تعمیر و نصب انواع یخچال و لباسشویی در یافت آباد و سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی تعمیر و نصب انواع یخچال و لباسشویی در یافت آباد و سراسر تهران

🔴 بهمن مرسلی

🔹 بهمن مرسلی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر و نصب انواع یخچال و لباسشویی در یافت آباد و سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بهمن مرسلی :

✅ نصب و تعمیرات یخچال و لباسشویی

✅ نصب و تعمیرات در محل.با ضمانت کتبی

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۹۹۰۲۵۱۳۶۱۸

🔸 شماره تماس ۰۹۱۹۹۳۳۷۸۳۳

🔸 آدرس تهران یافت آباد م الغدیر خ زندیه میدان شهید باقری خ عرب احمدی پ ۲۹

 

نکاتی درباره نگهداری از یخچال و جلوگیری از خرابی و تعمیرات متعاقب آن

1. تنظیم دمای مناسب یخچال با استفاده از ترمومتر

یکی از مهم‌ترین نکات مربوط به نگهداری از یخچال تنظیم دمای مناسب بر روی ترمومتر است. رعایت این نکته سبب بهبود عملکرد و بهره‌وری یخچال می‌شود. بررسی دمای تنظیمی ترمومتر است. مهم نیست که نوع ترمومتر یخچال شما چیست یا محل ترمومتر کجا است. باید در نظر داشته باشید که همواره دمای یخچال باید در بازه 37 الی 40 درجه فارنهایت یا 2.7 الی 4.4 درجه سانتی‌گراد و دمای فریزر باید بر روی صفر درجه فارنهایت یا 18- درجه سانتی‌گراد باشد.

2. بررسی درزبندی هر از چند ماه یک بار

هر یخچال بر روی محیط درب خود دارای درزبندی لاستیکی است که هوای گرم خارجی و سرد داخلی را جدا نگه می‌دارد. با گذشت زمان درز بندی کیفیت خود را از دست داده و معیوب می‌گردد و از میان محل‌های آسیب دیدگی خود به هوای سرد داخل اجازه خروج می دهد. البته این خروج هوا محسوس نیست ولی این مقادیر اندک چنان تاثیری دارند که بهره‌وری یخچال شما به شدت کاهش می‌دهند. پس لازم است که هر از چند ماه یک بار درز‌بندی را بررسی کنید و در صورت لازم تعویض نمایید. می‌توانید با رجوع به راهنمای کاربری دستگاه نحوه تعویض درز‌بندی را یاد بگیرید.

3. نظافت و بررسی کویل‌های چگالنده

در پشت یخچال خود جسمی شبیه محافظ فلزی خواهد دید که بر روی قسمت میانه پایینی پنل پشتی یخچال قرار دارد. این‌ها کویل‌های چگالنده یخچال هستند. با مرور زمان، گرد و غبار و خرده آشغال‌ها بر روی کویل‌ها رسوب کرده و از دفع حرارت مانع می‌شوند. این کارکرد دستگاه را سخت‌تر می‌کند. بنابراین لازم است تا هر از گاهی کویل‌های یخچال را بررسی کرده و آن‌ها را نظافت نمایید. اغلب اوقات نظافت را می‌توان به آسانی با جاروبرقی و برس مویی انجام داد.

4. پر کردن یخچال برای افزایش بهره‌وری

شاید فکر کنید که اگر حجم مواد غذایی داخل یخچال کم باشد عملکرد بهتری خواهد داشت. اما واقعیت چیز دیگری است. اگر حجم مواد غذایی و نوشیدنی‌ها را در یخچال افزایش دهید، بهره‌وری یخچال بهبود خواهد یافت. این مواد غذایی و نوشیدنی‌ها گرمای هوای ورودی ناخواسته را جذب کرده و مانع از گردش آزادانه هوای گرم می‌شوند که قصد افزایش دمای فضای خالی را دارد. اگر نیاز شما به مواد غذایی در سطحی نیست که یخچال را پر نمایید، پیشنهاد ما خرید یک دستگاه کوچک‌تر یا پر کردن فضای خالی با بطری‌های آب است.

5. اجتناب از گذاشتن مواد گرم در داخل یخچال

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران