کانال سازی البرز در تهران و کرج

در تهران ، تهران

کانال سازی البرز در تهران و کرج

🔴 کانال سازی البرز

🔹 کانال سازی البرز یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و ساخت و نصب انواع کانال گرد و چهارگوش در تهران و کرج میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کانال سازی البرز :

✅ طراحی ، ساخت ونصب انواع کانالهای گرد وچهارگوش

✅ صنعتی، اداری ، تجاری،مسکونی، ویلایی، و غیره…

✅ در محدوده کرج، تهران و حومه،…

و….

قیمت مناسب را از ما بخواهید.

 

🔸 با مدیریت : فرشید فلک بین

🔸 شماره تماس 09109293500

🔸آدرس تهران ،کرج

معرفی ویژگی های کانال های گرد و چهارگوش

کانال گرد اسپیرال گالوانیزه

در واقع لوله ها یا کانال هایی که جهت عبور دادن هوای گرم و سرد و تهویه استفاده می شود خطوط انتقال هوا، کانال یا داکت گفته می شود. و این داکت ها در ساختمان های تجاری و ساختمان های مسکونی نیز استفاده می شود. نوع گرد این کانال ها را کانال اسپیرال می گویند. کانال های اسپیرال به مراتب استفاده بیشتری نسبت به کانال های چهارگوش دارند و می توان آن ها را در اندازه های متفاوتی ساخت. البته این کانال های دارای سایزهای توصیه ای و محدوده رنجی استانداردی هستند، اما در مواردی این کانال های در سایزهای کم مصرف نیز ساخته و تولید می شوند. این کانال ها با استفاده از اتصالات و یا فلنچ ها به همدیگر متصل می گردند که بستگی به تجهیزات و اندازه لوله ها دارد. کانال های اسپیرال نسبت به کانال های گرد کمی پروسه تولید پیچیده تری دارند و چون بعد از کانال های چهارگوش وارد بازار شدند مواردی از ضعف های کانالهای چهارگوش را پوشش داده اند.

کانال چهارگوش گالوانیزه

در ساخت کانال های چهارگوش در هر متر طول تقریباً ۳۲% بیشتر از کانال های چهارگوش از ورق گالوانیزه استفاده می گردد. در نتیجه مساحت و حجم بیشتری نیز نسبت به کانالهای گرد دارند. همینطور هزینه های عایق کاری، نصب و پشتیبانی بیشتری نیز دارند. البته کانالهای چهارگوش را نیز می توان از تخته های فایبرگلاس ساخت، اما تولید این کانال ها با ورق گالوانیزه بسیار بهتر است. با تمام این تفاسیر ساخت کانال ها به صورت چهارگوش مزایایی نیز دارد و در برخی موارد باعث بالاتر رفتن هزینه های سرمایه گذاری در ساختمان ها نمی شود. چون:

می تواند با هر محدودیت ارتفاعی در سازه ها سازگار باشد.
به راحتی قابل حمل است و در صورت خراب شدن و تورفتگی به آسانی قابل تعمیر است.
قابلیت استفاده در سطوح صاف برای ایجاد یک شبکه منظم شاخه ای را دارد.

تفاوت های کانال های گرد و چهارگوش
نشت

کانال های اسپیرال گرد نسبت به کانالهای چهارگوش نشت هوای کمتری دارند. این به دلیل نبودن اتصالات طولی و کم بودن اتصالات عرضی است که باعث می شود میزان اصطکاک هوا کمتر بوده و نشتی هوای کمتری نیز داشته باشیم.

با این وجود صاحبان مجتمع های تجاری بهتر است از به کار بردن درزگیرهای اضافی خودداری کنند. زیرا این کار باعث بسته شدن ریزترین منافذ و درزها می شود و در زمانهایی که تهویه هوا به درستی کار نکند و دچار مشکل شود کنترل و اصلاح آن را سخت تر می کند.
صدا

مجراهای گرد که دارای خصوصیات افت فشار کمتر و بهتری است باعث کاهش سرعت فن می شود و چون از لحاظ ساختاری نیز محکم تر از کانالهای چهارگوش است لرزش و ارتعاش کمتری ایجاد می کند و صداهای آزاردهنده کمتری دارد. البته در صورت عدم نصب صحیح می تواند سر و صدایی به مراتب بیشتر نیز تولید کند.
عایق کاری

در مقایسه با کانالهای چهارگوش کانالهای گرد اسپیرال برای عایق کاری آسانتر هستند و به خاطر عدم وجود زوایای تیز عایق پذیرتر نیز هستند. امّا کانالهای چهارگوش را می توان از داخل عایق کاری کرد در صورتی که کانالهای گرد اسپیرال را نمی توان از داخل عایق کاری کرد. این ویژگی کانالهای چهارگوش باعث می شود که محیط گرمتری داخل سازه داشته باشیم. معمولاً برای عایق کاری خطوط انتقال هوا از عایق الاستومری استفاده می گردد.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران