تانکرسازی نبی پور – طراحی ، ساخت ، تعمیر و فروش انواع منبع آب و سوخت فلزی در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی تانکرسازی نبی پور – طراحی ، ساخت ، تعمیر و فروش انواع منبع آب و سوخت فلزی در شیراز

🔴 مجموعه تانکرسازی نبی پور

🔹 مجموعه تانکرسازی نبی پور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، ساخت ، تعمیر و فروش انواع منبع آب و سوخت فلزی در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه تانکرسازی نبی پور :

✅ محاسبه.طراحی.ساخت.تعمیر و فروش انواع مخزن سوخت و آب

✅ ارایه دهنده ی ساخت و تعمیرات در محل

و…

 

🔸 شماره تماس  09175273949

🔸 آدرس  شیراز کمربندی احمدآباد حد فاصل میثم شمالی وپل امام حسن مجتبی ۴۰۰متر مانده به پل

 

مزایای استفاده از تانکر آب فلزی چیست؟

از گذشته تاکنون آب به عنوان عنصر حیاتی زندگی بشر، دارای اهمیت بالایی بوده است. از این‌رو انتخاب مخزن مناسب جهت ذخیره‌سازی آب نیز امری مهم و ضروری است. در سال‌های اخیر با تولید مخازن پلاستیکی پلی‌اتیلن، این محصول به عنوان یک رقیب برای انواع مخازن فلزی در نظر گرفته شده است.

تانکر آب فلزی
به طور کلی مخازن فلزی، به مخازنی از جنس فولاد، گالوانیزه یا استیل اطلاق می‌شود که جهت نگهداری آب، الکل و انواع سوخت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. تانکرهای فلزی بر اساس ماده‌ای که قرار است در آن نگهداری شود، از جنس‌های مختلف ساخته می‌شوند.

به عنوان مثال از مخزن گالوانیزه، جهت نگهداری و ذخیره‌سازی آب استفاده می‌شود. می‌توان گفت ورق گالوانیزه، نسبت به ورق‌های فلزی دیگر، مقاومت بیشتری در برابر آب از خود نشان می‌دهد. از مخازن فولادی ساخته شده از ورق سیاه نیز جهت نگهداری انواع سوخت‌ها مانند نفت و بنزین استفاده می‌شود. مخازن استیل نیز جهت نگهداری از اسیدهای صنعتی مناسب هستند. مخازن فلزی با توجه به شرایط و نحوه‌ی نصب، در انواع مختلف افقی، عمودی، هوایی ساخته می‌شوند. انواع تانکر آب فلزی در مقایسه با تانکرهای پلاستیکی قیمت بالاتری دارند.

مزایای استفاده از تانکر آب فلزی

یکی از مواردی که در مقایسه تانکر آب فلزی و پلاستیکی مورد توجه قرار گرفته است، مقاومت بالای مخزن فلزی است. این ویژگی از مزیت‌های تانکر آب فلزی به شمار می‌آید که باعث شده است، نظر افراد زیادی به آن جلب شود. مخازن فلزی با توجه به ساختاری که دارند، در برابر انواع ضربات اجسام تیز و برنده مقاوم هستند.

از مزیت‌های دیگر این نوع مخازن، نسبت به انواع دیگر تانکر پلاستیکی، تنوع سایز آن است. در مخازن فلزی، امکان تولید آن در حجم‌های مختلف وجود دارد‌. یکی دیگر از ویژگی‌های تانکر فلزی که مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است، امکان ساخت مخزن در محل نصب است. در واقع اگر حجم مخزن بیش از حد بزرگ باشد، تولیدکنندگان می‌توانند در محل نصب، اقدام به ساخت مخزن کنند.

معایب تانکر آب پلاستیکی
تانکرهای پلی‌اتیلن با وجود مزیت‌های فراوان، دارای معایبی نیز هستند. یکی از معایب تانکر آب پلاستیکی که ممکن است نظر برخی از افراد را نسبت به این محصول عوض کند، آسیب‌پذیری بالای مخزن در برابر ضربات مکانیکی است. مخازن پلاستیکی همچنین اگر به مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار بگیرند، در صورتی که فاقد مواد آنتی یووی باشند، بعد از مدتی امکان شکستن آن‌ها وجود دارد. در واقع با تابش اشعه ماوراءبنفش خورشید، خاصیت پلی‌اتیلنی مخازن از بین می‌رود. در این صورت ممکن است بعد از گذشت مدتی مخازن پلی‌اتیلن آسیب ببینند و از بین بروند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران