تعمیر برد یخچال و لباسشویی در تهران – مجیدیه

در تهران ، تهران

معرفی تعمیر برد یخچال و لباسشویی در تهران – مجیدیه

🔴 تعمیرگاه لوازم خانگی آسیا

✔️بنده به صورت تخصصی در زمینه الکترونیک و طراحی و تعمیر بُردهای لوازم خانگی و صنعتی چند ساله فعالیت دارم، و خیلی از همکاران برای تعمیر بُرد مشتری هاشون به ما مراجعه میکنن. تشخیص و عیب یابی و تعمیر یخچال ها و لباسشویی های جدیدتر و پیش رفته تر اکثرا نیازمند دانش الکترونیک و شناخت علمی و فنی کافی از برد و قطعات الکترونیک داره! تشخیص نادرست باعث دوباره کاری و هزینه اضافی و هدر رفتن وقت برای مشتری میشه
_ایرادیابی و سرویس و تعمیر صفر تا صد لباسشویی و یخچال(مکانیکی و الکترونیکی و بُرد):
✅متخصص تعمیر برد یخچال و لباسشویی ✅رفع ایراد مکانیکی و برقی
✅تشخیص و رفع درست انواع ارور های یخچال و لباسشویی
✅رفع مشکل دیفراست و یخ زدگی و سرمای کم یخچال و فریزر
✅رفع نشتی گاز و شارژ گاز اصولی با بالاترین کیفیت و راندمان بالای سیکل تبرید(بهینه سازی سرمای دستگاه با کمترین کارکرد موتور)
✅تشخیص درست عیب و تعمیر اصولی یخچال و لباسشویی
✅بدون باز کردن یک پیچ از دستگاه شما به کمک دانش فنی و روش های جدید از روی برد دستگاه تمام یخچال رو چک میکنم و کوچکترین ایرادی رو پیدا میکنم و رفع میکنیم

 

 

علت خرابی برد یخچال چیست؟

در یخچال فریزر ها، برد اصلی یکی از مهم ترین بخش ها در هر یخچال فریزر می‌باشد که در واقع مغز یخچال فریزر می‌باشد که نحوه کار سیستم سرمایشی یخچال را کنترل می‌کند، بنابراین بروز هرگونه ایرا جزئی و یا کلی در برد اصلی یخچال می‌تواند مشکلات زیادی را به وجود آورد.

به عنوان مثال، برد اصلی تصمیم می‌گیرد که چه مواقعی موتور یخچال کار کند و چه مواقعی کار نکند، به این صورت که سنسور ها و یا ترموستات، دمای یخچال را به برد اصلی یخچال گزارش می‌دهند، و برد اصلی با توجه به دمایی که شما تنظیم کردید و دمایی که از سنسور یا ترموستات دریافت کرده است، اگر دمای یخچال بیشتر از دمایی باشد که شما تنظیم کرده اید، برد اصلی، موتور یخچال را روشن می‌کند تا زمانی که دمای یخچال به دمای مطلوب برسد.

برخی از دلایل خرابی برد یخچال

1 – نوسانات برق

یکی از عمده ترین دلایل خرابی برد اصلی یخچال نوسانات برقی است که به بخش های مختلف برد اصلی یخچال آسیب می‌زند، بهترین راه برای جلوگیری ار این اتفاق استفاده از یک محافظ برق برای یخچال فریزر می‌باشد. البته باید دقت داشته باشید که یخچال را تها به یک محافظ برق وصل کنید و از اتصال همزمان یخچال و یک وسیله دیگر به یک محافظ خودداری کنید.
2 – برخورد آب با برد اصلی

ممکن است خانم ها در هنگام نظافت یخچال فریزر تمایل داشته باشند که با آب این کار را انجام دهند، حال در این زمان ممکن است آب به برد اصلی یخچال برخورد کند که این امر می‌تواند باعث خرابی یا سوختن برد اصلی یخچال شود.
3 – اتصالی یا خرابی قطعات یخچال

ممکن است قطعه ای از مدار دچار آسیب شده باشد که شما برای تعمیر آن اقدام نکرده باشید، در طول زمان این قطعه ممکن است باعث خرابی برد اصلی یخچال شده و یا بعث سوختن آن شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران