تعمیرات مشعل های گازی و گازوئیلی در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی تعمیرات مشعل های گازی و گازوئیلی در سراسر تهران

🔴 حسین نصیرپور

🔹 حسین نصیرپور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات مشعل های گازی و گازوئیلی در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حسین نصیرپور :

✅ تعمیرات انواع مشعل های گازی و گازوییلی

✅ تعمیرات انواع پمپ

✅ در محل

✅ خدمات۲۴ساعته

✅ درسراسر تهران

و….

 

🔸 شماره تماس 09129369766

🔸آدرس تهرانپارس میدان شاهد خیابان ۱۳۵ کوچه خدابنده پلاک ۱۲۱واحد ۲ 

علت ریست شدن رله چیست؟

نقش رله مشعل در تعمیر مشعل گازی

رله یکی از اجزایی است که در موتورخانه های با مشعل فن دار وجود دارد و وظیفه کنترل حرارت و برنامه ریزی برای روشن یا خاموش شدن مشعل را بر عهده دارد. کارکرد آن هم به این شکل است که زمانی که دمای دیگ از دمایی که ترموستات تعیین می کند پایین تر رود رله با برنامه ریزی برای دستوری که از ترموستات دریافت کرده است اقدام به راه اندازی موتور برای تامین حرارت مورد نیاز برای رسیدن به دمای تعیین شده ترموستات می کند.

گاهی سیستم موتورخانه شما به دلیل ایراداتی که در رله آن ایجاد شده است مانند ریست شدن رله دچار مشکل می شود. این ایرادات ایجاد شده در رله ممکن است به اشکال مختلفی خود را نشان دهد. اگر در سیستم خود با چنین مشکلاتی مواجه شدید احتمال با تعمیر یا تعویض رله مشکلتان حل می شود و نیازی به تعمیرات اساسی تر نیست

علت ریست شدن رله می تواند ناشی از بروز اشکال یا فرسودگی در خود رله یا پایه رله باشد.تعمیر مشعل گازی و از بین بردن ایراد ریست شدن رله در آن می تواند مانع از این شود که موتور و سایر اجزای موتورخانه هم آسیب ببینند و شما هم متحمل ضرر های بیشتر شوید.اما فراموش نکنید برای تعمیر مشعل متحمل هزینه های سنگین تعویض تمامی قطعات نشوید و برای رفع مشکل ریست شدن رله تنها همین قطعه را تعویض یا تعمیر کنید.

علت خاموش شدن مشعل گازی

همانطور که پیشتر هم گفته شد رله ابزاری است که دستور را از ترموستات دریافت می کند و این دستور را به ترانس جرقه منتقل می کند تا این جرقه سبب راه اندازی مشعل و بالا بردن دمای دیگ شود. رله تا زمانی که دمای دیگ به دمای مورد نظر ترموستات برسد روشن می ماند و همین روشن ماندن رله است که باعث روشن ماندن هیتر یا مشعل می شود.

ریست شدن رله و خاموش شدن به معنی قطع فرمان به مشعل است. به این معنی که اگر رله مشعل شما مشکل ریست شدن رله داشته باشد و نتواند تا پایان زمانی که دمای دیگ به اندازه کافی گرم شود روشن بماند و نیاز به تعمیر مشعل باشد سیستم این قطعی بر اثر خرابی رله را به اشتباه قطع فرمان برای روشن ماندن تصور می کند و خاموش می شود. پس در این صورت شما هم نمی توانید از کارایی موتورخانه خود برای گرمایش به خوبی استفاده کنید.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران