تولید و فروش لوله بخاری ، منقل ،کف خواب مهندسی در تهران – گلستان

در تهران ، گلستان

معرفی مرکز تولید و فروش لوله بخاری ، منقل ،کف خواب مهندسی در تهران – گلستان

🔴 علیرضا صفرزاده

🔹 علیرضا صفرزاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش لوله بخاری ، منقل ،کف خواب مهندسی در تهران – گلستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علیرضا صفرزاده :

✅ تولید لوله بخاری

✅ تولید منقل

✅ تولید کف خواب مهندسی،وسط

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۵۰۳۶۳۸۳

🔸 آدرس  تهران/جاده ساوه گلستان/

 

لوله بخاری چیست؟

لوله بخاری جهت انتقال هوا و دود ناشی از عملکرد بخاری و هدایت آن به سمت فضایی خارج از فضای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

عملکرد لوله بخاری (Stove Duct) دقیقا مانند عملکرد لوله هود می باشد و هر دو به یک روش هوا را به سمت بیرون هدایت می نمایند. اما نوع و جنسی که جهت این کار استفاده می گردد بسیار مهم است که در مقابل عوامل مختلف مقاوم باشد و همین موجب می گردد تا کارایی لوله بخاری بالا برود و دیرتر فرسوده و خراب بشود و در نتیجه طول عمر آن بسیار بالا می رود و کمتر نیاز به نگهداری و تعمیر پیدا می کند و این امر یکی از برترین مزیت های آن به شمار می رود.

مقدار استانداردی که برای لوله بخاری در نظر گرفته می شود به این صورت است که برای لوله بخاری با قطر 2.5 سانتیمتر طول آن باید حدودا برابر 45 سانت باشد و اگر بیشتر از 45 سانت باشد باید ارتفاع کل دودکش و یا قطر لوله بخاری را افزایش داد

جهت ساخت کلاهک یا رابط لوله بخاری باید از جنس استاندارد استفاده نمود، منظور از جنس استاندارد ورق گالوانیزه با ضخامت 0.6 می باشد و ورق حلبی و ورق سیاه به هیچ وجه مناسب این کار نمی باشند.

فاصله کلاهک لوله بخاری با دریچه هواکش ساختمان و یا دریچه کولر حداقل باید 3 متر باشد و در غیر این صورت مطابق مقررات ملی ساختمان لوله بخاری باید تا حداقل یک متر بالاتر از سطح کولر امتداد پیدا کند. در بخاری های دیواری ارتفاع لوله بخاری از محل نصب باید حداقل 120 سانتیمتر باشد.در نهایت باید ارتفاع بخش های عمودی لوله بخاری و یا بخش خروجی آن حداقل باید 3 برابر قسمت های افقی آن باشد و همچنین ارتفاع عمودی لوله هود هم نباید کمتر از یک متر باشد.

اگر لوله بخاری در داکت نصب گردد، حتما باید فضای بالای آن خالی و آزاد باشد و همچنین نباید راهی به فضای داخلی ساختمان داشته باشد. این داکتی که لوله بخاری داخل آن قرار گرفته باید توسط دیواری به ضخامت 10 سانت از دیوار داخلی جدا گردد.

و لوله بخاری که داخل داکت قرار می گیرد باید به کمک بست داخل داکت محکم قرار بگیرد و با عایق حرارتی پوشیده شود.

اندازه استاندارد لوله بخاری در سیستم های گرمایشی مختلف متفاوت می باشد برای مثال در شوفاژ از قطر 20 سانت شروع و کم کم افزایش می یابد.

استفاده از لوله های پیش ساخته از جنس فلز و سیمان جهت استفاده به عنوان لوله بخاری پیشنهاد نمی شود چون دارای لبه های صاف می باشند و مناسب این کار نیستند همچنین لوله های آجری چون منافذ باز بسیاری دارند نیز برای این کارمناسب نیستند.

در خانه ها و آپارتمان هایی که خیلی نزدیک به هم قرار دارند، قرار گرفتن لوله بخاری بین این ساختمان ها باعث آزاد شدن گاز مونواکسید کربن می گردد و چون خانه ها به درستی عایق بندی نمی گردند این گازهای سمی از طریق منافذ وارد فضاها می گردند به همین دلیل اهمیت عایق بندی دو چندان می گردد. بنابراین به عایق بندی لوله بخاری بسیار باید اهمیت داد و این کار را به درستی انجام داد.

شیب لوله بخاری افقی در ساختمان ها باید رو به بالا قرار بگیرد و اگر برای این کار از زانوی 90 درجه استفاده گردد باید توجه نمود که ارتفاع بخش عمودی افزایش یابد.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران