بهترین خریدار خودرو تصادفی در سراسر تهران – هر قیمتی که بگی،واسطه نیستم

در تهران ، تهران

معرفی بهترین خریدار خودرو تصادفی در سراسر تهران – هر قیمتی که بگی،واسطه نیستم

🔴 داوود اکرامی

🔹 داوود اکرامی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید خودرو تصادفی در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات داوود اکرامی :

✅ منصفترین و بالاترین خریدار تصادفی

✅ واسطه نیستم

✅ خریدارصددرصد بالاترین قیمت

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

ماشین تصادفی را چگونه از ماشین سالم تشخیص دهیم؟

در زمان انتخاب و خرید خودروی دست دوم، از اینکه خودروی مورد نظر تصادفی نباشد، اطمینان حاص کنید. اگر خودرو تصادفی است، میزان تصادفی بودن آن نیز مهم است.

البته درست کردن ظاهر یک خودرو تصادفی کار چندان سختی نیست، اما رو‌به‌‌راه کردن فقط ظاهر خودرو با تعمیرات اساسی آن تفاوت بسیار بزرگی دارد.

همانطور که گفتیم خودروهای تصادفی را به عنوان ماشین‌های سالم و بدون تصادف در بازار می‌فروشند، وقتی می‌خواهید یک خودروی دست دوم بخرید باید موارد متعددی را بررسی کنید تا مطمئن شوید، خودرو تصادفی نباشد، این موارد عبارت‌اند از:

رنگ خودرو:
اول این‌که، معمولا با رنگ خودرو مشخص می‌شود که رنگ کارخانه است یا توسط نقاش پاشیده شده است، وقتی به رنگ بدنه با دقت نگاه کنید متوجه خواهید شد که کار نقاش، با درخشندگی و بافت رنگ اصلی بیشتر قسمت‌های دیگر بدنه خودرو هماهنگی ندارد.

برای مثال: بیاید یک کاپوت را با هم بررسی کنیم. خودرو وقتی از کارخانه می‌آید دارای رنگی بسیار شفاف است، اما وقتی تصادف کرده باشد و رنگ شده باشد، رنگ آن قسمت کدر‌تر از رنگ اصلی خواهد بود، توجه داشته باشد که معمولا قسمت (درها، اطراف کاپوت و نزدیک گلگیرها) تشخیص رنگ راحت‌تر است.

پس در این صورت کاملا مشخص می‌شود که خودرو تصادفی است.

کاپوت و صندوق عقب:
اگر کمی فنی بلد باشید با بالا زدن کاپوت و یا درب صندوق خودرو به راحتی می‌توانید متوجه تصادفی بودن خودرو شوید اما چگونه؟

اگر خودرو تصادفی باشد وقتی درب صندوق عقب را باز می‌کنید و موکت را بلند می‌کنید متوجه خواهید شد که کف صندوق موج‌دار است یا رنگش پریده یا اینکه رنگ شده است.

در این حالت مشخص است که خودرو از عقب تصادف کرده است.

اما در قسمت جلو هم اگر وقتی کاپوت را بالا می‌زنید متوجه سنگینی درب می‌شوید بدانید که خودرو تصادفی است زیرا کاپوت صافکاری شده، بتونه خورده است و قاعدتا سنگین‌تر از کاپوت کارخانه است.

بنابراین توصیه ما به شما این است که حتما کاپوت خودرو و پیچ‌های مربوط را بررسی کنید. اگر ردی از آچار مشاهده کردید یا رنگ این قسمت با رنگ بدنه متفاوت بود حتی تفاوت بسیار اندک یا کاپوت سنگین بود، قطعا این خودرو دوباره رنگ شده است.

شاسی خودرو:
صدمه دیدن شاسی خودرو معمولا بر اثر تصادف رخ می‌دهد و برگرداندن بخش صدمه‌دیده به حالت اول، باعث کمی نرم شدن آن قسمت نسبت به بخش‌های دیگر خودرو می‌شود. اگر ماشین تصادف شدید کرده باشد سر شاسی‌ها در قسمت راست شاگرد و یا سمت راننده خوردگی دارد و کاملا مشخص است.

در این صورت راحت می‌توانید متوجه شوید که ماشین تصادفی است یا خیر؟!

آهنربا (تستر) :
آهنربا برای تستر رنگ شدگی خودرو استفاده می‌شود، تستر شکلی شبیه ماژیک دارد که بر سر آن آهنربا قرار دارد.

با استفاده از این تستر می‌توانید متوجه شوید که خودرو رنگ شده است یا خیر؟

این روش به ضخامت رنگ ماشین مربوط می شود. مقدار رنگی که روی خودرو می‌زنند به ضخامت آن می افزاید و هر چه ضخامت بدنه ماشین بیشتر شود، خاصیت آهنربایی آن کمتر می‌شود پس برای تست کردن آهنربا را به بدنه خودرو نزدیک کنید اگر آهنربا سخت از بدنه جدا شود می‌توان گفت که خودرو سالم بوده و رنگ ندارد.

اما اگر آهنربا به راحتی از بدنه جدا شد یعنی آن قسمت از خودرو بتونه دارد و ماشین رنگ شده است.

این 4 روش که برای تشخیص خودرو سالم از تصادفی گفتیم 4 روش اصلی می‌باشد و مابقی به چشمان تیزبین شما بستگی دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران