سبز استیل – مرکز ساخت و فروش سازه های استنلس استیل در تهران

در تهران ، تهران

معرفی سبز استیل – مرکز ساخت و فروش سازه های استنلس استیل در تهران

🔴 مجموعه سبز استیل

🔹 مجموعه سبز استیل یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت و فروش سازه های استنلس استیل در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه سبز استیل :

✅ دکوراسیون داخلی مبلمان استنلس استیل میز tv میز ناهار خوری و….

و…

 

🔸 شماره تماس  09054994216

🔸 آدرس  تهران منطقه صنعتی کمرد کوچه ناروئی

 

استنلس استیل چیست؟

استنلس استیل از آلیاژهای مبتنی برآهن است که حدود 11 % کروم دارد. این ترکیب از زنگ زدگی جلوگیری میکند و همچنین در برابر حرارت مقاومت حرارتی مقاوم است.

از ویژگی های استنلس استیل میتوان به مقاومت در برابر لک شدن،خوردگی،مراقبت کم و درخشش زیاد نام برد. همین ویژگی ها منجر شده استیل به یک ماده ایده آل برای کاربردهای گوناگون تبدیل شود.استنلس استیل در برابر خوردگی مواد و سهولت در تمیز کردن ، استریل در بخار و همچنین عدم نیاز به پوشش سطحی مقاوم است.همین امر باعث شده که از آن در فولاد ضد زنگ در آشپزخانه ها و کارخانه های فرآوری مواد غذایی استفاده کنند. استنلس استیل برای مواردی چون کارخانه های تولید کاغذ،کارخانه های شیمیایی و تصفیه آب.همچنین مخازن و تانکرهای ذخیره مواد شیمیاییمواد شیمیایی، محصولات غذایی و داروییداروییو همچنین در ظروف آشپزخانهظروف آشپزخانهنیز برای تهیه کارد و چنگال و لوازم جراحیجراحی نیز استفاده میشود.

دوام بالا و کیفیت استیل منجر به علاقه مندی مردم و استفاده از استیل در سبک زندگی خود شده است.کهن استیل با تکیه بر همین خصوصیات استیل محصولات با دوام و طول عمر بالا به مشتریان خود عرضه میکند.امروزه در دکوراسیون منازل ایرانی مبل ها و میزهای ، سلطنتی و کلاسیک منسوخ شده و بیشتر علاقه به مدرنیته رواج پیدا کرده.میزها ، مبلمان ، میزعسلی و جلو مبلی استیل در منازل دیده میشوند که متفاوت ، زیبا و دیدنی است .دکوراسیون منازل را هم شکیل تر میکند.بسیاری افراد از این مدل ها برای دکوراسیون منازل خود پسندیده که از جنس استنلس استیل باشد. این فلز استحکام بالایی دارد و بسیار شیک و زیباست.

.

چه چیز باعث می شود استینلس استیل ضد زنگ باشد ؟

استیل وقتی ضد زنگ است که حداقل 10.5 % کروم داشته باشد . کروم پس از ترکیب با اکسیژن هوا اکسید کروم تشکیل میدهد که لایه ای روی استینلس استیل تشکیل می دهد . این لایه دیده نمی شود ولی باعث می شود ارتباط بین هوا و فلز از بین رفته و استیل سالم بماند . مقدار بیشتر کروم و نیز برخی دیگر از عناصر موجود در آلیاژ شبیه نیکل و مولیبدن این لایه را نقویت کرده و خاصیت ضد زنگ بودن را افزایش می دهد .

آیا استینلس استیل ها جذب آهنربا می شوند ؟

اسینلس استیل های سری 300 که دارای نیکل هستند جذب آهنربا نمی شوند در صورتیکه سری 400 که دارای نیکل نبوده و فقط کروم دارند جذب آهنربا می شوند .

آیا استینلس استیل قابل بازیافت است ؟

استینلس استیل 100% قابل بازیافت است . استیل ضایعاتی ذوب شده و دوباره قالب گیری می شود . بین 68 تا 80 درصد از تولید استینلس استیل به روش بازیافت ضایعات صورت می گیرد .

 

آیا استینلس استیل می تواند در دماهای بالا و پائین کار کند ؟

بله ، استینلس استیل مقاومت بسیار خوبی در مقابل دماهای بسیار بالا ( تا هزار درجه سانتیگراد ) و بسیار پائین (تا منفی 200 درجه سانتیگراد )دارد.

 

فرق استیل 304 و 316 چیست ؟

استیل 304 حاوی 18% کروم و 8% نیکل است در صورتیکه استیل 316 دارای 16% کروم ، 10% نیکل و 2% مولیبدن است گلستان‌کیوسی. مولیبدن برای کمک به مقاومت در برابر خوردگی ناشی ا ز کلراید (مثل آب دریا ) به آن اضافه می شود .

 

نام گذاری استیل ها( 304 ، 316 ، …) توسط چه کسی صورت گرفته ؟

انجمن آهن و فولاد آمریکا(AISI) برای اولین بار اقدام به دسته بندی و نامگذاری استینلس استیل ها نمود و مشخصات فیزیکی و شیمیائی و نیز دستورالعمل تولید آنها را عرضه نمود .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران