شرکت ماهان دژ اریکه – بهترین مرکز تولید و فروش تجهیزات ترافیکی در اسلامشهر

در تهران ، اسلامشهر

معرفی شرکت ماهان دژ اریکه – بهترین مرکز تولید و فروش تجهیزات ترافیکی در اسلامشهر

🔴 شرکت ماهان دژ اریکه

🔹 شرکت ماهان دژ اریکه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش تجهیزات ترافیکی در اسلامشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت ماهان دژ اریکه :

✅ تهیه و تولید تجهیزات ترافیکی

✅ تولید کننده تابلو های راهنمایی و رانندگی

و…

 

🔸 با مدیریت  وحید ویسی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

تجهیزات ترافیکی چیست؟

با گسترش زندگی شهری و افزایش جمعیت بدیهی است که تعداد وسایل نقلیه روز به روز در حال افزایش است که در پی این موضوع، ترافیک در معابر شهری افزایش می یابد که همین اتفاق باعث افزایش ترافیک در سطح شهر ها می شود. که همین افزایش ترافیک در سطح شهر ها در صورت نبود تجهیزات ترافیکیممکن است باعث به وجود آمدن تصادفات و آسیب های جبران نا پذیر مالی و جانی شود. از این رو استفاده از تجهیزات ترافیکی در سطح شهر ها و جاده ها امری ضروری می باشد.

ما در این مقاله قصد معرفی تجهیزات مختلف ترافیکی و بیان کاربرد هایشان را داریم. در واقع در ابتدا پس از آشنایی با تجهیزات ترافیکی و ویژگی هایشان ، با کاربرد گستره شان در محیط های شهری و جاده ای آشنا می شویم. در ادامه به توضیح المان های ظاهری و ویژگی های مختلف تجهیزات ترافیکی می پردازیم. همچنین در این مقاله نکات مهمی که خریداران هنگان خرید تجهیزات ترافیکی باید رعایت کنند را نیز خاطر نشان می کنیم.

اهمیت استفاده از تجهیزات ترافیکی
همان طور که در بالا نیز اشاره شد، به منظور کنترل و کاهش ترافیک، جلوگیری از تصادفات، بیان هشدار ها و نشان دادن وجود خطر ها و همچنین برقراری نظم در معابر شهری باید از تجهیزات ترافیکی که انواع مختلفی دارند، استفاده نمود. از این رو شناخت و به کارگیری تجهیزات ترافیکی در سطح شهر ها و جاده ها امری ضروری می باشد و افراد باید در جهت شناخت هر یک از این تجهیزات ترافیکی بکوشند تا هدف از به کارگیری آن ها در خیابان ها را بدانند و متناسب با آن عمل نمایند و از این طریق رانندگی ایمن تری را تجربه نمایند.

 

کاربرد های تجهیزات ترافیکی
از جمله کاربرد های تجهیزات ترافیکیمی توان به موارد زیر اشاره نمود:

افزایش نظم در سطح خیابان ها.
افزایش امنیت جانی و مالی شهروندان و رانندگان در معابر شهری و جاده ها.
کاهش ترافیک
کاهش تصادفات
انواع تجهیزات ترافیکی
همانند سایر تجهیزات و ابزار آلات، تجهیزات ترافیکی نیز انواع متفاوتی دارند که هر نوع آن در محیط های مختلفی کاربرد و با هدف ها و رفع نیاز های متفاوتی به کار می رود. از انواع تجهیزات ترافیکی می توان به نیوجرسی ترافیکی، موانع فلزی ترافیکی، کاشن تانک، گل میخ ترافیکی، چشم گربه ای ترافیک، چراغ چشم ببری، تابلو ها و علائم ترافیکی جاده ای، بشکه ایمنی جاده ای، استوانه ترافیکی و استات های ترافیکی اشاره کرد که هر یک از این محصولات در شرایط مختلف با توجه به کاربرد هایی که دارند؛ مورد استفاده قرار می گیرند.

محدوده قیمت تجهیزات ترافیکی

تجهیزات ترافیکی مختلف بسته به نوعشان و کاربرد هایی که دارند، دارای قیمت های مختلفی می باشند. همچنین جنس تجهیزات ترافیکی و این که این محصولات ساخت ایران باشند یا از خارج کشور وارد شده باشند، بر این موضوع بسیار تاثیر گذار است. البته که صنعت ساخت تجهیزات ترافیکی در ایران بسیار پیشرفت کرده است و در حال حاضر بسیاری از تجهیزات ترافیکی به خارج از ایران نیز ارسال می شوند که این موضوع بسیار سود آور برای کشور های تولید کننده این تجهیزات می باشد و بدیهی است که صادرات این دسته از محصولات باعث سود آوری بسیار خوبی هم برای کشور می شود. از جمله موارد دیگری که بسیار بر قیمت تجهیزات ترافیکی تاثیر گذار است، این می باشد که آیا شرکت تولید کننده برای تجهیزات ترافیکی خدمات پس از فروش و ضمانت در نظر گرفته است و یا خیر. بدیهی است که اگر شرکتی برای محصولات تولیدی اش ضمانت در نظر بگیرد به این معنا می باشد که از کیفیت ساخت محصولاتش اطمینان خاطر دارد و از مواد اولیه با کیفیت برای ساخت تجهیزاتش استفاده نموده است. از این رو امکان دارد که تجهیزات ترافیکی چنین

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران