صنایع چوب یعقوبی – ساخت ، فروش و نصب کابینت ، کمد دیواری و جاکفشی در خراسان جنوبی – بیرجند

در خراسان جنوبی ، بیرجند

معرفی صنایع چوب یعقوبی – ساخت ، فروش و نصب کابینت ، کمد دیواری و جاکفشی در خراسان جنوبی – بیرجند

🔴 مجموعه صنایع چوب یعقوبی

🔹 مجموعه صنایع چوب یعقوبی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام  می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه صنایع چوب یعقوبی :

✅ ساخت انواع کمد و کابینت درب.وتمام مصنوعات چوبی پذیرفته میشود

✅ کلیه خدمات

✅ کابینت

✅ کمددیواری

✅ جاکفشی و…

✅ کابینت های های هایگلاس وممبران

✅ باکیفیت بالا

برای مشاوره باماتماس بگیرید.

 

🔸 با مدیریت  آقای یعقوبی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۵۹۶۳۴۷۹۸

🔸 آدرس  بیرجند،امیراباد،استقلال۴

تاثیر کابینت آشپزخانه در دکوراسیون داخلی چیست ؟

یکی از اساسی‌ترین پارامترهای دکوراسیون داخلی نوع طراحی کابینت آشپزخانه می‌باشد. جذابیت یک‌خانه با یک آشپزخانه زیبا تکمیل‌شده و درواقع برای داشتن یک‌خانه ایده آل بایستی طراحی آشپزخانه با دیگر بخش‌های خانه کاملاً در تناسب باشند. منظور از طراحی آشپزخانه تنها به دکوراسیون و نوع چینش لوازم محدود نشده و باید به‌نوعی خلاقیت و روح زندگی در آن پاشیده شود. برای ایجاد یک فضای نو و جدید استفاده از طراحی‌های متنوع مدرن و کلاسیک بسیار مؤثر خواهند بود. و شما توانسته به کمک کابینت‌هایی متناسب با فضا و دیگر بخش‌های دکوراسیون داخلی خانه‌ای بسیار زیبا و شیک برای خود بسازید. چراکه همان‌طور که می‌دانید در یک آشپزخانه مهم‌ترین بخش کابینت‌ها بود و به‌اصطلاح خیلی توی چشم هستند.

طراحی و انتخاب کابینتی مناسب برای آشپزخانه
درصورتی‌که خود قصد طراحی آشپزخانه را داشته بایستی تمام سلیقه و خلاقیت خود را خرج نمایید؛ به‌عنوان نمونه شما این امکان را داشته تا بر اساس فضای آشپزخانه خود دست به انتخاب کابینت‌های چندطبقه یا کابینت هوایی و زمینی بزنید.
این روزها در ساخت کابینت‌ها از متریال مختلفی استفاده‌شده و با توجه به این‌که یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای داشتن یک آشپزخانه جذاب وجود نور کافی بوده لذا توصیه می‌شود ساخت درب کابینت‌ها به نحوی انجام‌شده که نور را انعکاس داده و از خود دفع نمایند. علاوه بر آن رنگ انتخابی برای کابینت‌ها نیز می‌تواند در جذابیت دکوراسیون بسیار مؤثر واقع گردد، شما می‌توانید با ست کردن رنگ کابینت‌ها با دیگر لوازم، به جذابیت آشپزخانه کمک زیادی نمایید البته در این امر رنگ‌های متضاد نیز می‌توانند بسیار زیبا جلوه کرده، حتی استفاده ازاین‌گونه رنگ‌ها سبب شده دکوراسیون شادی داشته و این امکان را داشته باشید تا هرچند وقت یک‌بار با ایجاد یک تغییر کوچک دریکی از اجزای دکوراسیون دوباره فضای جدیدی را به وجود آورید. علاوه بر آن استفاده از سنگ‌هایی بارنگ متضاد با کابینت‌ها، در بخش‌هایی از آشپزخانه باعث شده تغییر و تنوعی در فضای آشپزخانه ایجاد شود.

به‌کارگیری آینه بر روی درب کابینت‌ها برای آشپزخانه‌های کم فضا و کوچک می‌تواند ایده بسیار هوشمندانه‌ای به شمار آید، زیرا آینه به عمیق‌تر شدن فضا کمک نموده و درنتیجه باعث شده آشپزخانه بزرگ‌تر جلوه نماید. آشپزخانه‌هایی که دارای فضای کافی بوده به کابینت‌های زمینی بیشتری نیاز داشته که به‌طورمعمول در وسط آشپزخانه و در محل سینک ظرف‌شویی نصب می‌گردند. این چیدمان باعث دسترسی آسان‌تر به کابینت‌ها شده و برای نگهداری لوازم و ظروف نیز فضای زیادی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. به‌طورمعمول این روزها کابینت‌ها در طراحی‌های مدرن به‌گونه‌ای نصب‌شده که لوازمی چون یخچال، مایکروفر، ماشین لباسشویی و…. درون‌ها آن تعبیه گردند.
شما می‌توانید در کنار فراهم نمودن جایی برای نگهداری لوازم و ظروف بخشی را نیز به‌عنوان ویترین در نظر گرفته و وسایل دکوری در آن بگذارید، این کار باعث شیک‌تر شدن دکوراسیون داخلی خانه خواهد شد. از دیگر موارد مهم در زیباتر شدن کابینت‌ها و آشپزخانه، محل قرارگیری درب کابینت ها و چگونگی باز شدن آن‌ها می‌باشد. این نکته را در نظر داشته باشید که تمامی درب‌ها بایستی به یک سمت بازشده و علاوه بر آن برای ایجاد تنوع در طراحی دکوراسیون می‌توانید بخشی از کابینت‌ها را به‌صورت کشویی و برخی را نیز با درب کپسولی انتخاب نمایید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران