کاور مبل هیوا – دوخت و فروش کاور مبل در اصفهان – نجف آباد

در اصفهان ، نجف آباد

معرفی کاور مبل هیوا – دوخت و فروش کاور مبل در اصفهان – نجف آباد

🔴 کاور مبل هیوا

🔹 کاور مبل هیوا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه دوخت و فروش کاور مبل در اصفهان – نجف آباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کاور مبل هیوا :

✅ دوخت کاور مبل

✅ با کیفیت عالی

✅ قیمت مناسب

و…

 

🔸 با مدیریت  عظیمه هادی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  اصفهان نجف اباد

 

کاور یا روکش مبل چیست ؟

مبلمان خانگی به دلیل استفاده ی زیاد از ان ممکن است لک شود یا کثیف گردد.و یا در منازلی که بچه کوچک در ان زندگی میکند ،مجبورند یا مبلمان خود را خیلی مراقبت کنند تا کثیف نشود یا بچه را محدود کنند یا به او دستور دهند این کار را بکن یا نکن .و یا هر چیز دیگری که باعث اختلال در رشد کودک میشود .و در زمان کودکی بچه نباید او را تحت فشار گذاشت یا اینکه به خاطر وسایل بی ارزش منزل در برابر یک کودک سالم او را دچار لجبازی یا عصبیت و در خود ماندگی کرد .

کاور مبل چرا استفاده میشود .؟
کاور یا روکش مبل یکی از ملزوماتی است که برای نگهداری هر چه بهتر مبل خود به آن نیاز دارید. معمولا پس از گذشت ۱ الی ۲ سال از خرید مبل جدید، مبلمان به اصطلاح چرک مرده می‌شوند و نمای اولیه خود را از دست می‌دهند و این موضوع واقعا افراد منزل و به خصوص خانم‌های خانه‌دار را کلافه می‌کند. تمیز کردن مبل‌های پارچه‌ای و چرمی کار غیر ممکنی نیست و بسیاری از افراد با به کارگیری روش‌هایی خودشان اقدام به تمیز کردن مبلمان در منزل خود می‌کنند. اما مسئله مهم اینجاست که همه وقت و حوصله کافی برای چنین کاری ندارند و بیشتر دوست دارند از کثیف شدن مبل جلوگیری کنند. یکی از راه‌های مهم برای جلوگیری از این روند و برای نو نگه داشتن مبلمان، استفاده از کاور، روکش یا لباس مبل است. امروزه با گشتن در بازار به راحتی می‌توانید طیف وسیعی از این نوع کاورها و روکش‌های مبل را با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف پیدا کنید. یکی از مدل کاورهایی که امروزه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است، کاور مبل ژله‌ای است.

کاور مبل ژله ای چیست ؟
معمولا وقتی صحبت از کاور یا روکش مبل ژله‌ای به میان می‌آید، بیشتر ما یاد پیراهن‌های مبل چین و واچین قدیمی و جدیدی می‌افتیم که حالتی براق و طلایی دارند. اگر چنین روکش‌هایی باب میل شما نیستند و اصلا دوست ندارید آن‌ها را در دکوراسیون منزل خود به کار ببرید، لازم نیست نگران باشید؛ زیرا امروزه روکش‌هایی به بازار عرضه شده‌اند که در عین داشتن زیبایی و حفط ظاهر اصلی مبل، بسیار کاربردی و کم جا هستند و دیگر ظاهر شلوغ و به هم ریخته به مبلمان و فضای خانه شما نمی‌دهند. این نوع کاورهای مبل با نام کاور مبل ژله‌ای یا روکش مبل ژلاتینی نیز شناخته می‌شوند. جنس این نوع روکش‌ها حالت شفافی دارد به نحوی که فرم و رنگ اصلی خود مبل هم دیده می‌شود. این نوع از روکش‌های مبل از جنس پلاستیک ژله‌ای یا PVC ساخته شده‌اند. تکه‌های این روکش به وسیله نواردوزی ظریفی به هم متصل شده و کاملا اندازه مبل دوخته می‌شوند. شاید از خود بپرسید که مزیت استاده از کاور مبل ژله ای چیست؟ در ادامه نکات مثبتی را در مورد این روکش‌ها برای شما عزیزان ارائه می‌دهیم.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران