نمایندگی سامسونگ پاناسونیک و ایوا در پاکدشت

در تهران ، پاکدشت

معرفی نمایندگی سامسونگ پاناسونیک و ایوا در پاکدشت

🔴 سهراب وشمگیر

🔹 سهراب وشمگیر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نمایندگی سامسونگ پاناسونیک و ایوا در پاکدشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سهراب وشمگیر:

✅ نصب و تعمیر انواع LED ودستگاه های صوتی و تصویری

✅ با ضمانت شرکتی و نرخ اتحادیه

✅ در منزل شما و دفتر نمایندگی

✅ مجهز به دستگاه باندینگ پنل برای اولین بار در پاکدشت

و….

 

🔸 شماره تماس 02136049231

🔸 شماره تماس 09195303215

🔸آدرس پاکدشت بلوار شهدای قمی شمالی بین جماران ۵ و ۷ پلاک ۱۶۴

علت سوختن بک لایت در تلویزیون های سامسونگ

سوختن بک لایت تلویزیون سامسونگ یک خرابی شایع در تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی می باشد، خراب شدن بک لایت تلویزیون سامسونگ دلایل متفاوتی می تواند داشته باشد که ما برای شما شرح می دهیم، مهم ترین عامل خرابی بک لایت در تلویزیون سامسونگ تمام شدن عمر لامپ های ال ای دی در تلویزیون های LED و لامپ های فلورسنت در تلویزیون های LCD می باشد.

بک لایت چیست؟

با تولید تلویزیون های LED و LCD بک لایت یکی از اصلی ترین بخش های تلویزیون شده است . تا زمانی که بک لایت نباشد ما نمی توانیم تصویری که روی پنل ایجاد شده است را ببینیم زیرا پنل هیچ نوری ندارد و برای دیدن تصویر روی پنل احتیاج به یک منبع نور می باشد این منبع نور بک لایت نام دارد. بک مجموعه ای ال لامپ های ال ای دی می باشد که به صورت سری و موازی کنار هم قرار گرفته اند، این لامپ ها در پشت صفحه تلویزیون قرار داردند، این لامپ ها نور سفید ایجاد می کنند و باعث روشن شدن صفحه نمایش می شوند.

بک لایت تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی:

در تلویزیون های ال سی دی از لامپ های فلورسنت استفاده میشود اما با گذشت زمان و ورود تلویزیون های ال ای دی به عرصه تلویزیون لامپ های ال ای دی جایگزین لامپ‌های فلورسنت شد. از این رو به تلویزیون‌های LED شناخته شدند. لامپ های فلورسنت در مقایسه با لامپ های ال ای دی برق بیشتری مصرف می کنند و گرمای بیشتری هم تولید می‌کنند.

در لامپهای ال ای دی به دلیل مصرف پایین برق و کمتر گرم شدن لامپ ها روند مستهلک شدن در این لامپ ها دیرتر رخ می دهد پس از عمر مفید بیشتر و طولانی تری دارند.

علاوه بر این به خاطر نوع لامپ ها ضخامت تلویزیون های LED کمتر از تلویزیون های LCD میباشد .موضوع مهم دیگر این است که در تلویزیون های LED شفافیت و وضوح تصویر نسبت به تلویزیون های LCD بیشتر است و این وضوح تصویر تنها به خاطر لامپ های ال ای دی میباشد .

دلایل خرابی بک لایت ها

نامرغوب بودن لامپ ها

بالا بودن ولتاژ و آمپر بر روی لامپ های ال ای دی

بالا بودن ولتاژ به هنگام روشن شدن تلویزیون

فاصله گرفتن لامپ ها از فلز خنک کننده

به خاطر گرم بودن محیط

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران