بهترین مرکز تعمیر داشبورد تویوتا CHR مشابه فابریک در تهران

در تهران ، تهران
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستهران - خ سهروردی بالاتر از پمپ بنزین سهروردی روبروی نوین چرم پلا ۳۸۵

معرفی بهترین مرکز تعمیر داشبورد تویوتا CHR مشابه فابریک در تهران

🔴 مرکز تخصصی پرشین کالن

🔹 مرکز تخصصی پرشین کالن یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر داشبورد تویوتا CHR مشابه فابریک در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 مرکز تخصصی پرشین کالن اولین مرکز در ایران میباشد که خدمات منحصر به فردی را برای هموطنان گرامی ارائه کرده است

🔹 در برخی موارد دیده شده است بعد از عمل کردن ایربگ داشبورد مالک داشبورد را تعویض کرده که این کار از از پایه اشتباه است زیرا داشبوردی که روی خودرو میباشد اصلی کمپانی میباشد واین نوع داشبورد جنس ان ارتجاعی میباشد که فقط برای خوده کمپانی است

🔹 دوم اینکه تمام داشبورد هایی که تهیه میشود تایوانی بوده و خوارها و کشویی ها اصلی نمیباشد و داشبورد خودرو به صدا میافتد.

🔹 مجموعه پرشین کالن با کمک و استعانت از خداوند متعال خدمات خاصی را به هموطنان عزیز ارایه میکند

🔹 صفر تا صد کار با دانش روز گریدAانجام میشود.

🔹 نیازی به تعویض داشبورد نمیباشد زیرا مجموعه با تعویض صفحه و تیغه داشبورد و تعویض پوسته داشبورد اصلی جنیون شاهد یک داشبورد اکبند خواهیم بود

🔹 واسکلت وFAREM داشبورد فابریک خوده اورجینال کمپانی میباشد که دست نمیخورد.

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مرکز تخصصی پرشین کالن :

✅ تعویض داشبورد ایربگ عمل کرده

✅ تعویض پوسته داشبورد ایربگ عمل کرده

✅ بازسازی داشبوردبصورت اورجینال مشابه فابریک

✅ نصب ایربگ

و…

ایربگ یا کیسه هوا چیست و از چه اجزایی تشکیل شده است؟

ایربگ یا کیسه هوا قطعه ایمنی است که از گازهای با ویژگی انفجار بسیار بالا پر شده است که در هنگام تصادفات این گاز منفجر شده و با تولید هوا باعث باد شده کیسه هوا شده و از سر و صورت و بدن افراد محافظت می کند.

اجزاء تشکیل دهنده سیستم کیسه و هوا یا ایربگ موارد زیر می باشد که اکثر آن ها هنگام باز شدن ایربگ باید تعویض گردند.

کیسه هوا
قاب ایربگ
یونیت ایربگ
کمربند ایربگ دار
سنسور ضربه

کارکرد سیستم ایربگ خودرو به این گونه است که هنگام تصادف سنسور ضربه با توجه به شدت ضربه وارده به خودرو دستور ضربه شدید را به یونیت ایربگ داده و یونیت ایربگ با توجه به شدت و نحوه ضربه تصمیم به باز شدن ایربگ یا عدم باز شدن ایربگ می گیرد و هنگامی که این شدت زیاد باشد سیگنال باز شدن کیسه هوا را داده و با ایجاد ولتاژ به دو سر کیسه هوا گاز درون آن را مشتعل کرده و باعث باز شدن ایربگ می شود.

هم چنین در اکثر خودروهای ایربگ دار کمربند خودرو نیز توسط همین سیستم کنترل شده و به اصطلاح قفل شده تا از شدت ضربه به سر و بدن افراد جلوگیری شود.

 

آیا ایربگ یا کیسه هوا خودرو قابل تعمیر است و در صورت تعویض به چه قطعاتی نیاز دارد؟

ایربگ خودرو همان طور که توضیح داده شد از گاز با قابلیت واکنش سریع ساخته شده است که در بازار این گاز وجود دارد(البته به سختی).

هنگامی که ایربگ یا کیسه هوا خودرو شما باز می شود عملا این گاز دیگر قابل استفاده نیست و نیاز به شارژ مجدد دارد. البته با شارژ مجدد مشکل شما حل نخواهد شد.

در هنگام باز شدن ایربگ در تمامی خودرو ها ق ایربگ یا پوسته کیسه هوا پاره شده و نیاز به تعویض دارد. البته می توان قاب ایربگ را با روش جوش پلاستیک تعمیر نمود ولی اصلا توصیه نمی شود. زیرا آثار جوش پلاستیک بر روی قاب ایربگ باقی می ماند و از لحاظ ظاهری کمی زیبا به نظر نمی رسد.

در مورد یونیت ایربگ نیز بعد از باز شدن ایربگ این قطعه نیاز به پروگرام یا برنامه نویسی مجدد دارد که باید توسط افراد مجرب صورت گیرد.عدم استفاده از افراد مجرب و برنامه نویسی اشتباه باعث مشکلات زیر می شود:

عدم باز شدن ایربگ در هنگام تصادفات
باز شدن ناگهانی ایربگ بدون ضربه
باز شدن کیسه هوا با کوچکترین ضربه

حتما برنامه نویسی یونیت ایربگ را به افراد مجرب بسپارید تا از بروز خسارات بیشتر جلوگیری کنید.البته توصیه می شود که از یونیت ایربگ فابریک استفاده نمایید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران