجی بالا

✅ با قیمت مناسب

✅ به صورت عمده و خرده

✅ همچنین ارسال به تمام نقاط ایران

و…

 

🔸 شماره تماس 09051509797

🔸 آدرس  تبریز مرزداران

 

انواع بازی‌های کارتی چیست؟

بازی‌های کارتی حقه‌ای
هدف این دسته از بازی‌ها، بازی در چند دور یا ترفندهایی است که در هر کدام از آن‌ها هر بازیکن یک کارت از دست خود بازی می‌کند و بر اساس مقادیر کارت‌های بازی شده یک بازیکن برنده می‌شود یا کارت‌های بازی شده را جمع می‌کند. هدف خاص در هر بازی متفاوت است و می‌تواند شامل گرفتن هرچه بیشتر کارت‌ها، گرفتن هرچه بیشتر کارت‌های امتیازدهی در دورهای برنده شده، گرفتن کارت‌های کمتر در حد امکان، گرفتن کارت و امتیاز خاصی در یک دست یا گرفتن تعداد دقیقی از کارت‌ها و امتیازات در بازی باشد.Bridge ، Whist، Euchre، 500، Spades و بازی‌های مختلف بازی Tarot نمونه‌های مشهوری هستند.

بازی‌های تطبیقی
هدف بازی‌های تطبیقی (یا گاهی اوقات «ترکیبی»)، بدست آوردن گروه‌های خاصی از کارت‌های بازی قبل از حریف است. در بازی Rummy این کار از طریق کشیدن و دور ریختن انجام می‌شود و گروه‌ها را melds می‌نامند. بازی Mahjong یک بازی کاملاً مشابه است که در آن به جای کارت با کاشی بازی می‌شود. نمونه‌های دیگری از این دسته از بازی‌ها Go Fish و Old Maid هستند.

بازی‌های ریختنی
در این دسته از بازی‌‌ها، بازیکنان با یک کارت شروع می‌کنند و هدف از این بازی این است که هر بازیکن اولین بازیکنی باشد که تمام کارت‌های دست خود را دور می‌اندازد یا خالی می‌کند. بازی‌های متداول شامل Crazy Eights، Uno و Daihinmin هستند. برخی از بازی‌های از نوع تطبیقی نیز از نوع بازی‌های ریختنی هستند از جملهPaskahousu ، Phase 10 ، Rummikub، بازی بلوفی I Doubt It و بازی‌‌های کودکان Musta Maija و Old Maid، در هر دو دسته قرار می‌گیرند

بازی‌های بگیر و جمع کن
هدف از این بازی‌ها این است که یک بازیکن همه کارت‌ها را بدست آورد. به عنوان مثال بیشتر بازی‌های جنگی مانند Slapjack از این نوع بازی‌ها است. Ratscrew نیز بازی دیگری در این سبک می‌باشد.
بازی‌های ماهیگیری
در بازی‌های ماهیگیری، کارت‌های در دست بازیکنان در برابر دسته‌ای از کارت‌های پخش شده روی میز بازی قرار می‌گیرند و بازیکنان در صورت تطابق کارت‌هایشان با کارت‌های رومی میز، آن‌ها را می‌گیرند. بازی‌های ماهیگیری در بسیاری از کشورها، از جمله چین، که در آن بسیاری از بازی‌های مختلف ماهیگیری وجود دارد، محبوب هستند. Scopa یکی از بازی‌های ملی ایتالیا محسوب می‌شود. Seep یک بازی کلاسیک هندی است که عمدتاً در مناطق شمالی هند محبوب است. Tablanet نیز یک بازی به سبک ماهیگیری است که در بالکان محبوب است.

بازی‌های چند ژانری
بسیاری از بازی‌های کارتی عناصر و قوانین خود را از بیش از یک نوع بازی وام می‌گیرند. رایج ترین ترکیب بازی‌های تطبیقی و بازی‌های ریختنی است. بازی‌هایی همانند Old Maid و Go Fish از این نوع هستند. با این حال، بسیاری از بازی‌های چند ژانری شامل مراحل مختلف بازی برای هر دست هستند که شامل بازی‌هایی مانند Pinochle، Belote Poke،Gleek ، Skitgubbe و Tichu می‌باشند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران