مبل کلاسیک – طراحی ، تولید و فروش انواع مبل در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی مبل کلاسیک – طراحی ، تولید و فروش انواع مبل در سراسر تهران

🔴 مبل کلاسیک

🔹 مبل کلاسیک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، تولید و فروش انواع مبل در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مبل کلاسیک :

✅ مشاوره.طراحی .اجرا

✅ فروش .ساخت .رویه کوبی وتعویض پارچه وکاور انواع مبلمان

✅ فروش انواع مبلمان راحتی واستیل وغیره

✅ رویه کوبی وتعویض پارچه مبلمان استیل وراحتی

✅ طراحی ودوخت انواع کاور مبل پارچه ای وژلاتینی

✅ جهیزیه عروس

✅ رنگ کاری

✅ با۲۰ سال سابقه کار وارایه خدمات به تمام مناطق تهران با دوشعبه فعال در تهران

و…

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس تهران

 

اهمیت و تاثیر مبلمان بر زیبایی خانه چیست؟

انتخاب مبلمان یکی از گزینه های بسیار مهم در وضعیت دکوراسیون منزل است. انتخاب مبلمان شیک علاوه بر زیبایی منزل سبب بالا رفتن کارایی آن نیز می شود. ماژول بودن در بخش بسیار مهم است، چرا که با انتخاب عناصر و ترکیب نمودن آنها با هم می توان دکوراسیونی نو ساخت.

بدون شک مدل مبلمان در منازل مختلف طبق سلایق و نیازهای شخص تهیه و مورد استفاده قرار می گیرد در انتخاب مبلمان مناسب برای زیباتر به نظر رسیدن منزل باید به گزینه های مختلفی توجه نمود.

در ادامه چند فاکتور مهم در انتخاب مبلمان با هارمونی مناسب برای منازل مختلف ارائه می گردد. ممکن است مبلمان مهمترین و پر اهمیت ترین وسیله منزل به شمار نرود اما هیچ کس نمی تواند این ادعا که مبلمان به عنوان تاثیر گذارترین عضو اتاق پذیرایی و نشیمن است را رد نماید.

امروزه در بازار مبل با مدل های مختلف مبلمان در طرح ها و رنگ ها و جنس های مختلف رو به رو هستیم که هر یک از آن ها می تواند جلوه ای خاص به منزل افراد ببخشد. ابتدایی ترین نکته در انتخاب مبلمان جدید داشتن اطلاعات از ابعاد منزل و در نظر گرفتن ابعاد مبل انتخابی است مثلا برای خانه های بزرگ مبلمان ال شکل بسیار پر کاربرد تر و دلنشین تر است. از طرف دیگر باید در نظر داشت که ظرفیت مبلمان طبق نیازهای شخص باشد. امروزه استقبال از مبل های هفت تا نه نفره بیشتری بوده لذا با این وجود ظرفیت مبلمان را نیاز منزل هر شخص تعیین می نماید.

از کلیدی ترین نکات باقی مانده در انتخاب مبلمان مناسب انتخاب رنگ مبل بر اساس رنگ دیوارها، فرش و پرده می باشد. پیشنهاد طراحان از این قرار است که در اتاقی با رنگ دیوار سرد و بی روح از مبلمان با رنگ گرم استفاده شود. نکته حائز اهمیت دیگر در انتخاب مبلمان مناسب انتخاب جنس به کار رفته در بدنه مبلمان مخصوصا روکش مبلمان است.

چنانچه به طرح های مبلمان مدرن موجود در بازار توجه نمائیم در میابیم که جدیدا برای ساخت دسته ها و کناره های مبلمان راحتی بجای چوب خالص از ام دی اف استفاده شده است. ورق های ام دی اف دارای تراکم، ضخامت و رنگ بندی متفاوتی می باشند که برای ساخت دسته های مبلمان، میز جلو مبلی و عسلی بسیار مناسب و سودمند است. این ورق ها دارای چند مزیت ویژه است. تنوع رنگ، قیمت مناسب و استحکام و عملکرد بالا سبب شده تا جایگاه مطلوبی در بین مردم به دست آورد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران