مرکز فروش شیشه شور لیتری 4000 تومان در تهران

در تهران ، تهران

معرفی مرکز فروش شیشه شور لیتری 4000 تومان در تهران

🔴 علی رفیعی نژاد

🔹 علی رفیعی نژاد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام فروش شیشه شور لیتری 4000 تومان در تهرانمی باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی رفیعی نژاد :

✅ شوینده های نانو

✅ بدون بو و مواد مضر

✅ فاقد فرمالین

✅ با قابلیت پاک کنندگی سریع

✅ بدون آسیب به سطح

و…

 

🔸 شماره تماس  09125431457

 

مواد شوینده نانو چیست؟

نانو از ریشه‌ کلمه ای یونانی به نام «نانس» گرفته شده که به معنای کوتوله (یا کوچک) می باشد؛ یعنی در این زبان به هر چیزی که کوچک باشد، نانو گفته می شود. به بیان ساده، فناوری نانو یعنی دستکاری مواد در اندازه‌ های بسیار کوچک و اتمی. در واقع مواد و محصولاتی که به کمک فناوری نانو ساخته می‌ شوند، از هر نظر بهینه هستند و بهره وری بالاتری دارند.

این مورد در رابطه با مواد شوینده نانو هم وجود دارد. در نظر داشته باشید که هنگامی که جرم یا کثیفی از هر نوع آلودگی روی سطوح قرار می گیرد، به دلیل جاذبه بین مولکولی، چسبندگی ایجاد می شود. این چسبندگی میان ذرات آلودگی سبب کدر شدن بدنه و کثیف شدن ماشین می شوند. در این حالت با استفاده از مواد شوینده نانو می توان مشکل را برطرف ساخت و اتومبیل را تمیز کردن. بدین ترتیب که این مواد می توانند روی بدنه خودرو با ابعاد بسیار ریز نانومتری نفوذ کنند و آنها را با ایجاد رشته های به هم پیوسته، به دستمال منتقل نمایند و ماشین را پاک کنند.

شستشوی نانو خودرو چیست و در حین آن چه اتفاقی می افتد؟
بعد از آنکه پاسخ این سوال که مواد شوینده نانو چیست را گرفتید، باید با طرز کار این تکنولوژی فوق العاده آشنا شوید. کارواش‌ هایی که با مواد شوینده نانو کار می کنند، ادعا دارند که شستشوی خودرو بدون مصرف حتی یک قطره آب نیز امکان‌ پذیر است. هنگام شستشو خودرو با آب، مولکول‌های آب به عنوان یک واسط و میانجی، ذرات آلودگی را احاطه می‌کنند و آنها را جابه‌جا می‌کنند. به همین دلیل است که هر چه فشار آب بیشتر باشد، قدرت پاک‌کنندگی آن نیز بیشتر خواهد بود.

هنگام شستشو با مواد نانو نیز همین اتفاق می‌افتد. شوینده‌ های نانو نقش همان احاطه کننده و پاک کننده را در برابر آلودگی ها و ذرات چسبیده شده روی سطح خودرو ایفا می‌ کنند. این شوینده‌ ها روی سطح خودرو با ابعاد بسیار ریز مولکولی نفوذ می‌ کنند (مواد شوینده نانو ریزمولکول هستند و به همین خاطر به بافت هر نوع کثیفی ای نفوذ می کنند) و آنها را از سطح خودرو تمیز می کنند. در این روش هم ذرات آلودگی از روی خودرو پاک می‌ شود و هم با ایجاد یک لایه محافظ توسط شوینده‌ های نانو بعد از تمیزکاری، اتومبیل شما در مقایسه با شستشوی خودرو با آب، برای زمان بیشتری تمیز خواهد ماند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران