فروش لوازم یدکی و لوکس خودرو در نسیم شهر

در تهران ، نسیم شهر

معرفی فروش لوازم یدکی و لوکس خودرو در نسیم شهر

🔴 لوازم یدکی و لوکس خودرو شوقی

🔹 لوازم یدکی و لوکس خودرو شوقییکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش لوازم یدکی و لوکس خودرو در نسیم شهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات لوازم یدکی و لوکس خودرو شوقی:

✅ فروش ب صورت قسطی لوازم یدکی و لوکس خودرو شوقی در شهر نسیم شهر با پیش پرداخت فقط ۳۰ درصد. لوازم یدکی و لوکس تمامی خودروهای سایپا و ایرانخودرو موجود میباشد.

✅ پخش ب سراسر ایران با قیمت بازار و همچنین شما میتوانید لوازم لوکس خودرو خود را ب صورت اقساطی خرید کرده و در طول ۲ ماه پرداخت کنید با سابقه بیش از ۵ سال تولید و پخش مستقیم ب بازار تهران

✅ تولیدی های مستقیم لوکس شوقی:بال عقب ۲۰۶،۱۱۱،تیبا ۲و کوییک.لیپ اگزوز،ماکت چراغ شور،میل انتن و پایه انتن RC ب صورت تک و عمده میباشد.

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس تهران – نسیم شهر

لوازم جانبی داخل خودرو چیست ؟

این لوازم جانبی در واقع به شما کمک می کند وسیله نقلیه خود را در شرایط بی نظیر و در بهترین حالت نگه دارید که این موارد شامل :

لاستیک خودرو

موتور خودرو

لوازم جانبی داخلی و خارجی

بدنه وسیله نقلیه

سایر قطعات مکانیکی

تمامی این لوازمی که ذکر شد مورد نیاز برای کمک به وسیله نقلیه شما در اجرای خوب است. لوازم جانبی بیرونی خودرو که میتوان به اسپویلرها ،روکش چراغ های سر و دم ، سایبان پنجره ، کاور خودرو ، روکش آفتابی ، تیغه برف پاک کن شیشه جلو و بسیاری موارد دیگر باشد. آنچه برای استفاده در قسمت بیرونی وسیله نقلیه خود استفاده می کنید ، به اولویت شخصی شما بستگی دارد. لوازم جانبی داخلی شاید به نظر بیاید که ضروری نیستند اما می توانند به شما در محافظت از موارد خاصی در اتومبیل کمک کنند و یا حتی فقط باعث می شوند تا در وسیله نقلیه خود راحت تر باشید.

لوازم جانبی داخل خودرو کدام است و اهمیت آن چیست ؟ در اینجا به برخی از لوازم جانبی داخلی اتومبیل اشاره مینماییم:

کفپوش خودرو

روکش صندلی خودرو

آینه خودرو

دستگیره های شیفتی

روکش های چرخ فرمان

کنتورهای مصرف سوخت

سیستم استریو

دستگاه پخش دی وی دی

خوشبو کننده هوا

روکش صندلی خودرو

یکی از مهمترین این لوازم روکش صندلی خودرو است ، این روکش ها به راحتی در بازار موجود میباشند اما دارای کیفیت های متفاوتی هستند و شما باید در زمان خرید دقت لازم را داشته باشید تا روکش صندلیتان عمر و دوام بیشتری داشته باشد. روکش های صندلی دارای 3 نوع متفاوت چرمی ، پارچه ای و ترکیبی چرم و پارچه موجود میباشند. رو کش های چرمی به دلیل قابلیت تمیزی آسان و عمر بیشتر مورد استقبال قرار میگیرند آما ناگفته نماند که معایبی مانند تعریق زیاد راننده در گرمارا دارند .

روکش های پارچه ای دارای طرح ها،رنگ ها و ضخامت های متفاوت هستند و مشکل تعریق را لرای راننده و سرنشینان ندارند اما شستشوی آنها کمی سخت است و این از مهمترین معایب این نوع روکش به شمار میرود

کفپوش پنج بعدی خودرو

یکی دیگر از لوازم جانبی داخل کفپوش خودرو میباشد که کف اتومبیل را از گرد و غبار و رطوبت محافظت می کند ، به طور قابل توجهی روند تمیز کردن را تسهیل می کند. علاوه بر این ، ممکن است به یک کانون در فضای داخلی خودرو تبدیل شود. این کفپوش ها از کثیفی داخل خودرو در هنگام باران،برف، گل و ماسه و غیره جلوگیری میکند زیرا میتوان آنها را به راحتی بیرون آورد و شستشو داد ، وجود این کفپوش ها باعث میشود که کف خودرو شما همیشه تمیز و سالم بماند .

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران