تعمیرات و برقکاری ساختمان در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی تعمیرات و برقکاری ساختمان در شیراز

🔴 مجموعه آسیابانی

🔹 مجموعه آسیابانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات و برقکاری ساختمان در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه آسیابانی :

✅ تعمیر و نصب انواع آیفون

✅ نورپردازی نما

✅ رفع اتصالی و…

✅ در تمام نقاط شهر

✅ با نازلترین قیمت

و…

 

🔸 با مدیریت آسیابانی

🔸 شماره تماس  09174318919

🔸 شماره تماس  09309445257

🔸 آدرس  شیراز

 

اهمیت نورپردازی نما چیست؟

نورپردازی نمای ساختمان چیست؟
نمای ساختمان به طور معمول به عنوان ویترین یک ساختمان شناخته می شوند. از نظر معماری، نمای یک ساختمان یکی از مهمترین عناصر طراحی خارجی به شما می رود زیرا تا حد زیادی احساس کلی سازه را تعیین می کنند. بعلاوه، آنها از نظر انتقال نور، عملکرد صوتی و بازده انرژی ساختمان نقشی اساسی دارند. نماها در دستیابی به زیبایی های برتر تأثیر می گذارند و در اینجاست که نورپردازی نما به کار می رود. نورپردازی نماها با چراغ می تواند یک ساختمان خسته کننده را به یک چشم نواز واقعی تبدیل کند زیرا معماری ساختمان را برجسته می کند و همچنین بر ویژگی های اصلی ساختمان تأکید می کند. به گفته کارشناسان، ساختمانهای با نور و ظرافت برجسته شده باعث بهبود محیط اطراف می شوند. نورپردازی مناسب نما اولین برداشت عالی از ساختمان را ایجاد می کند و از طرفی مشتریان را به خود جلب می کند.
اهمیت نورپردازی نما چیست؟
نورپردازی نمایی که به خوبی برنامه ریزی شده باشد در درجه اول به برجسته سازی ویژگی های اصلی ساختمان کمک می کند. علاوه بر این ، می توان از آن برای افزودن احساس هنری به فضای خارجی با سایه استفاده کرد. به گفته برترین تولیدکنندگان روشنایی تجاری ، برجسته سازی باعث دیده شدن بیشتر ساختمان می شود در حالی که با طراحی سایه ای نتایج کاملا متفاوتی ارائه می شود. در طراحی سایه ، چراغ ها برای روشن کردن پس زمینه در پشت یک شی قرار می گیرند. بعلاوه ، بسیاری از کارشناسان معماری نیز از نورپردازی ستونها برای افزودن یک کنتراست ساده یا برجسته ساختن شی برای تبدیل آن به مرکز جذب؛ استفاده می کنند.

مزایای نورپردازی نمای ساختمان

۱. سازگار با محیط زیست و کم هزینه
چراغ های نما از لامپ های LED استفاده می کنند. این بدان معنی است که آنها در مقایسه با گزینه های فلورسنت ، هالوژن یا رشته ای انرژی کمتری مصرف می کنند. استفاده از این لامپ ها ارزان بوده و سازگار با محیط زیست هستند. علاوه بر این ، آنها با استفاده از فن آوری مدرن ساخته شده اند و می توانند نور را برای زندگی طولانی تر فراهم کنند.
۲.حجم بالای خروجی نور
این لامپ ها توانایی زیادی در انتشار نور بیشتر دارند و از این طریق در مقایسه با انواع دیگر سیستم های روشنایی ، طیف وسیعی از نمایش را ایجاد می کنند. خروجی لامپهای LED بیشتر است. این بدان معناست که می توان از چند لامپ برای روشنایی یک سازه استفاده کرد. علاوه بر این ، این لامپ ها هزینه نگهداری پایین و هزینه اولیه دارند.
۳.کیفیت بالا
این لامپ ها وضوح بیشتری می دهند. آنها دارای یک خروجی بسیار با کیفیت بالا هستند. علاوه بر این ، این چراغ ها برای محیط های بیرونی عالی و مقاوم هستند.
۴.طول عمر بالا
طول عمر چراغ های LED طولانی است. این بدان معناست که شما در مقایسه با نورهای فلورسنت یا رشته ای نیاز به صرف وقت و تلاش کمتری برای نگهداری آنها خواهید داشت. حداقل تعمیر و نگهداری و کم هزینه بودن این چراغ ها ، آنها را به گزینه مناسبی برای کاربردهای بزرگ تبدیل کرده است، به عنوان مثال، آنها به طور گسترده ای به عنوان روشنایی ساختاری مورد استفاده قرار می گیرند.
۵. کنترل آسان
از لامپهای LED در نورپردازی نما استفاده می شود زیرا به راحتی قابل کنترل هستند. این چراغ ها می توانند به راحتی این چراغ ها را به کنترل کننده ها و یک سری درایورها متصل کنند. این امر روند خاموش و روشن شدن این چراغ ها را بسیار ساده کرده است. کنترل کننده ها همچنین می توانند به کاربر اجازه دهند رنگ و شدت نور را تنظیم کند. علاوه بر این ، تنظیم آنها بسیار کارآمد است زیرا به فناوری بی سیم متکی است. این امر برای جلوگیری از قابل توجه ماندن سیمهای اتصال هنگام روشن شدن کناره و جلوی ساختمان مفید است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران