تعمیر و سرویس انواع پکیج و رادیاتور در گیلان

در گیلان

معرفی مرکز تعمیر و سرویس انواع پکیج و رادیاتور در گیلان

🔴 مجموعه خدمات تاسیسات مهندس مبصر

🔹 مجموعه خدمات تاسیسات مهندس مبصر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر و سرویس انواع پکیج و رادیاتور در گیلان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه خدمات تاسیسات مهندس مبصر :

✅ نصب و تعمیرات و سرویس انواع پکیج و رادیاتور با قیمت مناسب و در اسرع وقت

✅ ارائه خدمات در محدوده گیلان شهرهای رودسر _ کلاچای _ رحیم اباد _ چابکسر _ املش امکان پذیر لست

و…

 

🔸 با مدیریت  مهندس مبصر

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۶۷۶۵۵۱۴۴

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۰۳۰۹۰۵۲۳

🔸 آدرس  استان گیلان

پکيج دیواری چیست و چه مزایا و معایبی دارد ؟

پکیج دیواری یکی ازرايجترين وسایل ایجاد گرما در رادیاتورهای شوفاژ در کل جهان است. عدم اشغال فضای مفید، بالا بودن ایمنی ، استقلال کامل واحدهای مسکونی ، در استفاده از این سیستم را در منازل و واحدهای تجاری کاملا توجیه مینمايد . بالا بودن بازدهی و مصرف بهینه سوخت ، از دیگر عواملی هستند که دستگاههای اجرایی را نیز به استفاده از پکیج دیواری تشویق می نمایند . جاي نصب دستگاه پکیج دیواری بيشتر بر روی دیوار داخل آشپزخانه و یا آبدارخانه ميباشد.

پکیج دیواری علاوه بر گرم کردن درون خانه یا مکان تجاری ، بوسيله ي رادیاتور یا فن کوئل یا گرمایش از کف، آب گرم مصرفی را نیز بشکل فوری در اختیار ساکنین قرار می دهد. همچنین ترکیب پکیج با کولر گازی با استفاده از یک کویل آب گرم ، ضمن صرفه جویی در مصرف انرژی، گرمایش مطبوع تر و ارزانتری را برای مصرف کننده تامین می کند . به کار بردن از دودکش مخصوص دو جداره (کواکسیال) برای پکیج دیواری ، سبب می شود که علاوه بر خروج دود دستگاه به محیط خارج ، هوای مصرفی مورد احتياج دستگاه نیز از محیط خارج تامین گردد و در نتیجه ایمنی کاملی برای ساکنین فراهم می گردد.

 

به همراه پکیج دیواری می توان از مزاحمت موتورخانه و شوفاژ راحت شد. از پکیج می توان برای گرم کردن آب مصرفی خانواده و حتی آبگرم مورد نیاز شوفاژ استفاده نمود در گذشته بوجه های بسیاری جهت گرمایش تولیدی بوسيله ي موتورخانه ها هزینه می شد. علاوه بر هزینه ، سوخت و نگهداری آنها عمل سخت و زمان بری بود. تعمیرات پکیج بسیار آسان تراز یک موتورخانه با حجم بزرگ و پیچیده مي باشد.

همچنین در مصرف هزینه ها بسیار صرفه جویی می شود. پکیج ها فضای کمی اشغال مینمايد، مخصوصا پکیج های دیواری. بازدهی بالایی دارند . هر واحد از پکیج جداگانه ای استفاده می کند که این سبب استقلال واحد های مسکونی می شود. مزیت های بیشمار پکیج های دیواری سبب محبوب شدن آنها در ارگان های اجرایی هم شده است. به شکلي که این روز ها کمتر استفاده از موتورخانه ها مشاهده می شود.

 

از جمله کاربردهاي پکیج گرم کردن خانه یا ساختمان های تجاری با به کاربردن از گرمایش از کف، رادیاتور، فن کوئل می باشد. همچنین آب گرم مصرفی واحد ها را نیز مهیا می کند .اگر بخواهید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید می توانید از ترکیب پکیج و کویل آب گرم استفاده نمایید. بدین گونه گرمای بهتری با هزینه کمتری خواهید داشت.

 

پکيج ميتواند آب گرم مورد احتياج جهت تامين گرمايش محيط، به طريق رادياتورها و آب گرم بهداشتي براي مصارف روزمره از قبيل شستشو، استحمام و غيره را فراهم مي نمايد امروزه، پكيج ديواري معمول ترين وسيله ايجاد گرمايش شوفاژ در کل جهان ميباشد.پکيچ داراي قابليت هاي بسياري است از قبيل راندمان بالا و مصرف بهينه سوخت گاز، از ديگر عواملي ميباشند كه دستگاههاي اجرايي را نيز تشويق به توسعه استفاده از پكيج ديواري مي نمايد. پكيج ديواري، كه فقط نوع فن دار آن از نظر استانداردهاي معتبر دنيا تاييد مي گردد، علاوه بر تامين گرمايش درون خانه يا محل تجاري، از راه رادياتور يا فن كوئل يا گرمايش از كف، آب گرم بهداشتي را نيز بشکل فوري در اختيارمصرف كننده قرار مي دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران