تعمیرات کلیه لوازم خانگی و صنعتی در شیروان

در خراسان شمالی ، شیروان

معرفی تعمیرات کلیه لوازم خانگی و صنعتی در شیروان

🔴 امیر قجر

🔹 امیر قجر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات کلیه لوازم خانگی و صنعتی در شیروان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات امیر قجر :

✅ تعمیرات کلیه لوازم خانگی و صنعتی

✅ تعمیرات کلیه یخچال های خانگی و صنعتی

✅ جابجایی، نصب و تعمیر کلیه کولرهای گازی

✅ تعمیر لباسشویی اتومات وسطلی

✅ جاروبرقی،بخاریو…با بازدید رایگان

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس خراسان شمالی،شیروان خ شهید سردار سلیمانی بین سلیمانی36و38روبه روی مدرسه

یخچال صنعتی چیست ؟

یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در صنایع غذایی، دارویی و… یخچال‌های صنعتی هستند. این یخچال‌ها در ابعاد و اندازه‌های مختلف برای مصارف گوناگون ساخته‌شده‌اند. البته باید این نکته را یادآوری کرد که یخچال‌هایی که در صنعت داروسازی استفاده می‌شوند، با مدل‌هایی که در فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند از نظر ویژگی‌هایی همچون اندازه و دمای تولیدی متفاوت هستند.

کار این یخچال‌ها حفظ شادابی و سلامت مواد غذایی در مدت زمان طولانی است. این یخچال‌ها بنا به ظرفیتشان برای آشپزخانه‌های بزرگ صنعتی استفاده می‌شوند.

کمپرسور یخچال صنعتی چیست؟

کمپرسور یا موتور یخچال بخار گاز را تبدیل به مایع می‌کند و گاز را فشرده کرده و در لوله‌های کندانسور و مدار گاز هدایت می‌کند. این بخش از دو قسمت الکترونیکی و مکانیکی تشکیل شده‌‌است. قسمت الکترونیکی، یک الکتروموتور از نوع آسنکرون بوده که وظیفه‌اش حرکت قسمت مکانیکی است. قسمت مکانیکی شامل یک سیلندر بوده که پیستون آن توسط هسته‌ی موتور الکتریکی به حرکت در می‌آید. حرکت رفت و برگشتی پیستون باعث ایجاد حالت مکش و دمیدن می‌شود

ترموستات یخچال صنعتی چیست؟

قطع و وصل شدن جریان برق به کمپروسور برعهده‌ی ترموستات است. زمانی که دمای یخچال بالا می‌رود با وصل شدن جریان برق ترموستات کارش شروع شده و شروع به سرد کردن فضای داخلی یخچال می‌کند و زمانی که دما پایین باشد، جریان برق را از کمپرسور قطع می‌کند. اگر ترموستات یخچال شما آسیب دید و نیاز به تعویض داشت باید بدانید قیمت ترموستات یخچال وابسته به نوع آن، اصل یا چینی بودنش فرق می‌کند. برای تعویض و یا تعمیر آن بهتر است از کارشناسان متخصص در این رابطه کمک بگیرید.

کندانسور یخچال صنعتی چیست؟

در یخچال‌های صنعتی لوله‌های شبکه‌ای در قسمت پشتی یخچال وجود دارد که کارش تبدیل بخار به مایع است. این بخش همان طور که گفته‌شد به صورت شبکه‌ای از لوله‌ها و یا رادیاتور در یخچال‌های بسیار بزرگ بوده که برای فرایند میعان از آن استفاده می‌شود.
اوپراتور یخچال صنعتی چیست؟

اوپراتور قطعه‌ای است که برای سرماسازی در یخچال استفاده می‌شود. زمانی که احساس کردید یخچال سرما نداشته و سرد نمی‌کند، می‌تواند مشکلی در این قسمت باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران