فروش خودپرداز نو و استوک در کرمان

در کرمان ، کرمان

معرفی فروش خودپرداز نو و استوک در کرمان

🔴 مهدیه دهش

🔹 مهدیه دهش یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش خودپرداز نو و استوک در کرمان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهدیه دهش :

✅ فروش انواع خودپرداز شخصی

✅ نو و استوک

✅ بهترین راه کسب درامد با کمترین هزینه

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۹۰۳۴۰۶۳۵۸۰

🔸 آدرس کرمان میدان ازادی ابتدای جاده تهران


مزایای خودپردازهای شخصی چیست؟

نخستین مزیتی که شاید بتوان درباره خودپردازهای شخصی گفت این است که با استفاده از آنها می‌توان کسب‌وکاری داشت. با توجه به تراکنش‌ها و سهمی که نصیب دارنده دستگاه می‌شود، می‌توان ماهیانه درآمدی از ۳ تا ۷ میلیون تومان به دست آورد. البته تهیه این دستگاه هزینه‌ای بین ۳۵ تا ۷۰ میلیون تومان دارد و باید مبلغی برای گردش مالی در دستگاه گذاشت که این مبلغ از ۱۵۰ میلیون تومان تا ۶۰۰ میلیون تومان متغیر است.
سوددهی دستگاه خودپرداز شما آمارهای ارزشمندی به دنبال خود دارد. مثلا در هر ماه چه تعداد کارت شارژ خریده‌اند، چه مقدار پول نقد برداشت شده است و چه تعداد بابت کارت به کارت برای شما سودآوری کرده‌اند. این آمار رفتارهای مالی مردم و بعضا مشتریان محل نصب دستگاه را نشان می‌دهد، مثلا در جایی که مردم بیشتر کارت شارژ می‌خرند با جایی که بیشتر پول نقد دریافت می‌کنند می‌توان کسب‌وکارهای متفاوتی راه‌اندازی کرد.
دستگاه خودپرداز نیاز به سرویس، اینترنت، خدمات پس از فروش و بروزرسانی‌های دوره‌ای دارد، بنابراین فعالیت یک دستگاه خودپرداز یعنی اشتغال‌زایی تخصصی برای بسیاری از جوانان و شرکت‌های فعال حوزه تجارت الکترونیک. یک دستگاه خودپرداز فعال تنها برای صاحب آن سودآوری ندارد، بلکه برای مجموعه‌ای سیستم‌ها و افراد ارزش خلق می‌کند و این یعنی توسعه اقتصادی. البته در این میان باید به این نکته اشاره کرد که تراکنش‌های خرد و کارهایی مانند خرید شارژ برای سیستم بانکی مشکل‌زاست و در ابعاد کلان هزینه‌هایی را به بانک‌ها و به همین نسبت به اقتصاد کشور وارد می‌کند.
شاید بتوان دستگاه خودپرداز یکی از نمادهای به‌روز بودن است. بخشی قابل توجهی از جمعیت جوان کشورمان ایران با فناوری اطلاعات عجین شده‌اند. وقتی دستگاه خودپرداز دارید ناخواسته با مشتریان جوان و بروز جامعه ارتباط بیشتر و هدفمندتری برقرار خواهید کرد.
نکته دیگر برای دریافت خودپردازهای شخصی این است که حتی اگر متقاضی، محلی جهت استقرار دستگاه ATM ندارد اما از سرمایه کافی برخوردار است می‌تواند با یک اجاره‌نامه جداگانه قسمتی از یک مغازه، فروشگاه و یا مکان شخص دیگری را جهت استقرار اجاره کند. در این صورت متقاضی بابت استفاده از فضای تجاری که در اختیار دارد ماهیانه اجاره بهائی را پرداخت می‌کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران