بهترین دفتر رسمی صیغه ، ازدواج و طلاق در شهریار ، اندیشه، رباط کریم، شهر قدس، باغستان، فردوسیه و وحیدیه

در تهران ، شهریار

معرفی بهترین دفتر رسمی صیغه ، ازدواج و طلاق در شهریار ، اندیشه، رباط کریم، شهر قدس، باغستان، فردوسیه و وحیدیه

🔴 نوید فدایی

🔹 نوید فدایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه صیغه ، ازدواج و طلاق در شهریار ، اندیشه، رباط کریم، شهر قدس، باغستان، فردوسیه و وحیدیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نوید فدایی :

✅ انجام امور عقد دائم، طلاق

✅ عقد موقت (صیغه) با مهر برجسته و قانونی بدون ثبت در سیستم

✅ قابل ارائه به بیمارستان، سفارت، دادگاه، کلانتری، مدرسه، املاک، هتل و …

✅ امور عقد و طلاق برای اتباع خارجی

✅ ارسال غیر حضوری به تمام نقاط کشور

✅ حتی در روزهای تعطیل

✅ در شهریار، اندیشه، رباط کریم، شهر قدس، باغستان، فردوسیه، وحیدیه

و…

 

🔸 شماره تماس  09330727979

 

تفاوت عقد دائم و موقت چیست؟

مهریه
مهریه مالی است که به محض منعقد شدن عقد نکاح، زن مالک آن می‌شود و در هر زمانی می‌تواند آن را مطالبه کند. در صورتی که در زمان عقد دائم مهریه تعیین نشده باشد نیز عقد صحیح است و طرفین می‌توانند بعد از ازدواج در مورد مهریه توافق کنند. در صورتی که اگر در نکاح موقت مَهر تعیین نشود عقد باطل است.

ارث
در عقد دائم اگر زوجه فرزند داشته باشد، سهم ‌الارث زوج 1⁄4و اگر فرزند نداشته باشد 1⁄2است. اگر زوج فرزند داشته باشد سهم‌الارث زوجه 1⁄8و اگر فرزند نداشته باشد سهم‌الارث وی 1⁄4است.
در عقد موقت برخلاف ازدواج دایم، همسر متوفی ارث نمی‌برد مگر در ضمن عقد نکاح موقت شرط شود که زن و مرد از یکدیگر ارث ببرند و هر دو این شرط را قبول کنند. پس در ازدواج موقت اصولاً زوجین از هم ارث نمی‌برند.
اذن پدر در ازدواج دختر
اذن پدر برای دختر هم در ازدواج دائم لازم است و هم در ازدواج موقت لازم است. بنابراین نکاح دختر باکره اگر چه به سن بلوغ رسیده باشد، موقوف به اجازه پدر یا جدپدری او است. چنانچه دختر باکره‌ای بدون اذن پدر یا جد پدری، عقد نکاح منعقد کند، عقد غیرنافذ است ولی پدر یا جد پدری می‌توانند با تنفیذ خود، آن عقد را نافذ نمایند.

نفقه
در نکاح دائم مطلقاً برای زن نفقه وجود دارد و زن میتواند حتی نفقه گذشته خود را از مرد مطالبه کند ولی در نکاح موقت علی‌الاصول برای زن نفقه نیست مگر اینکه زن و شوهر برخلاف آن با یکدیگر توافق کرده باشند.

ثبت ازدواج
طبق قانون حمایت خانواده مصوب1391، عدم ثبت ازدواج دائم مطلقاً جرم است و مرد به مجازات تعزیری محکوم خواهد شد ولی عدم ثبت نکاح موقت علی‌الاصول جرم نیست مگر اینکه یــا زوجه باردار شود یــا طرفین با یکدیگر توافق کنند که عقد موقت در یکی از دفاتر اسناد رسمی ثبت شود یــا اینکه شرط ضمن عقد نکاح صورت گرفته باشد.

ازدواج مسلمان با ازدواج غیرمسلمان
درباره زن مسلمان تفاوتی نمی‌کند که نکاح دائم باشد یا نکاح موقت باشد، در هر صورت نمی‌تواند با مرد غیرمسلمان ازدواج کند اما درباره مرد مسلمان تنها می‌تواند با زن غیرمسلمانی که مسیحی یا یهودی باشد، عقد موقت را منعقد کند.

عده
به بیان ساده حقوقی، زنانی که عادت ماهیانه دارند، عده عقد دائم آنها سه بار دیدن عادت ماهیانه است که با دیدن مرحله سوم و پاک شدن، عده تمام می‌شود ولی عده عقد موقت دوبار بیشتر نیست اما زنانی که عادت ماهیانه ندارند، مدت عدت در نکاح دائم 3ماه و در نکاح منقطع 45روز است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران