تعمیرات ابگرمکن دیواری، و زمینی، بخاری، و پکیج در سیرجان

در کرمان ، سیرجان

معرفی تعمیرات ابگرمکن دیواری، و زمینی، بخاری، و پکیج در سیرجان

🔴 مهدی اسکندرزاده

🔹 مهدی اسکندرزاده  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات ابگرمکن دیواری، و زمینی، بخاری، و پکیج در سیرجان میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهدی اسکندرزاده  :

✅ تعمیرات ابگرمکن دیواری و زمینی تعویض ترموکوبل ،

✅ تعمیر انواع بخاری صفر تا صد با بهترین روش

✅ تعمیر پکیج اسید شویی به همراه با وسایل خوب و درجه یک

✅ تعمیر در محل کیفیت را باما تجربه کنید

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس استان کرمان شهرستان سیرجان خیابان ابوریحان نرسیده به کمربندی

معرفی اجزای آبگرمکن زمینی

اجزای تشکیل دهنده این سیستم ها به شرح زیر است:
مخزن
مخزن آبگرمکن زمینی می تواند بسته به محیط و نیاز کاربری محیط دارای ظرفیت متفاوتی باشد. این مخزن ها در حدود ۲۰۰ لیتر (یا کمتر و بیشتر از آن) ظرفیت حجم آب دارند و برای جلوگیری از پوسیدگی و اکسیداسیون، هر دو جداره داخلی و خارجی آن ها با استفاده از پوشش های رزینی کاور شده است. به منظور جلوگیری ار هدر رفت حرارت و اتلاف انرژی نیز، در جداره بیرونی مخزن از یک عایق حرارتی استفاده می شود. به خارجی ترین پوشش آبگرمکن دیواری روپوش گفته می شود که معمولا با استفاده از رنگ سفید کاور می شود.
مشعل
شاید بتوان مهم ترین جز آبگرمکن های زمینی را مشعل آن ها دانست. مشعل این سیستم ها برای احتراق گاز خرجی از ولو طراحی شده است. مشعل در زیر دودکش آبگرمکن زمینی نصب می شود. بین لوله گاز رسان و مشعل، یک اریفیس تعبیه شده تا با هدایت جریان هوا و میکس آن با گاز، شعله آبی روشن شود. این مشعل ها می توانند از فولاد یا چدن ساخته شده و به بازار عرضه شوند. شعله پخش کن مشعل نیز وظیفه توزیع شعله به منظور افزایش ریت انتقال حرارت را به عهده دارد.
آبگرمکن زمینی
اتصالات و شیرها
ورودی های آبگرمکن زمینی گازی جریان های آب سرد و گاز شهری هستند. از این رو در بدنه آبگرمکن شیرها و لوله هایی برای انتقال آب و گاز تعبیه شده است.

شیر اطمینان حرارتی و فشاری
شیر تخلیه
شیر کنترل گاز ترموستاتیک
شیرهای فلکه قطع و وصل گاز و آب ورودی
لوله آب سرد
لوله گاز شمعک

دودکش ها و کلاهک تعدیل
برای خروج محصولات احتراق از آبگرمکن نیز تمهیداتی اندیشیده شده است. با استفاده از کلاهک تعدیلی به قطر ۱۰۰ یا ۱۵۰ میلی متر، که در خروجی محصولات احتراق تعبیه شده، ثبات شعله مشعل و احتراق آبگرمکن تامین می شود. وظیفه این کلاهک تعدیل در حالت کلی عبارت است از:

جلوگیری از اختلال و اغتشاش در احتراق در صورت گرفتگی دودکش
و جلوگیری از مکش بیش از حد دودکش

همچینین با استفاده از صفحه مانع یا حرارت گیری که بر روی دودکش نصب می شود می توان از خروج حرارت از داخل سیستم جلوگیری نمود. این کار علاوه بر افزایش راندمان سیستم، مصرف انرژی و هدر رفت آن را نیز کاهش می دهد.
سیستم کنترلی و ترموستات
سیستم کنترلی آبگرمکن های زمینی گازی معمولا ساده است. این سیستم ها از یک شیر کنترل گاز ترموستاتیک تشکیل شده اند. و وظیفه روشن و خاموش کردن مشعل سیستم را بر عهده دارد. شیر ترموستاتیک به دلیل دارا بودن دو ترموستات اولیه و ثانویه و یک ترموکوپل و پیلوت، ایمنی و درجه حرارت مخزن آبگرمکن زمینی را نیز کنترل می کند.
در صورت افزایش دمای مخزن از حد نرمال (بالاتر از ۹۵ درجه سانتی گراد)، انبساط طولی میله رابط مدار ترموکوپل را قطع می کند. بدین ترتیب از گرمایش بیش از حد سیستم و بروز خطرات و خسارات جلوگیری می نماید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران