طراحی ، ساخت و اجرا تابلو کامپوزیت و چلنیوم در کرج – نظرآباد

در البرز ، نظرآباد

معرفی مرکز طراحی ، ساخت و اجرا تابلو کامپوزیت و چلنیوم در کرج – نظرآباد

🔴 مجموعه ارتباط گستران البرز

🔹 مجموعه ارتباط گستران البرز یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، ساخت و اجرا تابلو کامپوزیت و چلنیوم در کرج – نظرآباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه ارتباط گستران البرز :

✅ طراح و سازنده انواع تابلو کامپوزیت و چنلیوم

✅ ساخت و اجرای تابلو کامپوزیت

✅ ساخت و اجرای تابلو حروف چنلیوم

✅ ساخت و اجرای بیلبورد

✅ ساخت و اجرای موارد در کمترین زمان و با نازلترین قیمت

و…

 

🔸 با مدیریت  علیرضا علی مصطفی

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۶۵۰۱۱۳۵۸

🔸 آدرس  استان البرز،نظرآباد خیابان رجایی کوچه ارغوان ۶ مجتمع آرتا پلاک ۲۳

 

تابلو چلینیوم چیست؟

تابلو های چلینیوم یکی از انواع تابلو های تبلیغاتی که در سال های گذشته برای بسیاری از فعالان کسب و کار جذاب بوده است. چلینیوم تلفیق دو اسم آلومینیوم و چنل است. جنس تابلو های چلینیوم ترکیب آلومینیوم و استیل می باشد و اغلب در رنگ های مشکی، نقره ای و طلائی ساخته می شوند. چلینیوم ها اغلب ساخت کشور چین هستند. البته کیفیت مرغوب آن مربوط به کشور تایوان و اسپانیا می باشد که از قیمت بالاتری برخوردار است.

تابلو های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که برای مشاغل گوناگون استفاده میشوند. در انتخاب نوع تابلو فاکتور های مهمی مطرح است. اولین فاکتور هدف از نصب تابلو می باشد. مهمترین نکته جلب نظر مخاطب است. در انتخاب نوع تابلو باید دقت کنید که چه تابلویی انتخاب کنید که نظر مشتریانتان جلب شود. همچنین چه مقدار بودجه برای ساخت و طراحی تابلو دارید. تابلو ها بر اساس جنسی که دارند قیمت گذاری می شوند.

چلینیوم ضد زنگ است و در برابر باد و سرما و گرما تقریبا مقاوم می باشد. یکی از علل انتخاب این نوع متریال سبک وزن بودن آن است. در اینجا انواع تابلو های چلینیوم را بصورت کوتاه بررسی میکنیم:

تابلو چلینیوم کریستالی: در ساخت حروف این نوع چلینیوم از پلکسی گلاس و دانه های کریستال استفاده می شود. این نوع چلینیوم تقریبا جدید و بسیار زیاد می باشد. چلینیوم های کریستالی به شکل های RGB، تمام رنگ یا تک رنگ هستند و بنا به سلیقه مشتری انتخاب می شوند.

تابلو چلینیوم ساده: در ساخت حروف چلینیوم اگر از رنگ یا متریال خاصی استفاده نشود آن را تابلو چلینیوم ساده می گویند.

تابلو چلینیوم RGB: این تابلو ها با استفاده از اس ام دی های RGB، پلکسی گلاس و کنترلر ساخته می شوند در نتیجه تابلوهای چلینیوم 7 رنگ می شوند.

تابلو چلینیوم پلکسی دوبل: در ساخت این نوع تابلو ها از دو پلکسی گلاس استفاده می شود که اغلب رنگ های متفاوتی دارند. البته بنا به نظر مشتری می توان از چندین پلکسی گلاس با رنگ های متفاوت استفاده کرد.

تابلو چلینیوم پانچ: در ساخت این نوع تابلو ها با فناوری های جدید، نور اس ام دی را از قسمت های برش داده شده، عبور می دهند. بدین ترتیب نور با شکست زیبایی از آن خارج می شود.

تابلو چلینیوم فول کالر: در این تابلو ها از برد استفاده شده است تا با ریموت کنترل بتوان رنگ های آن را تغییر داد. در این تابلو ها قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ وجود دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران