تابلو سازی آرین – طراحی ، ساخت و فروش تابلو های ال ای دی در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی تابلو سازی آرین – طراحی ، ساخت و فروش تابلو های ال ای دی در مشهد

🔴 مجموعه تابلو سازی

🔹 مجموعه تابلو سازی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، ساخت و فروش تابلو های ال ای دی در می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی مجموعه تابلو سازی :

✅ فروش تابلو های ال ای دی همه مدل

✅ برای اولین بار

✅ ساخت تابلو ال ای دی با بهترین و به روز ترین دستگاه های پیشرفته

✅ ساخت تابلو بیش از ۱۰۰۰۰مدل

✅ انواع و اقسام رنگ ها

✅ ۲۵ رنگ متنوع وجذاب

✅ ترانس تابلو ها رایگان می باشد

✅ سیم کشی های کار به صورت رایگان انجام میشود و فقط کافیست دوشاخ رابه برق وصل کنید

✅ تحویل ۷۲ ساعت

✅ ضمانت ۳ سال

✅ نمایندگی در تمامی شهرها

✅ اول قیمت بگیرید بعد از ما خرید کنید

✅ ساعت پاسخگوئی ۹صبح الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۰

و…

 

🔸 با مدیریت 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

مزیت های تابلو ثابت led چیست؟

تابلو ثابت led را می توان یکی از انواع نمایشگر ها دانست که به صورت الکترونیکی عمل می کند. اصلی ترین قطعه ای که برای ساخت تابلو ثابت led استفاده می شود لامپ های ال ای دی می باشد. می توان گفت که این نوع از تابلو ها بهترین جایگزین برای مدل های نمایشگر های قدیمی مانند بنرها، تابلو نئون ها و همچنینی فلکسی ها باشد. بیشترین مقایسه برای تابلو ثابت led با تابلوهای نئون انجام می شود. چرا که بیشتر از همه جایگزین خوبی برای نئون ها بوده است. مزیت های تابلو ثابت led باعث ایجاد قیاس ها بین این دو تابلو شد. از بارزترین مزیت های این نوع از تابلو ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تابلو ثابت led از نظر انرژی بسیار کم مصرف می باشد.
نور این تابلوها در شب و حتی در روز بسیار زیاد است.
در تابلوهای ثابت led انیمیشن ها هم نمایش داده می شود.
این تابلوها بر خلاف دیگر نمایشگر ها نویز ندارد.

بیشترین کاربرد تابلو ثابت led در سر در مغازه ها به منظور مورد توجه قرار گرفتن می باشد. این تابلوها یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی است که استفاده بسیاری از آنها می شود. تابلوهای ثابت تصاویر و متن های ثابت دارد و حرکت نمی کنند. تابلو ثابت led دارای زیبایی بسیار زیادی می باشد و همچنین می تواند در جلب مشتریان و هر چه بیشتر شدن میزان فروش تاثیر زیادی در کسب و کار شما داشته باشد. علاوه بر این ها تابلو ثابت led در مقایسه با انواع تابلوهای تبلیغاتی دیگر هزینه کمتری به نسبت نیاز دارد. این نوع از تابلوها را می توان در تمامی اندازه ها و ابعاد نیز ساخت. می توان گفت که یکی دیگر از موثرترین قطعه هایی که در تابلو ثابت led باعث جذابیت آن می شود فلاشرهایی است که در کارآیی بسیار زیادی دارد. از این تابلو ها علاوه بر سر در مغازه ها در موارد دیگری از جمله بیمارستان ها، تابلوهای راهنما و …. نیز می باشد.

نوشته هایی که در تابلو ثابت led مشخص می گردد در ابتدا طراحی می شود و بعد با قرار دادن هر یک از led ها در کنار هم پیاده سازی می شود. مدل چیدن ال ای دی ها نیازمند دقت زیادی می باشد تا بتوان کلمات و یا تصاویر را به زیباترین شکل ممکن نمایش داد. همچنین این تابلو ها را می توان با تنوع رنگی بسیاری زیادی تولید کرد. به طوری که می توان آنها را در یک رنگ ویا حتی چند رنگ متفاوت از هم ساخت. نوری که در تابلو ثابت led وجود دارد مثال زدنی و زیاد است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران