تعمیرات پکیج و آبگرمکن در شهر قدس

در تهران ، قدس

معرفی مرکز تعمیرات پکیج و آبگرمکن در شهر قدس

🔴 میثم حامدی

🔹 میثم حامدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات پکیج و آبگرمکن در شهر قدس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات میثم حامدی :

✅ تعمیرات انواع پکیج‌وابگرمکن‌ دیواری

✅ نصب رادیاتور

✅ نصب وراه‌اندازی انواع پکیج‌ و ابگرمکن دیواری

✅ عیب یابی رفع نشتی

✅ رفع ارور.اسیدشویی کارشناسی‌ محل نصب

✅ خریدوفروش‌

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۶۶۶۴۰۱۳۲

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۶۶۴۰۱۳۲

🔸 آدرس  شهرقدس

 

دلایل خرابی پکیج چیست؟

دلایل خرابی پکیج تک مبدل

قطعاتی را در پکیج تک مبدل قرار داده اند و هدفشان پایین آوردن آلات متحرکه در پکیج می باشد یعنی تولید کننده و طراح بر این باور رسیده اند که آلات متحرکه و پیچیده ساختن پکیج استهلاک و هزینه هایی نیز در بردارد، هم برای تولید کننده و هم برای مصرف کننده. در نتیجه قطعات را تا جایی که امکان دارد حذف کرده است، به عبارتی قطعات و آلات متحرکه را حذف کرده اند. در بخش مصرفی و گرمایشی یک مبدل قرار داده اند و برای بخش گردش آب یک پمپ و یک شیر گاز و برد. در نتیجه عمده و اساس قطعات یک پکیج تک مبدل شامل پمپ، برد، شیر گاز و مبدل البته فن در دو مبدل و تک مبدل مشترک است.

پکیج هایی که در بازار موجود هستند بسته به ارزه و تقاضا توسط مشتری بیشتر عرضه می شود اگر برندی ضعیف باشد تقاضا نسبت به آن پکیج کمتر می شود.

دلایل خرابی پکیج دو مبدل

در این نوع پکیج طراحان دو مبدل را ازهم جدا کرده اند، به عنوان مثال اگر سیکل گرمایشی شما خراب شود دیگر نیازی به تعویض کل مبدل نیست زیرا مبدل ها از هم جدا هستند. برای اینکه بتوانند از این دو مبدل جواب بگیرند آلات و قطعات متحرکه به دستگاه اضافه کرده اند از جمله موتور محرکه کیت سه حالته و خود مبدل ثانویه.

این آلات متحرکه چون در آب حرکت می کند رسوب می گیرند و احتمال خرابی در آن ها بیشتر است. در پکیج ها دو مبدله به دلیل وجود آلات متحرکه بیشتر نسبت به تک مبدله ها احتمال اصطکاک در بین قطعات شان وجود دارد به همین دلیل زمانی که خرابی در دستگاه بوجود آید هزینه بر است. پس به طور کلی از نظر پرداخت هزینه ها تک مبدل با دو مبدل هیچ تفاوتی نمی کند .

راه کاری برای جلوگیری از خرابی برد و مبدل

خرابی دستگاه مربوط به رسوب می شود و خرابی برد مربوط به نوسان برق ، پس اگر ما هم محافظ هم از پلی فسفات استفاده کنیم از بوجود آمدن خرابی دستگاه جلوگیری می کنیم. با این روش مانع خرابی برد و رسوب گرفتن مبدل می شویم. با گذاشتن پلی فسفات و محافظ احتمال دارد قطعه دچار خرابی شود، هر قطعه عمر مشخصی دارد به همین دلیل دیجی سروی برای قطعات گارانتی گذاشته است اگر یک قطعه اورجینالی را استفاده کنیم ما برای اطمینان دادن به مشتری قطعات را گارانتی می کنیم.

هدف از نصب پکیج حذف موتور خونه و داشتن آب مصرفی گرم می باشد. توجه داشته باشید سالیانه قبل از فصل سرما یک سرویس کار برای پکیج بیارید .آب در پکیج حرکت می کند آب سبب اکسیده شدن می شود و مدار زنگ می زند برای زنگ زده گی باید فکری کرد و برای جلوگیری از زنگ زدگی باید PH آب را برهم بزنیم ساختار مولکولی آب را بهم بزنیم. دی جی سرویس این توانایی دارد که ساختار مولکولی آب را بهم بزن تا آب باعث زنگ زدگی نشود. کاری می کنیم که آب فقط نقش تبادل گرما را انجام دهد.

از آنجایی که جنس قطعات آلمینویم است باعث می شود رادیاتور هوا بگیرد و برای بهتر داغ شدن رادیاتور ها هواگیری کند این بر می گرد به واکنش آلمینوم با هیدروژن اگر ما بخواهیم رادیاتور دیتر هوا بگیرد باید PH آب را بهم بزنیم.

برخی از مواردی که باعث نیاز به تعمیرکار یا سرویسکار پکیج می شود:

✔ انباشته شدن جرم در خروجی رادیاتور و ورودی آب

✔ گاز به صورت کامل از هواکش پکیج تخلیه نمی شود

✔ نشتی پکیج به مرور زمان افزایش می یابد

✔ خراب شدن پرشر سوئیچ هوا

✔ خرابی شیر تخلیه دستگاه

✔ انباشته شدن رسوب

✔ وجود هوا داخل رادیاتور

✔ گرم نشدن کل رادیاتورها

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران