تعمیرات جرثقیل دستی در بندرعباس

در هرمزگان ، بندرعباس

معرفی تعمیرات جرثقیل دستی در بندرعباس

🔴 وحید مرزی زاده

🔹 وحید مرزی زاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات جرثقیل دستی در بندرعباس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات وحید مرزی زاده :

✅ تعمیرات تخصصی انواع جرثقیل دستی و بافت سیم بکسل.

✅ با18سال سابقه کار

و….

 

🔸 شماره تماس 09178489019

🔸آدرس بندرعباس

بررسی عمده خرابی های جرثقیل دستی

1. آسیب یا تخریب سیم بکسل

تابیدگی، خوردگی و سایش از جمله مشکلاتی است که می تواند بر روی سیم بکسل جرثقیل سقفی تأثیر بگذارد. بهترین راه برای جلوگیری از صدمه یا خرابی این است که بطور منظم سیم بکسل خود را بازرسی کنید.
صدمه یا تخریب در سیم بکسل یکی از رایج ترین مواردی است که شما ممکن است با سیستم جرثقیل سقفی تجربه کنید.
از جمله مشکلات سیم بکسل هر یک از موارد زیر وجود دارد:

سیم بکسل ازروی سیستم درام خارج شده است
کاهش قطر سیم بکسل – از بین رفتن هسته سیم بکسل، خوردگی داخلی یا خارجی، سایش سیم های بیرونی
سیم های بیرونی شکسته یا فرسوده
سیم های خورده یا شکسته در اتصالات انتهایی
لرزیدن شدید، خرد کردن، بریدن یا غیرقابل جابجایی

2. مسائل مربوط به جابجایی جرثقیل و تراز

تیرهای حمال و ریل های طولی جرثقیل سقفی شما باید توسط یک تولید کننده یا یک شرکت خدمات حرفه ای طراحی و نصب شود، قبل از نصب ریل جرثقیل مطمئن شوید که تیر حمال جرثقیل بصورت حرفه ای مورد بررسی قرار می گیرد.
جرثقیل های سقفی زمانی که در طول سالن حرکت می کنند اگر در قسمت هایی از تیر حما جرثقیل نا ترازی وجود داشته باشد می تواند استرس و خسارت قابل توجهی به کل سیستم سازه جرثقیل وارد کند.
و مشکل این است که با گذشت زمان نیروهایی که در طراحی و نصب جرثقیل سقفی در نظر گرفته نشده اند باعث ایجاد تنش در تیرهای حمال جرثقیل و همچنین فشار و استرس بیش از حد سازه جرثقیل می شود.

3. مشکل خوردگی چرخ های راهبر(کلگی)

اگر سیستم تیر حمال و ریل جرثقیل سقفی به طور صحیح هم تراز نشده باشد می تواند باعث سایش زودرس چرخ های راهبر جرثقیل سقفی و خرابی الکترو موتور و گیربکس حرکت طولی جرثقیل شود.
چرخ های راهبر از اجزای جرثقیل های سقفی هستند که می توانند به تعمیر مکرر، تعویض یا تنظیم نیاز داشته باشند. در طول عمر جرثقیل ، چرخ ها به دلیل استفاده عادی از جرثقیل به طور طبیعی کم می شوند و نیاز به تعویض دارند.

چرخ های جرثقیل سقفی را می توان از انواع مختلفی از جمله پلی اورتان ، آلیاژها ، فولاد کم کربن یا فولاد با کربن متوسط ​​تهیه کرد. هرچه کربن در فولاد بیشتر باشد چرخ سخت تر خواهد بود. روش هایی برای عملیات حرارتی نیز وجود دارد که می تواند برای افزایش سختی یک چرخ مورد استفاده قرارگیرد، این باعث افزایش عمر سرویس و ظرفیت بار چرخ ها می شود.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران