خدمات زیبایی خودرو – سرامیک بدنه خودرو ، ترمیم رنگ بدنه و صفرشویی در اهواز – کمپلو

در خوزستان ، اهواز

معرفی خدمات زیبایی خودرو – سرامیک بدنه خودرو ، ترمیم رنگ بدنه و صفرشویی در اهواز – کمپلو

🔴 سید دانیال حسینی

🔹 سید دانیال حسینی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات زیبایی خودرو – سرامیک بدنه خودرو ، ترمیم رنگ بدنه و صفرشویی در اهواز – کمپلو می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سید دانیال حسینی :

✅صفرتاصد خدمات زیبایی خوردو

✅سرامیک بدنه خوردو

✅رنگ بدنه

✅پنوماتیک

✅صفرشویی

✅صافکاری pdr

✅نقاشی

✅لیسه

✅سرامیک و…

💎انجام خدمات زیبایی ،صفرتاصد خودروی فرسوده را به ما بسپارید 💎

با کمترین قیمت بهترین کیفیت رو به شما ارایه میدهیم

 

🔸 شماره تماس  09168801200

🔸 آدرس  اهواز کمپلو جنوبی /شیخ بها جنوبی/نبش سام

روکش نانو سرامیکی خودرو چیست؟

وقتی خودروی جدیدی می‌خریم، رنگ و زیبایی بدنه‌ی آن، در چشم ما خودنمایی می‌کند. همه‌ی ما مشتاقیم این زیبایی، همیشگی باشد و بتوانیم همیشه از دیدن آن لذت ببریم. روکش نانو سرامیک خودرو نیز برای همین منظور وارد بازار شده است. این پوشش سرامیکی به بدنه‌ی خودرو، درخشش و ایمنی بادوام را هدیه می‌کند.

روکش سرامیک، از جنس پلیمر مایع است که به صورت دستی بر روی بدنه‌ی خارجی خودرو به کار می‌رود. این پوشش بدنه، در پیوند با رنگ فابریک خودرو، یک لایه‌ی محافظتی بر روی سطح خارجی ایجاد می‌کند. به بیان ساده، روکش سرامیکی بین بدنه‌ی خودرو و محیط بیرونی قرار می‌گیرد و مانع از برخورد این دو با یکدیگر می‌شود.

انواع مختلفی از روکش سرامیک خودرو وجود دارند که برای نمونه می‌توان از Ceramic Pro و Opti-Coat Pro نام برد. برای آشنایی بیشتر و بهتر با سرامیک های بدنه بهتر است ابتدا فیلم زیر را مشاهده کنید:

انواع سرامیک خودرو
یکی از مواردی که در چند سال اخیر توجه طراحان خودرو را به خود جلب کرده کاورهای سرامیک است که برای بدنه خودروها استفاده می شود. کیفیت انواع سرامیک خودرو متفاوت است.

برخی از این سرامیک ها دارای خاصیت نانو می باشند. استفاده از سرامیک خودرو سبب می شوند آنها بتوانند مانع از آسیب خودرو توسط انواع آلودگی ها و گرد و غبار بشوند.

در فصل های بارانی و مناطق دارای رطوبت نیز می توان به راحتی از این نانوکاورها استفاده کرد. با استفاده از این کاورها، علاوه بر درخشش و زیبایی ظاهر خودرو، هیچ نگرانی در مورد ایجاد خش در بدنه وجود ندارد. برای تقسیم بندی انواع سرامیک خودرو می توان دسته های زیر را بکار برد:

سرامیک پلیمری
پیوند سرامیک پلیمری خرد با بدنه بسیار بالا است به گونه ای که انگار بخشی از خود خودرو است. در برابر آسیب ها بسیار مقاوم است و پوشش سرامیک پلیمری به سادگی از بین نمی رود.

سرامیک کوارتزی
سرامیک کوارتزی، قوی ترین پوشش سرامیکی موجود در بازار است. در برابر انواع خط و خش ها بسیار مقاوم است. ماندگاری و براقیت بسیار بالایی دارد. زیبایی ظاهر خودرو شما را برای مدت بسیار طولانی تر حفظ می کند.

سرامیک هیبریدی
سرامیک هیبریدی، ترکیبی از دو نوع سرامیک پلیمری و کوارتزی است. بنابراین با ترکیب بهترین خصوصیات دو پوشش قبل، بهترین پوشش سرامیکی را ایجاد کرده است. این نوع پوشش، سخت ترین پوشش سرامیکی است و لایه محافظ دارای مقاومت بالا را برای ماشین ایجاد می کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران